19-10-2017, 21:56 PM
Väiksed märgid küll liugpinnal peal on, kuid miskit katastroofilist ei olnud ... nagu mo 250-l, millel toimus puhas piting ja sügavad sooned sees olid.
Kuna kiige laagrikorpuse osas välimine pind pisut ebatasasem on, siis tegin pressid nii, et sissepoole laagrid välja lükata. Toestuseks ja tsentreerimiseks on press-puksil süvend sisse treitud:
Väljapoolt siis pressin sisse puksi, mille OD väiksem kui laagrite oma ja ID just niipalju, kui keermelatil.
Keermelatt on piisavalt pikk, et teisepoole laagri völlist läbi minna, siis suunab kogu pressi otseks kenasti:
Ja kahe tavalise lihtvötmega peale pingutades pressisin laagrid välja.
Kuna kiige laagrikorpuse osas välimine pind pisut ebatasasem on, siis tegin pressid nii, et sissepoole laagrid välja lükata. Toestuseks ja tsentreerimiseks on press-puksil süvend sisse treitud:
Väljapoolt siis pressin sisse puksi, mille OD väiksem kui laagrite oma ja ID just niipalju, kui keermelatil.
Keermelatt on piisavalt pikk, et teisepoole laagri völlist läbi minna, siis suunab kogu pressi otseks kenasti:
Ja kahe tavalise lihtvötmega peale pingutades pressisin laagrid välja.
Arrogance diminishes wisdom !