T-25 pihusti ilastamine
#1

Tere kõik see pere.
Mure selles, et sügisel soetatud T-25 pihusti hakkas ilastama
mutri ja pihusti vahelt, külmalt ei, pool tundi tööd ja ilastab.
Asi selles et autodega tegelenud 40+ aastat aga traktorid on
tume maa.
Leidsin kuskil teema sellest ilastamisest, aga see vajus ...
terv Ants
Vasta
#2

Vaskseibi panid ikka pihusti otsa enne pihusti paigaldamist?
Vasta
#3

(08-07-2014, 22:28 PM)urmet48 Kirjutas:  Vaskseibi panid ikka pihusti otsa enne pihusti paigaldamist?

Otse loomulikult sai uus seib pandud.
Vasta
#4

Ma eeldan, et sa juba oled proovinud pihustit rohkem kinni keerata... Egas need põkad autodest palju ei erinegi tegelikkuses. Ma ise kaa alles õpin enda vigadest traktori renoveerimist.
Vasta
#5

Vana seib tuli ikka välja? Ava põhi oli ikka sööbeta ja puhas?

Ega seal muud ole, kui kõigepealt kontrollida pingsust ja kui jääb tatistama, siis uus paigaldus.

Kindel, et tuleb pihusti ja silindripea vahelt ja mitte pihustistutsi või kestapoolikute liitekohast?
Vasta
#6

(09-07-2014, 07:55 AM)v6sa Kirjutas:  Vana seib tuli ikka välja? Ava põhi oli ikka sööbeta ja puhas?

Ega seal muud ole, kui kõigepealt kontrollida pingsust ja kui jääb tatistama, siis uus paigaldus.

Kindel, et tuleb pihusti ja silindripea vahelt ja mitte pihustistutsi või kestapoolikute liitekohast?

Vana seib tuli pihustiga koos, põhi tundus ilus olema.
Kuna omal põhja freesi ei ole, jäi see nagu oli.
Ei ole näinud spets pihusti võtmest pilti, kujutan ette,
et peaks olema lõhega toruvõti.
Eile ratsisin ühe 30 võtme (lõikasin silmuse osa ära),
et saaks toru otsa panna. Sellega sai keeratud nii palju
kui jaksu oli, nookurid sai enne eemaldatud.
Kütus imbub välja mutri ja pihusti vahelt ja vajub pea peale,
esialgu kartsingi et tuleb mutri ja kaane vahelt, aga ei.
Eks täna tuleb uuesti asi lahti võtta ja seib ära vahetada.
elame-näeme, tänud vastajatele.
Ants
Vasta
#7

Täna avastasin et "ÜSS" asendis väljalaske klapp on suletud,
sisselaske oma alles hakkab sulguma?
Püha "RAAMAT"-u järgi peaks "ÜSS" asendis ju mõlemad kinni
olema, et klapivahesid reguleerida. On ju?
terv Ants
Vasta
#8

oioioioi... Mul ei ole enam rohkem sõnu... Sad (ei ole seda emotikoni, mis väljendaks minu praegusi tundeid)

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#9

Kuna h2rral sai sõnade limiit otsa, sõnun ise tema eest:
keera väntvõlli veel üks täisring ja kanna olukorrast ette.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#10

(09-07-2014, 15:22 PM)Wiki432 Kirjutas:  Kuna h2rral sai sõnade limiit otsa, sõnun ise tema eest:
keera väntvõlli veel üks täisring ja kanna olukorrast ette.

Tänud, hoopis teine tera.Smile
Lp h2rra oioioi jäi mulle arusaamatuksSad
terv Ants
Vasta
#11

h2rra raputas pead ja ütles oioioi selle kohta, et kui Teil on see "püha raamat" olemas, siis tasuks seda lugemist alustada esimesest leheküljest ja kõik see tarkus sealt enesele selgeks teha. Poole raamatu pealt jääb see tarkuse ammutamine kah poolikuks, nagu juba postitusest kõik lugeda võivad.
Samas jääb mulle arusaamatuks üks väide algus postitusest, kuna vahet ei ole ju muudkui et traktor sõidab autost aeglasemalt...
(Asi selles et autodega tegelenud 40+ aastat aga traktorid on
tume maa.)...Et siis töötasite autopesulas???

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#12

See püha raamat on aastast 90 koos traktoriga väljastatud,
seal on peatükk klappide reguleerimisest, mis ütleb et "BMT"
asendis on 1. sil. klapid suletud. Mingit juttu ühe täisringi
keeramisest.
Mis puudutab minu kokkupuuteid autodega, siis mul on kutselised
load aastast `69, pesulas olen käinud ainult oma autot pesemas.
edu, Ants
Vasta
#13

(09-07-2014, 14:30 PM)ants Kirjutas:  Täna avastasin et "ÜSS" asendis väljalaske klapp on suletud,
sisselaske oma alles hakkab sulguma?
Püha "RAAMAT"-u järgi peaks "ÜSS" asendis ju mõlemad kinni
olema, et klapivahesid reguleerida. On ju?
terv Ants

Äkki keerasid väntvõlli tagurpidi? Õigel keeramisel peaks sisselaskeklapp hakkama avanema pärast (või suts enne) ÜSS. Kui kutselise load 69-ndast, siis peaks mootoriehitus väga selge olema. Muidugi, kui vahepeal pole kokkupuuteid olnud, siis mõistetav.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#14

(09-07-2014, 17:35 PM)aavu Kirjutas:  
(09-07-2014, 14:30 PM)ants Kirjutas:  Täna avastasin et "ÜSS" asendis väljalaske klapp on suletud,
sisselaske oma alles hakkab sulguma?
Püha "RAAMAT"-u järgi peaks "ÜSS" asendis ju mõlemad kinni
olema, et klapivahesid reguleerida. On ju?
terv Ants

Äkki keerasid väntvõlli tagurpidi? Õigel keeramisel peaks sisselaskeklapp hakkama avanema pärast (või suts enne) ÜSS. Kui kutselise load 69-ndast, siis peaks mootoriehitus väga selge olema. Muidugi, kui vahepeal pole kokkupuuteid olnud, siis mõistetav.

Vänta keerasin päripäeva, palju ei olnud vaja keerata.
Endised autod on olnud 4-8 silindrilised, ühtki 2 sil. pole
omanud.
Nooruses istusin jalgrattalt otse auto rooli, mootorratas
jäi vahele.
edu Ants
Vasta
#15

Ei ole ju mingit vahet mitu silindrit mootoril on,töötavad kõik ühtmoodi.
Vasta
#16

No see 2 silindrit töötab ju täpselt samamoodi kui neljasilindriline mootor, töötaktid on 1-2-0-0. Klappide reguleerimisel pole muud vahet, kui poole vähem tööd.

Tuletame meelde, et neljataktilisel mootoril on 4 töötakti - sisselase, surve, töö, väljalase. Need neli takti on jagatud kahe täispöörde peale. BMT ehk ülemine surnud seis juhtub 2 korda - kui survetakt töötaktiks üle läheb (siis on klapid kinni ja õige aeg klappe reguleerida) ja kui väljalase lõppeb ja sisselase algab.
Vasta
#17

(10-07-2014, 11:03 AM)Mahno Kirjutas:  No see 2 silindrit töötab ju täpselt samamoodi kui neljasilindriline mootor, töötaktid on 1-2-0-0. Klappide reguleerimisel pole muud vahet, kui poole vähem tööd.

Tuletame meelde, et neljataktilisel mootoril on 4 töötakti - sisselase, surve, töö, väljalase. Need neli takti on jagatud kahe täispöörde peale. BMT ehk ülemine surnud seis juhtub 2 korda - kui survetakt töötaktiks üle läheb (siis on klapid kinni ja õige aeg klappe reguleerida) ja kui väljalase lõppeb ja sisselase algab.

