14-07-2016, 16:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-06-2017, 02:34 AM ja muutjaks oli overspeed.)
Vahepeal sai nokitsetud/treitud/freesitud oma tsikli mootori jaoks spetsvötmeid, remondimanualist piltidelt vaadates:
Mootori lahtivötmise tömmits:
Mootori kokkupanemise tömmits, vahetükid mölema poole jaoks (keermega väntvölli otsa). Juht-liug-hülss tsentreerib distantsvöru ja viimane ise toetub VV laagri sisevörule. Nii tömmatakse väntvöll juba korpuse sees olevast laagrist läbi:
Väntvölli simmerite paikapressimis vahetükid:
Sidurikorvi kinnihoidmise eri-tööriist:
Ja siis üks pisike tabel selgitamaks karburaatori osade tööpiirkondi, kui seadistada.
On tihtipeale arusaam, et nöela töstmine möjub (teeb segu rikkamaks) täisgaasiga söitmisel löpp-pööretes ... ei möju, selleks ikka peadüüs ja löpudüüs/Power Jet (paljudel karbadel power jet'i ka pole):
Kuna ma spetsiaalselt valisin karba, millel power jet ka olemas (max suurus oli 28mm avaga, suuremad olid ilma juba), siis vastab selline graafik:
Kui aga löpupöörete düüs (power jet) puudub, siis lähtuda sellisest graafikust:
Mootori lahtivötmise tömmits:
Mootori kokkupanemise tömmits, vahetükid mölema poole jaoks (keermega väntvölli otsa). Juht-liug-hülss tsentreerib distantsvöru ja viimane ise toetub VV laagri sisevörule. Nii tömmatakse väntvöll juba korpuse sees olevast laagrist läbi:
Väntvölli simmerite paikapressimis vahetükid:
Sidurikorvi kinnihoidmise eri-tööriist:
Ja siis üks pisike tabel selgitamaks karburaatori osade tööpiirkondi, kui seadistada.
On tihtipeale arusaam, et nöela töstmine möjub (teeb segu rikkamaks) täisgaasiga söitmisel löpp-pööretes ... ei möju, selleks ikka peadüüs ja löpudüüs/Power Jet (paljudel karbadel power jet'i ka pole):
Kuna ma spetsiaalselt valisin karba, millel power jet ka olemas (max suurus oli 28mm avaga, suuremad olid ilma juba), siis vastab selline graafik:
Kui aga löpupöörete düüs (power jet) puudub, siis lähtuda sellisest graafikust:
Arrogance diminishes wisdom !