04-08-2017, 10:55 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-08-2017, 15:46 PM ja muutjaks oli overspeed.)
(04-08-2017, 09:09 AM)motamees Kirjutas: ...
Nivoo tase ei tohiks sõidu ajal midagi muuta. Düüs määrab läbilaskevõime. Vaakumiga ju tõmmatakse. Tase määrab ära selle, et küte kohe võtta oleks, kui vänta lööd. Liiga madala taseme korra, peab kaua tõmbama, liiga kõrge taseme korral hakkab ise düüsil "üle ääre" tilkuma, seisva mootori korral.
Ilmselt on kusagil madalate pöörete reguleerimise võimalus olemas.
Muidugit mängib ka rolli karburaatori ehitus. Kas Slow Jet on lihtsalt düüs (nagu vanematel karbadel) kust etteantud kogus kütust läbi lastakse ja öhukanal konstantne on (ehk kruviga reguleerid kütust) vöi vastupidi. Vöi on Slow Jet kütuse ja öhu düüside segu:
Mootoril öhku imeda on lihtsam kui kütet ülesse. Kui taset kambris langetada siis jääb nivoost välja rohkem öhuavasid ning mootor imeb rohkem öhku kui kütet.
Nivootaseme möjupiirkond jääb siis samasse kus on Slow Jet.
Peadüüs on siiski lihtsalt kalibreeritud ava ja sellele nivoo ei möju. Mul aga probleemseks piirkonnaks just vähese gaasiga söitmine.
Nii jäi mulle vähemasti arusaam. Parandage pöhjendusega, kui eksin.
Arrogance diminishes wisdom !