Ühest teisest fooromist:

"Klappide reguleerimine toimub järgmiselt: keeratakse rihmarattal olev märk "BMT", ehk ÜSS kohakuti osutil olev sälguga. Nüüd on esimese silindri kolb ülemises surnud seisus.Klapivaheks on 0,30mm. külma mootoriga. Teise silindri reguleerimiseks keeratakse väntvõlli pool pööret ja reguleeritakse klapid. Iga 240 töötunni järel tuleb seda operatsiooni korrata."

Ei räägita üheringi keeramisest, see ajaski mind segadusse.
Seda tean isegi, et 4-taktilisel mootoril 4 takti, neist 1 töötakt.
tänud, Ants
Vasta
#18

(10-07-2014, 11:41 AM)ants Kirjutas:  
(10-07-2014, 11:03 AM)Mahno Kirjutas:  No see 2 silindrit töötab ju täpselt samamoodi kui neljasilindriline mootor, töötaktid on 1-2-0-0. Klappide reguleerimisel pole muud vahet, kui poole vähem tööd.

Tuletame meelde, et neljataktilisel mootoril on 4 töötakti - sisselase, surve, töö, väljalase. Need neli takti on jagatud kahe täispöörde peale. BMT ehk ülemine surnud seis juhtub 2 korda - kui survetakt töötaktiks üle läheb (siis on klapid kinni ja õige aeg klappe reguleerida) ja kui väljalase lõppeb ja sisselase algab.

Ühest teisest fooromist:

"Klappide reguleerimine toimub järgmiselt: keeratakse rihmarattal olev märk "BMT", ehk ÜSS kohakuti osutil olev sälguga. Nüüd on esimese silindri kolb ülemises surnud seisus.Klapivaheks on 0,30mm. külma mootoriga. Teise silindri reguleerimiseks keeratakse väntvõlli pool pööret ja reguleeritakse klapid. Iga 240 töötunni järel tuleb seda operatsiooni korrata."

Ei räägita üheringi keeramisest, see ajaski mind segadusse.
Seda tean isegi, et 4-taktilisel mootoril 4 takti, neist 1 töötakt.
tänud, Ants

Kusjuures, kui hoolikalt raamatut ei loe, võib selline asi jääda vabalt kahe silma vahele. Viskasin ka ühte raamatusse pilgu peale, ning seal sama jutt selle erinevusega, et ''BMT'' ja ÜSS'i juures on väike lause katke veel, nimelt '' mille juures mõlemad klapid on suletud''
Kui nüüd esimese hooga seda tähele ei pane, on viga kerge tulema.

Samas on eksimine inimlik, nagu ka targutamine Big Grin

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#19

(10-07-2014, 14:13 PM)viplala Kirjutas:  Kusjuures, kui hoolikalt raamatut ei loe, võib selline asi jääda vabalt kahe silma vahele. Viskasin ka ühte raamatusse pilgu peale, ning seal sama jutt selle erinevusega, et ''BMT'' ja ÜSS'i juures on väike lause katke veel, nimelt '' mille juures mõlemad klapid on suletud''
Kui nüüd esimese hooga seda tähele ei pane, on viga kerge tulema.

Samas on eksimine inimlik, nagu ka targutamine Big Grin

Su jutt on õige, leidsin ise ka selle lause,vene keelsest manuaalist.
Samas leidsin, et vända rihmarattal on 2 "BMT" märki.
Aga teema oli pihusti ilastamisest, ülejäänud oli kõrvalnähe.
Tundub et asi lahenes uue seibi paigaldusega.
Tänud tähelepanu eest, Ants
Vasta
#20

Siit moraal Antsule... Remontige ikka üks viga korraga... nagu laulusõnagi ütleb et "eestile on kombeks üks president korraga".

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne