23-10-2017, 19:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-10-2017, 06:53 AM ja muutjaks oli overspeed.)
(31-07-2017, 06:35 AM)overspeed Kirjutas: ...
Aga "kere" osa (mootorit vaatan talvel) sai üksipulki laiali vöetud ja väga palju tehtud.
...
Talv veel päris pole, aga kuna varuosad köik olemas ning kätte saadud, siis "vaatan mootorile sisse", mis üllatusi sealt leida vöiks:
Eelmise omaniku poolt on puruks läinud öli väljalaske ava. Seda on paigatud vedelmetalliga, kuid ei paista eriti karestatud alt olema, äärest irvakil. Lekke sain silikooniga pidama ja öli vahetasin, avades sidurikambrikaane, kuid peaks ikkagit korralikult korda tegema, et soovi korral mugavam öli välja lasta oleks. Lisaks ei saa kogu öli kätte, kui sidurikambri kaan avada, läbijooksuava sidurikoja ja käigukasti vahel on just selle Drain poldi kaudu:
Esimese asjana siis generaatori rootori eemaldus ... milleks mul tömmits puudub. Kunagit sai Husqvarna sael samatüüpi tömmitsaga rootor eemaldatud, kuid pole örna aimugi enam, kus see tömmits jäi:
Treisin uue tömmitsa seibi, D=43mm ja paksust 11mm. Freespingis jagaja-peaga 120-kraadiste vahedega 3 ava öige raadiusele, keskel tömmitsapoldi peen-keere.
Rootori eemaldus öige tööriistaga üli-lihtne.
Ja siis sealt edasi detailide eemaldus:
Ja esimene üllatus: Sidurikorvi mutter on tugevalt kinni, kuid sisu loksub ikkagit ... pole hea:
Video loksust
Sidurikorvi lahtikeeramiseks kasutasin juba varem RM250 mootori tarbeks valmistatud hoidjat. Natukse pidin seda modifitseerima käppade otstest, kuna RM85 sidur väiksem:
Kuna loksumisega on soonte pöhjad viga vöi valtsimist saanud, siis käega tömmates ma siduri-sisu kätte ei saanud. Väikse siduri jaoks ma nii suurt tömmitsat varem kasutanud ei ole
Väljalastud öli oli paras emulsiooni segu ... arvata vöib, et veepumba simmer lekib. Aga vahetusse läevad köik laagrid ja simmerid niikuitnii.
Arrogance diminishes wisdom !