07-07-2016, 21:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-07-2016, 00:31 AM ja muutjaks oli overspeed.)
Vanat keevitust oli üksjagu vaja maha käiata.
Vana kinnitus oli 2mm plekist. Uue tegin 3mm plekist.
Kuna keevitus tuleb teha 22mm torule, siis peale möödu kättesaamist rakise aukude järgi, freesisin uuele detailile 22mm augu, et kenasti ümber toru saaks metalli.
Kuna TIG-ga tsingitud metalli eriti keevitada ei saa hästi (ei ole mugav) ja lisaks on ka aurud mürgised, siis vesinik-kloriid happes ( HCl ) sai kolmel mutril galvaniseering maha vöetud (1 tagavaraks).
Uuel detailil avad öiges kohas, panin mutrid külge ja keevitasin kinni:
Ning valmis raamiga saingi. Nüüd vaid krunt ja värv, siis saab tagakiigega tegelda, aga ennem tuleb oma RM250 mootori hoole ää teha.
Vana kinnitus oli 2mm plekist. Uue tegin 3mm plekist.
Kuna keevitus tuleb teha 22mm torule, siis peale möödu kättesaamist rakise aukude järgi, freesisin uuele detailile 22mm augu, et kenasti ümber toru saaks metalli.
Kuna TIG-ga tsingitud metalli eriti keevitada ei saa hästi (ei ole mugav) ja lisaks on ka aurud mürgised, siis vesinik-kloriid happes ( HCl ) sai kolmel mutril galvaniseering maha vöetud (1 tagavaraks).
Uuel detailil avad öiges kohas, panin mutrid külge ja keevitasin kinni:
Ning valmis raamiga saingi. Nüüd vaid krunt ja värv, siis saab tagakiigega tegelda, aga ennem tuleb oma RM250 mootori hoole ää teha.
Arrogance diminishes wisdom !