Postitused: 202
Teemad: 154
Liitus: Nov 2013
Maine:
0
Ehh, mõned aastad tagasi liikusin veel vanuse tõttu nende taburettidega ja mingit probleemi pole nende numbrite vahetamisega jne. 75% liikluses olevad rollerid on 70cc. Seadusesilm vaatab viltu vaid MALOSSI jms tuntud firma tuunigkaubamärkidele sest nende tuuninguga liiguvad masinad 100+km/h 45km/h asemel. Täpselt ei mäleta kuidas asi oli, aga rolleri passis on mäletamistmööda keretüüp "mopeed". Igal rolleri raamil on 2 neediga kinnituv spilka/birka vms, mille saad trelli abil oma raamile 5 minutiga kinnitada. Eks see selline viimase häda väljapääs ole, aga ega see maanteeameti arvelevõtu süsteem ise soosib selliseid lahendusi.
Puksiir, veo- ja tõsteteenus Tartumaal ja üle Eesti!
https://puksiirkraana.ee/ +372 5573117
Postitused: 1,810
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
17
(13-06-2017, 16:58 PM)pannkook Kirjutas: kas sellest ei piisa, et sõber sulle müüb ja siis lähed selle paberiga arki
Mingi legaalsust tõendav algne dokk peab ikka olema.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 1,459
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
(14-06-2017, 14:49 PM)argo1974 Kirjutas: (09-06-2017, 21:27 PM).giordanobruno Kirjutas: Peetruse juures oleva omanikuga auto enda arvele saamise teema on läbitud ja edukalt, kõik seaduslik ja suht lihtne aint aeganõudev.
Praegu hädas aga mootorrattaga (mopeediga), mis Saksamaal uuena poest ostetud, seal ka ilmselt suurema osa läbisõidust saanud, siis Eestisse toodud kuskilt vanakraami laadalt ostetuna. Paberitest on alles poest saadud garantii/hooldusleht, natuke isegi hooldaja poolt täidetud.
ARK-is on läbitud esmane ülevaatus, mootori ja raami number kõik aktis kirjas. Häda hakkas pihta siis, kui küsiti tehnilist passi, ehk registreerimistunnistust. 1981 aastal, kui mootorratas (80 kuubikut) osteti, ei käinud sellised sõidukid Saksamaal registris, seepärast meie ametnik seda ka ei leidnud aga keeldub uskumast, et sõiduk polegi pidanud registris olema. Kas kellegi on soovitusi kuidas edasi minna, sõita masinaga tahaks ikka rohkem kui lihtsalt koduaias tiirutada.
Võid saata Saksas KBA-le (http://www.kba.de) vabas vormis taotluse ja paluda neil tõendada, et mopp polnud tollal registreerimiskohustuslik ja pole varastatud. Vaevalt kohalik Maanteeamet KBA paberit eirata suudab.
A kust nad teavad, et pole varastatud ? Ma ei usu, et euroametnik tahab sellist "ei ole varastatud" dokumenti tekitada. Piisab vast teatest, et polnud registreerimiskohustuslik või midagi sarnast.
Kui ma hästi järgi mõtlen, siis mul vist on mingi kummalise sisuga dokument isegi kunagi näpuvahelt läbi käinud. Mille jaoks seda vaja oli ma ei tea, aga see anti mulle ühe Belgiast toodud autoga kaasa ja sisu oli umbes selline, et "British Leyland kinnitab, et on tõesti tootnud sellise šassii numbriga auto sel ajal ja selles tehases ja selle auto mark ja mudel on see ja see". Asi ise oli prantsus keelne. Kõik kullid ja pookstaavid all. Miilits oleks vanasti kulpi visanud nii kõva paberi peale :
tea mis nad seal ARKis teevad
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss