04-08-2017, 09:09 AM
(04-08-2017, 08:20 AM)overspeed Kirjutas: ...Vaadates seda joonist, siis proovin jämedama diameetriga nöelu (Suzuki pakub neid 0,01 mm kasvuga). Kuid on üks asi, mida joonis ei kirjelda: nivootase karburaatoris. Manual annab kindla körguse ja ei mingit vahemikku. Kuna mul on mootor aga 10 ccm suurem, siis proovin köige ennem langetada taset 1mm, eks näis, mis muudab...
Vivaro pilt ("seda" all) ei kajasta kuidagi karba suguelu.
Nivoo tase ei tohiks sõidu ajal midagi muuta. Düüs määrab läbilaskevõime. Vaakumiga ju tõmmatakse. Tase määrab ära selle, et küte kohe võtta oleks, kui vänta lööd. Liiga madala taseme korra, peab kaua tõmbama, liiga kõrge taseme korral hakkab ise düüsil "üle ääre" tilkuma, seisva mootori korral.
Ilmselt on kusagil madalate pöörete reguleerimise võimalus olemas.