08-07-2014, 21:20 PM
Tere
Kirjutan siia kuna endal mõistus otsas ja et mõned kes asjast huvitatud saaks veits mõelda ja mõtteid jagada.
Niisiis tegu rootsi tsikkliga, ja probleem selles et peale kolvi ja rõngaste vahetust ei taha pill käima minna enam, külma mootoriga küll läheb aga soojalt mitte. Ehk siis vahetati kolb ja rõngat, hülss lasti treipingis lihtsalt liivapaberiga üle, nagu hoonimise mõttes. Mõõtsin silindri survet külmalt ja soojalt, see jäi kuskil 5-6 bar vahele, kui jala vändast normaalse jõuga lüüa. Küll aga jäi silma et soojalt käivitades ja pärast ebaõnnestunud käivitamist süüte küünal maha võtta siis see tundub õline. ja ilmselt on põhjus ka seal et õli võtab sädeme ära. tahakski teada kas kellelgi on kogemusi selliste probleemidega või teaks mida ette võtta. Ja teadmiseks ka see et proovitud on ka teisi osi samasuguse töötava tsikkli pealt, Karburaator ja süütepool, need asjad on välistatud. Ise arvan et põhjus ongi selles et kuuma mootoriga tuleb mootori õli hülsi ja rõnga vahelt kolvi peale.
Kunagi oli ühel tsikklil sama teema, peale mootori remonti ei käivitunud vändast, ainult tõugates läks. ja see tüüp sõitis nii kolm aastat, ja kui siis mootori lahti võtsime ei leidnud midagi kahtlast, sooveldasin ainult klapid ära ja pärast seda hakkas pill korralikult vändast käivituma.
Täielik müsteerium. mitu ööd juba garage all istunud ja nuputanud. Kellelgi ükskõik milliseid ideid ja mõtteid, siis on teretulnud.
Kirjutan siia kuna endal mõistus otsas ja et mõned kes asjast huvitatud saaks veits mõelda ja mõtteid jagada.
Niisiis tegu rootsi tsikkliga, ja probleem selles et peale kolvi ja rõngaste vahetust ei taha pill käima minna enam, külma mootoriga küll läheb aga soojalt mitte. Ehk siis vahetati kolb ja rõngat, hülss lasti treipingis lihtsalt liivapaberiga üle, nagu hoonimise mõttes. Mõõtsin silindri survet külmalt ja soojalt, see jäi kuskil 5-6 bar vahele, kui jala vändast normaalse jõuga lüüa. Küll aga jäi silma et soojalt käivitades ja pärast ebaõnnestunud käivitamist süüte küünal maha võtta siis see tundub õline. ja ilmselt on põhjus ka seal et õli võtab sädeme ära. tahakski teada kas kellelgi on kogemusi selliste probleemidega või teaks mida ette võtta. Ja teadmiseks ka see et proovitud on ka teisi osi samasuguse töötava tsikkli pealt, Karburaator ja süütepool, need asjad on välistatud. Ise arvan et põhjus ongi selles et kuuma mootoriga tuleb mootori õli hülsi ja rõnga vahelt kolvi peale.
Kunagi oli ühel tsikklil sama teema, peale mootori remonti ei käivitunud vändast, ainult tõugates läks. ja see tüüp sõitis nii kolm aastat, ja kui siis mootori lahti võtsime ei leidnud midagi kahtlast, sooveldasin ainult klapid ära ja pärast seda hakkas pill korralikult vändast käivituma.
Täielik müsteerium. mitu ööd juba garage all istunud ja nuputanud. Kellelgi ükskõik milliseid ideid ja mõtteid, siis on teretulnud.