03-08-2017, 13:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-08-2017, 13:36 PM ja muutjaks oli overspeed.)
Eelnevalt pidin internetist juurde uurima kahetaktiliste mootorite pölemiskambritest.
Pilu kaane ja kolvi vahel (squish), kui viimane on ülemises surnud seisus, peaks olema ca 0,8 mm. Mul oli see aga 1,3mm.
Detonatsiooniaugud silindripea välisääres aga olid seetöttu, et kolvi pea kumerus oli suurema töusu-nurgaga kui kaanel vastav pind squish band width (ma ei tea, mismoodi seda eesti keeles nimetatakse). Seega oli squish välisäärest suurem kui seestpoolt ning gaasid, kolvi ülesse liikudes, ei saanud kohe mitte öige hooga liikuda süüteküünla suunas.
Kuju silindrikaane pölemiskambrist (pilt netist leitud):
Vörreldes seesolnud kolvi originaaliga, siis uus on kumer-peaga ja originaal sileda peaga (flat-head).
Aga kuidas jääb siis surveastmega ... !?
Pilu kaane ja kolvi vahel (squish), kui viimane on ülemises surnud seisus, peaks olema ca 0,8 mm. Mul oli see aga 1,3mm.
Detonatsiooniaugud silindripea välisääres aga olid seetöttu, et kolvi pea kumerus oli suurema töusu-nurgaga kui kaanel vastav pind squish band width (ma ei tea, mismoodi seda eesti keeles nimetatakse). Seega oli squish välisäärest suurem kui seestpoolt ning gaasid, kolvi ülesse liikudes, ei saanud kohe mitte öige hooga liikuda süüteküünla suunas.
Kuju silindrikaane pölemiskambrist (pilt netist leitud):
Vörreldes seesolnud kolvi originaaliga, siis uus on kumer-peaga ja originaal sileda peaga (flat-head).
Aga kuidas jääb siis surveastmega ... !?
Arrogance diminishes wisdom !