Husaberg fe650e
#1

Tere
Kirjutan siia kuna endal mõistus otsas ja et mõned kes asjast huvitatud saaks veits mõelda ja mõtteid jagada.
Niisiis tegu rootsi tsikkliga, ja probleem selles et peale kolvi ja rõngaste vahetust ei taha pill käima minna enam, külma mootoriga küll läheb aga soojalt mitte. Ehk siis vahetati kolb ja rõngat, hülss lasti treipingis lihtsalt liivapaberiga üle, nagu hoonimise mõttes. Mõõtsin silindri survet külmalt ja soojalt, see jäi kuskil 5-6 bar vahele, kui jala vändast normaalse jõuga lüüa. Küll aga jäi silma et soojalt käivitades ja pärast ebaõnnestunud käivitamist süüte küünal maha võtta siis see tundub õline. ja ilmselt on põhjus ka seal et õli võtab sädeme ära. tahakski teada kas kellelgi on kogemusi selliste probleemidega või teaks mida ette võtta. Ja teadmiseks ka see et proovitud on ka teisi osi samasuguse töötava tsikkli pealt, Karburaator ja süütepool, need asjad on välistatud. Ise arvan et põhjus ongi selles et kuuma mootoriga tuleb mootori õli hülsi ja rõnga vahelt kolvi peale.

Kunagi oli ühel tsikklil sama teema, peale mootori remonti ei käivitunud vändast, ainult tõugates läks. ja see tüüp sõitis nii kolm aastat, ja kui siis mootori lahti võtsime ei leidnud midagi kahtlast, sooveldasin ainult klapid ära ja pärast seda hakkas pill korralikult vändast käivituma.

Täielik müsteerium. mitu ööd juba garage all istunud ja nuputanud. Kellelgi ükskõik milliseid ideid ja mõtteid, siis on teretulnud.
Vasta
#2

5-6 bar on natuke vähe,kogu lugu.
Vasta
#3

Mõõtsin selle teise samasuguse tsikkli oma ka. see oli veel madalam mingi 4-5 bar. ja töötab.
Vasta
#4

hülss lasti treipingis lihtsalt liivapaberiga üle mis sellest kasu kui vana silinder on tavaliselt ovaalseks kulunud,uus kolb ja rõngad ei aita.Proovi silinder kuskil ümaraks saada aga siis sul äkki vaja remont mõõdus juppe.
Vasta
#5

okei, mõtlesin ise hoonimise peale, peaks asja parandama.
Vasta
#6

Husabergi spetsialist on Meltsas Jüri Türilt. Aga see liivapaberiga hülsi lihvimine on nii uus tehnoloogia, et ei oska kommenteerida.
Vasta
#7

(08-07-2014, 23:07 PM)10alfred Kirjutas:  okei, mõtlesin ise hoonimise peale, peaks asja parandama.

ei paranda. hoon kopeerib pinda. ehk siis kui on enne ovaalne siis saad ka hoonitud ovaalse pinna.
ümarguseks saab teraga lõigates. enne puurimist tegele mõõtmisega muidugi.
Vasta
#8

Vabandan võhiklikkuse pärast aga kas plokikaanest ei või õli silindrisse/küünlale lekkida?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#9

(09-07-2014, 06:50 AM)sass Kirjutas:  Husabergi spetsialist on Meltsas Jüri Türilt. Aga see liivapaberiga hülsi lihvimine on nii uus tehnoloogia, et ei oska kommenteerida.

aga kas tead kuidas temaga ühendust saaks ?
Vasta
#10

räägi Lärmi nimelise tegelasega,tema on neid aegade algusest eestisse toonud,äkki saad abi 5014885 Riho,võid öelda,et Kaval andis numbri,tegelt on üks Voltsi na nimeline tegelane Tartus kes kindlasti teab mis viga aga ei suuda numbrit enam leida.Hommikul võin otsida.
Pigem tunub,et viga on kuumkäivituses ja kannataks kriitilse pilguga karpa üle käia !

odavad rendiautod al.5 euri pärv.
 sõidukit euroopa oksjonitelt !
rentida garaaz Mõigus
www.autorola.eu

allar@arcar.eu
Allar
www.arcar.eu
56291000
Vasta
#11

Kas klapivahed on kontrollitud ikka?
Üldiselt kui on kasutuses titaanklapid ja keegi osav on klappe soveldanud siis poole tunni töötamisega on vahed kadunud ja ei käivitu enam eriti just soojast peast.
See 5-6 bar silindrisurvet näitab ilmselt vale müütemetoodikat mitte et midagi viga oleks.
Sel asjal on eeldatavalt automaatne dekompressor, mis laseb väljalaskeklapi kinni alles kuskil 30 kraadi enne ülemist surnud seisu et jõuaks käima lüüa vändast.
Kompressiooni mõõtmiseks ja niisama mootori tiheduse hindamiseks peab klapikambrikaane maha võtma ja puupulga selle mehhanismi vahele panema et kompressioon oleks.
Silindri karestamine on ka ok võte, kuna ilmselt nikasiliga silinder ja seal ei püsi õli peal kui hoonijälge pole.
Kui see aparaat õli pärast ei käivituks, siis oleks kõik ilm sinine töötamisel ja eriti peale soojalt käivitamist.
Panustaks siiski klapivahede vähesusele ja kui need korras, siis karbussi vigadele.
Kuumkäivitusklapp, ujukinõel, umbes tühikäigusüsteem ja lihtsalt valed käivitusvõtted.
Mõni aparaat tahab gaasi keeramist, mõni ei taha jne.
Karbuss sisaldab kiirenduspumpa ja paar korda gaasi põhja keerates ongi juba täis aetud eriti soojalt.
Enamasti läheb kuumarabanduse saanud 4t krossiratas ikka käima gaasi mitte puutudes ja tõmmates kuumkäivitusnuppu/linki.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne