Jawa 350/360 1967
#1

Panen enda Jawa ka kirja.
Ratas minu käes olnud 20a ja sõidan kui aega leian. Sel kevadel võtsin garaazist välja ja hakkasin jälle sõitma.
Ostsin uue aku, uued rehvid, piduriklotsid jne. Kohe teine asi on sõita. Imelik lausa, et varem ei taibanud varuosi osta - hinnad on mõistlikud.

Tegemist on siis 1967a jawa 350-ga, mis oli tehasest külgkorviga, aga külgkorv võeti sealt kohe küljest. Läbisõit on vähene, ses esimene omanik lahkus siit ilmast juba 70-ndatel ja 80-ndatel eriti keegi temaga ei sõitnud.
Paberid ja ülevaatused on olemas, käin temaga Tartus kesklinna tööle, sest mootorrattaga on parkimine tasuta. Suur pluss võrreldes autosõiduga.

Seisukord on hea ja enam-vähem originaalilähedane. Olen ise likvideerinud mõned ebakõlad, mis 80-ndatel suudeti tekitada.
Nõu võib anda, mida teha valgustusega. Hetkel on esipirniks 6v 45/40w Osram, mis on aga originaalsele 45w laadimisreleele palju. Kas panna ledid, 35w halogeen või ehitada üldse 12v peale nagu paljud soovitavad?


Panen mõned eelmine aasta tehtud pildid. Värskeid pilte pestud ja kasitud masinast pole veel jõudnud, aga lähiajal teen.

[Pilt: IMG_1868.jpg]

[Pilt: IMG_1867.jpg]

[Pilt: IMG_1864.jpg]

[Pilt: IMG_1860.jpg]

[Pilt: IMG_1859.jpg]



Remondipostitus.

Usinalt ringisõites selgus, et sidur libiseb ja teine käik annab üle.
Sidurikettad ja õli panin uued, aga teine käik tegi ikka muret.

Võtsin siis mootori maha ja viisin spetsialisti kätte tegemisele.
Nüüd oleks vaja järgmisi juppe:
Käigukasti hammasrattad 16 ja 20 ja pikk võll:
[Pilt: jawa_360_hambad2.jpg]
Nagu pildilt näha siis teise käigu hammaka nuudid ongi kulunud ja esimese käigu hammasratas ka natuke. Ülejäänud käigukast oli ok.

Väntvõlli tihendid parem ja vasak
Silindritihendid
Silindripea tihendid
Sidurduspulga tihendikomplekt
Sidurikorvi distantspuks
Kasutatud või katkist laadimisreleed, et sealt üks vedru võtta.
Kett
Gaasitross

Silindrite ja kolbidega ei tee hetkel midagi, need on enamvähem ja nende vahetamine järgmise etapina on väga lihtne töö - ei pea mootorit pooleks võtma nagu käigukasti remondiks.

Olen avatud nõuandmistele, et kust need jupid oleks mõistlik muretseda.
Vasta
#2

Jubinate ostmiseks on põhimõtteliselt 2 varianti - kas Kloostrimetsa motopood või Tšehhi netipoed.
http://www.mototechnik.cz/
http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/kyvacka_dily
http://motousti.ibyznys.cz/katalog/zbozi/katalog.asp
Vasta
#3

Mina tellisin kõik jubinad SIIT ja mis tulemata jäi, olen saanud SIIT.
Vasta
#4

Muldvalukarteriga (toodetud enne 10/67) masina kohta väga hästi säilinud, respekt. Kriitilise tähtsusega juppide puhul (antud juhul käigukast) tasuks uustoodangut vältida ...

Mul oleks tegelikult kõiki (vanast ajast originaal-)juppe pakkuda, aga saan alles 19-20.07 NV garaažist ära tuua.
KK pikk võll ja hammakad, uued
Väntvõlli tihendid parem ja vasak (värskelt ostetud!)
Silindritihendid
Silindritihendid
Sidurduspulga tihendikomplekt (ise treitud, vildi asemel O-rõngas)
Kasutatud või katkine laadimisrelee (leiab kindlasti)
Kett
Gaasitross

Kui huvi, võime PS-is arutada.
Vasta
#5

argo1974: olen huvitatud küll - saatsin privaatsõnumi.
Vasta
#6

Eelmine aasta sai masinale tehtud siis täis käigukasti remont ja kõik mootoritihendid ja muud jubinad lasin ka ära vahetada.
Ma kruvisin ta nüüd kokku tagasi ja käigukast on korras ning masin töötab.

Aga süüde ei tundu õige, hea oleks kui Tartu kandis keegi jawahuviline viitsiks masinale otsa vaadata ja üleüldse nõu anda kas ma kõik kruvid õigesse kohta tagasi keerasin.
Vasta
#7

Tabivere Aivar?

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#8

Heiki ka Külitses.
Vasta
#9

Soovitage 6v led pirni jawale. Ebays on neid variante mitmeid, et milline nüüd täpselt sobiks.
Voolu annab originaalne 6v/45w süsteem.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne