Naabrivana DT-75
#61

(25-09-2014, 15:57 PM)Naabrivana Kirjutas:  Kuna tundus, et masin võtab kütust liiast, siis sai natuke paaki tuunitud ja asendatud ta vähe väiksemaga.



Kütusepaagi suuruse muutumisega ei muutu kütuse tarbimine.....Big Grin Pigem on asi kasulik selleks,et väiksemast paagist saab kütust lihtsamini kätte,sest suures paagis kaob vähene kütus nii laiali,et kätte ei saa.... Näiteks kui mul endal DT-54A alla 60 l. kütust on paagis,ei saa traktorit käimagi,sest toru ots ulatub vaevu kütuseni. Mõnes mõttes on see hea aga kui vaene oled.....ei jõua seda suurt paaki täis osta. Selles ka väikese paagi eelis..Wink
Vasta
#62

Jah hea tähele-panek originaal paak 1,5 m pikk ja 45cm lai põhjast, vähene kütus määrib ainul paaki ja kallakutel kaob seegi ära Rolleyes

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta
#63

Kui  kellelgil peaks juhtuma, et eelmine masina omanik on suutnud pehmesse venerauda üli kõva alumiiniumist bensiinikraani valesti sisse keerata ja seega paagi keerme ära rikkunud, siis teadmiseks, et kraanil olev keere on mõõtutega M14X1,5
   

Kuna lindil on gaasihoovastik üks paras õnnetus + lisaks igasugused värinad, siis masinal liikusid tuurid oma tahtsi.
Et asi korralikult kontrolli alla saada, siis tuli paigaldada gaasihoovastiku pidur, asi toimib.
   
   
   

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta
#64

(07-10-2014, 19:07 PM)Naabrivana Kirjutas:  Kuna lindil on gaasihoovastik üks paras õnnetus + lisaks igasugused värinad, siis masinal liikusid tuurid oma tahtsi.
Vedrupinge all olevad friktsioonkettad peaks ju toimima küll? Või on keegi targem need juba ära ratsinud küljest?
Vasta
#65

(08-10-2014, 08:41 AM)v6sa Kirjutas:  
(07-10-2014, 19:07 PM)Naabrivana Kirjutas:  Kuna lindil on gaasihoovastik üks paras õnnetus + lisaks igasugused värinad, siis masinal liikusid tuurid oma tahtsi.
Vedrupinge all olevad friktsioonkettad peaks ju toimima küll? Või on keegi targem need juba ära ratsinud küljest?

Need võivad kabiinis isegi töötada, aga kuna sealt edasi on igal hoova liitel 1-2mm lõtku lisaka veel kabiin vist ka liigub, siis pumbale andis selline asi tunda.

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta
#66

T 150k`le sai moskvitsi käsipiduri trossist gaasivärk tehtud- palju rahulikumaks jäi. Polnud enam kiiret pehmeksligunenud mootoripatjade vahetusega.
Vasta
#67

(08-10-2014, 15:50 PM)pen.skar Kirjutas:  T 150k`le sai moskvitsi käsipiduri trossist gaasivärk tehtud- palju rahulikumaks jäi. Polnud enam kiiret pehmeksligunenud mootoripatjade vahetusega.

Mõtlesin ka trossile, aga ühtegi asjalikku jubinat ei jäänud näppu ja seega sai lahendus hetkel selline.

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta
#68

Vana plokikaas, 1ja 4 silindril katkised klapivedrud. 2 ja 3 silinder vee kahjustusteka, taasatmine keeruline või isegi võimatu, lisaks tugevalt kahjustatud klapipesad. Lisaks on plokikaas veel väljalaske kollektoripoolsest küljest liimitud 2ja 3 silindri vahelt

           


Hülsitihendid vahetatud ja uus plokikaas, koos lihvitud klappidega ootab kohale panemist.

       

Küttepump, remondist tagasi ja ootab paigaldamis järjekorda.

   

Karteripõhi oli hoolsalt seest värvitud, kuid see värv mis sealt puudu oli, selle saime filtritest kätte. Ka turbo filter oli seda täis. Paigaldatud sai uus karteripõhi kuna see oli ka liialt mõlkis

   

Silindrimansetid nägid ääretult kehvad välja, nagu hiired oleks olnud.

       


Traktorile sai paigaldatud mootori juurde küljeplekid, mis enne sealt puudusid.

       

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta
#69

Vana ja vabalthingav turbo väljalase, lisaks turbol puksid kulunud ja ühesõnaga p....s.

           

Alt ülesvaade

   

Uus turbo koos väljalaskega. Tegemist on siis suure turboga, mis kinnitub kuue poldiga. See ei anna nii palju jõudu juurde kui väiksemad turbod, mis kinnituvad 4 poldiga kollektorile.
Üldiselt töötab see mootor ka ilma turbota hästi.

   

Igaks juhuks sai pandud ka uus õhufilter vana oli juba oma aja ära elanud.

   

Lõpuks peale tuhandeid remondi minuteid, sadu käibel olevaid eurosid,  lõpmatud närvi kulu ning lisaks sadu läbituid kilomeetreid näeb asi selline välja.

       

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta
#70

Kuna masin on pakkunud siiani palju avastamis rõõmu ja muid üllatusi, siis polnud imestada, et seda või pakkuda käivitusmootor.

       
Ja siis imestan, miks karburaatorit masin ise ei kruti.
       
Ideaalis peaks see jupp olema selline ja ühes tükis.

Peale mitmendat korda asjade kokku-lahti võtmist  jõudis järg selleni
   
Nagu näha on kuulid külgseina täiesti läbi kulutanud.
Seega tuli ka see jubin välja vahetada.
Miskit on seal käivitusmootori juures veel, mis nöögib, aga hetkel pole väga süvenenud.

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta
#71

Käivitusmootoritest ja nende hingeelust sai millagi selles teemas jahutud pikalt-laialt.

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=43744

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#72

Kes klapivahet õigeks ei pane see põllul ikka õiget võimu kätte ei saa!

   


Peale väikest sissetöötamist, sai üle reguleeritud klapivahed, vahetatud jagajas tihendid ja reguleeritud sidurit.
Kui keegi viitsiks nüüd vee sisse viia ja käima ajada siis võiks lahingusse taas minna.

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta
#73

Mis suurusega hüdrovoolikute keermed on 75'el tavaliselt?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#74

(08-11-2014, 19:25 PM)viplala Kirjutas:  Mis suurusega hüdrovoolikute keermed on 75'el tavaliselt?

Nõukajast on meeles suurused Belaruss, JUMZ ja lint.
Hydroscandi arvelt vaatab vastu selline tekst -Pressots M27x 1,5 sk 5/8", see sobis ideaalselt.

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne