15-04-2018, 23:00 PM
Jagajapea külge hammasratta tooriku kinnitamiseks pidin pisut 12mm sisekuuskandiga poldipead peenemaks treima, et ümbert ranti freesida saaks. Ühtlasi lasin ka pea madalamaks, et ta vähem ees oleks.
Kuna ühtki ava veel rattas pole, siis saan rahulikult 0 kraadi ümbruses freesida. Kuna hoova ava käib plekisüvenditest pea-aegu 180 kraadi teisepool, siis tegin hoovastiku ava 180 kraadi peale. Nii on lihtsam neid 12 ja 5 jt kraadide körvalkaldeid körgenduste ja madalduste asjus lihtsam teha, kui neid 0-i ümber arvestan. Et sektorile serv saada, tuleb ju toorikule ka freesi raadiusejagu nihe anda.
Joonis ees, freesisin köigepealt tugilaagri pinna (jäi poldipea alla) ehk siis 0,6 mm pinnast sügavamale. Ja edasi juba pleki jaoks süvend 0,4 mm sügavust pinnast alla. Et ei eksiks, siis mötlesin ennem freesimist iga liigutuse 2 korda läbi.
Pleki kinnitamiseks 3,3 mm avad täpselt öigetesse kohtadesse 60 ja 120 kraadiste vahedega:
Kuna ühtki ava veel rattas pole, siis saan rahulikult 0 kraadi ümbruses freesida. Kuna hoova ava käib plekisüvenditest pea-aegu 180 kraadi teisepool, siis tegin hoovastiku ava 180 kraadi peale. Nii on lihtsam neid 12 ja 5 jt kraadide körvalkaldeid körgenduste ja madalduste asjus lihtsam teha, kui neid 0-i ümber arvestan. Et sektorile serv saada, tuleb ju toorikule ka freesi raadiusejagu nihe anda.
Joonis ees, freesisin köigepealt tugilaagri pinna (jäi poldipea alla) ehk siis 0,6 mm pinnast sügavamale. Ja edasi juba pleki jaoks süvend 0,4 mm sügavust pinnast alla. Et ei eksiks, siis mötlesin ennem freesimist iga liigutuse 2 korda läbi.
Pleki kinnitamiseks 3,3 mm avad täpselt öigetesse kohtadesse 60 ja 120 kraadiste vahedega:
Arrogance diminishes wisdom !