07-06-2018, 06:02 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-03-2019, 17:17 PM ja muutjaks oli overspeed.)
Peale möötmisi, skitseerisin korgi joonise:
Ja treisin selle vastava keermega valmis:
Silindri ots on tegelt 23,5 mm lm, kuid seda on piisavalt, et M24 x 1,5 keere kannaks. Lasin tagumise otsa 24mm siledaks, kuna see laugjalt laiemaks läks. Nii jääb korgile löppu sile puutepind. Olgugi, et selle esimese lahtilöigatud silindri puhul ma kasutan korgi puutepinnana hoopis puksi ranti, kus sees 4mm mansett on.
Ja keere peale (jah, ei ole löpus süvendit, tegin seekord ilma).
Et korki parem kinni keerata oleks, freesisin sellele kaks kanti. kummaltki poolt 1,5mm maha jättis piisava pinna 26 vötmele.
Jupid valmis, sain asjad kokku panna.
Pölved paistavad standartsed hüdraulika omad olema, kuid tegelt ei ole. Seega vahetada neid ei tohi ...
... pölve sees on kalibreeritud ava, millega reguleeritud silindri liikumiskiirus. Pildil jäi too nöelasuurune ava väga alla äärde, sest eespool paistis algul kena paari mm-ne ava, lambiga sisse uurides ilmnes aga see "nöela-auk".
Ja treisin selle vastava keermega valmis:
Silindri ots on tegelt 23,5 mm lm, kuid seda on piisavalt, et M24 x 1,5 keere kannaks. Lasin tagumise otsa 24mm siledaks, kuna see laugjalt laiemaks läks. Nii jääb korgile löppu sile puutepind. Olgugi, et selle esimese lahtilöigatud silindri puhul ma kasutan korgi puutepinnana hoopis puksi ranti, kus sees 4mm mansett on.
Ja keere peale (jah, ei ole löpus süvendit, tegin seekord ilma).
Et korki parem kinni keerata oleks, freesisin sellele kaks kanti. kummaltki poolt 1,5mm maha jättis piisava pinna 26 vötmele.
Jupid valmis, sain asjad kokku panna.
Pölved paistavad standartsed hüdraulika omad olema, kuid tegelt ei ole. Seega vahetada neid ei tohi ...
... pölve sees on kalibreeritud ava, millega reguleeritud silindri liikumiskiirus. Pildil jäi too nöelasuurune ava väga alla äärde, sest eespool paistis algul kena paari mm-ne ava, lambiga sisse uurides ilmnes aga see "nöela-auk".
Arrogance diminishes wisdom !