QUAD: Apex Pro MXR100 / MX: Suzuki RM85L ja RM250 ... nokitsen palju
Siduri siserummul on terasest osa alumiiniumi sees loksuga. Tellin küll uue, kuid hetkel proovin vana veel paika saada.
Plaan on sisul teravad körgemad osad maha freesida ning treida suurem distantseib, mis ka alumiiniumosa toetaks ... mölemalt poolt. Nii peaks söita saama küll, kuniks uus kohal.

   
Arrogance diminishes wisdom ! 
Tean üht väga head pottseppa: http://www.tulepesa.ee
Vasta
(25-10-2017, 18:03 PM)overspeed Kirjutas: Siduri siserummul on terasest osa alumiiniumi sees loksuga. Tellin küll uue, kuid hetkel proovin vana veel paika saada.
Plaan on sisul teravad körgemad osad maha freesida ning treida suurem distantseib, mis ka alumiiniumosa toetaks ... mölemalt poolt. Nii peaks söita saama küll, kuniks uus kohal.

Lase pooltele kõrvadele m8 jaoks ava ,puuri läbi ainult 1 se pulgaga.Siis keera polt sisse  ,palju jaksad ja lõika maha .Peaks piisama ehk. SmileOK.pildilt ei paista täpselt.seina peaks jääma niipalju ,et polt surub terase AL sse end kinni .Mõte selline.Või vastupidi ,sõltub ,millise jupi uue tellisid.
Vasta
Vene kroonus nimetati sellist asja "Soldatskaja smekalka" ehk tänapäeval siis "Sõduri leidlikkus".Kui kuidagi ei saa ,siis kuidagi ikka... Big Grin Big Grin
Vasta
(25-10-2017, 18:23 PM)linnuke Kirjutas: Lase pooltele kõrvadele m8 jaoks ava ,puuri läbi ainult 1 se pulgaga.Siis keera polt sisse  ,palju jaksad ja lõika maha .Peaks piisama ehk. SmileOK.pildilt ei paista täpselt.seina peaks jääma niipalju ,et polt surub terase AL sse end kinni .Mõte selline.Või vastupidi ,sõltub ,millise jupi uue tellisid.

Tänud idee eest, aga ...
Videolt on näha, kui palju see loks rummu asendit tegelt möjutab. M8 polte keerates kardan, et ei saa seda pärast tsentri vöi paralleelseks.
Uue tellingi vaid selle rummu ... 40€. Korv ise on kuskil 140€, sellepärast selle külgi freesisin. (jutt käib OEM juppidest).
Arrogance diminishes wisdom ! 
Tean üht väga head pottseppa: http://www.tulepesa.ee
Vasta
(25-10-2017, 19:10 PM)overspeed Kirjutas:
(25-10-2017, 18:23 PM)linnuke Kirjutas:
(25-10-2017, 18:03 PM)overspeed Kirjutas: Siduri siserummul on terasest osa alumiiniumi sees loksuga. Tellin küll uue, kuid hetkel proovin vana veel paika saada.
Plaan on sisul teravad körgemad osad maha freesida ning treida suurem distantseib, mis ka alumiiniumosa toetaks ... mölemalt poolt. Nii peaks söita saama küll, kuniks uus kohal.

Lase pooltele kõrvadele m8 jaoks ava ,puuri läbi ainult 1 se pulgaga.Siis keera polt sisse  ,palju jaksad ja lõika maha .Peaks piisama ehk. SmileOK.pildilt ei paista täpselt.seina peaks jääma niipalju ,et polt surub terase AL sse end kinni .Mõte selline.Või vastupidi ,sõltub ,millise jupi uue tellisid.

Tänud idee eest, aga ...
Videolt on näha, kui palju see loks rummu asendit tegelt möjutab. M8 polte keerates kardan, et ei saa seda pärast tsentri vöi paralleelseks.
Uue tellingi vaid selle rummu ... 40€. Korv ise on kuskil 140€, sellepärast selle külgi freesisin. (jutt käib OEM juppidest).

Pildist asi loomulikult selgem.Kunagi ei tea ju ,kusmaal kellegi nn.valulävi.(teha ise või laiutada rahakotti) Rolleyes
Vasta
Löpuks ometi sain siis mootori kokku. Siduri rummu ja veepumba impelleri vahetan uuesti hiljem, kui nad kohale jöuavad.
Silinder siis ka üle kontrollida:

   

   


RM85 väljalaskeklapil on 3 korda vähem liikuvaid osi kui RM250-l, seega seal kulunud polnud midagi. Puhastasin ta pölemisjääkidest lihtsalt.
Silindri sisepind samuti paistab korras, vigastusi pole.
Originaalsilindril hülssi pole, alumiinium on lihtsalt üle kroomitud (chrome plating). Kui sellega peaks miskit juhtuma, siis kas uus silinder, vöi on ka vöimalus hülss sisse osta, kuid siis tuleb pisut puurida ja muud täppistööd freespingi ning ahjuga teha Toungue
Katki olid tal aga karterituulutus-vooliku- ja väljalaskeklapikambri tuulutus-vooliku kinnitused. Eelmine omanik on olnud leidlik, ning käigukastituulutusele laheda lahenduse leidnud vooliku kinnitamiseks ... toimis küll:

   


Miskipärast mäletasin, et mul 2 uut otsikut olemas oli ... aga teine on kuhugi kaduma läinud.

   


Otsustasin siis vahetada ainult väljalaskeklapi oma, sest see katkisena oli suunaga küljepeale. Mootori töötamisel ajab sealt pisut välja väljalaskegaase ja öli (nii peabki natukse). Kuna mul aga voolik allasuunas puudus, siis köik öli pihustus radika ja söitja vasaku jala saapa peale ... tüütu värk.
Lisaks oli ka survepesuriga pesemisel vaja alati sellele punn ette panna.
Jätsin paika käigukastituulutuse oma, kuna hetkel ta toimib. Ning seda saab ka hiljem vahetada.
Kui kuumapuhuriga alumiinium korralikult soojaks ajada, siis sai vana otsiku messingosa tangidega välja tömmata. Uue pressisisn tangidega sisse ja natukse liimi ka vahele (Loctite 2701):

   


Ja niimoodi ta tasapisi valmis sai. Ootab pealepanemist, testisöitu ja siis järgmist hooaega (talvel eriti ei taha söita ... külm on).

   

   

   
Arrogance diminishes wisdom ! 
Tean üht väga head pottseppa: http://www.tulepesa.ee
Vasta
Vahepeal tuleb tööriistu ka remontida/uuendada

   
Arrogance diminishes wisdom ! 
Tean üht väga head pottseppa: http://www.tulepesa.ee
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne