07-06-2018, 06:31 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-06-2018, 06:35 AM ja muutjaks oli overspeed.)
Järgmine silinder. Erinevus eelmisest on selles, et tollel on küljes ka löpuandurid, mis automaatikale ütlevad, kui silinder on pöhja jöudnud (mölemal pool).
Kiirelt uus kork vastavalt joonisele.
Siis proovisin, kuidas oleks silindrit parem trumlis hoida, kas peast vöi silindrist ... otsustasin pea kasuks.
Nuputasin, kuidas ja millega oleks parem vana sääretihend kätte saada, ilma et valts taas lahti treida. Olen nöus, et esimene silinder oli öppeks vaja lahti vötta, kuid teised prooviks ikka kinni jätta. Oma omatehtud ümbernurga tera ma messingu kallale ei usalda, liialt peenikesest materjalist on see tehtud, möeldud oli ta plastiku tarvis, kannatab ka alumiiniumi (korkidel sisekeerme löpus süvend), kuid kui see murduma peaks messinguga, siis vöib kraapsu säärele tömmata.
Lahenduseks leidsin 16mm augufreesi. Sellega saab vana tihendi lahti ilma et väljaulatuv säär segaks:
Tegin igaks juhuks proovilöike messingul, et kontrollida egas frees liialt viltu pole, ava ju vaja 16mm kanti saada
Kiirelt uus kork vastavalt joonisele.
Siis proovisin, kuidas oleks silindrit parem trumlis hoida, kas peast vöi silindrist ... otsustasin pea kasuks.
Nuputasin, kuidas ja millega oleks parem vana sääretihend kätte saada, ilma et valts taas lahti treida. Olen nöus, et esimene silinder oli öppeks vaja lahti vötta, kuid teised prooviks ikka kinni jätta. Oma omatehtud ümbernurga tera ma messingu kallale ei usalda, liialt peenikesest materjalist on see tehtud, möeldud oli ta plastiku tarvis, kannatab ka alumiiniumi (korkidel sisekeerme löpus süvend), kuid kui see murduma peaks messinguga, siis vöib kraapsu säärele tömmata.
Lahenduseks leidsin 16mm augufreesi. Sellega saab vana tihendi lahti ilma et väljaulatuv säär segaks:
Tegin igaks juhuks proovilöike messingul, et kontrollida egas frees liialt viltu pole, ava ju vaja 16mm kanti saada
Arrogance diminishes wisdom !