QUAD: Apex Pro MXR100 / MX: Suzuki RM85L ja RM250 ... nokitsen palju
Vägev värk! Cool
Vasta
jah, töö tuntud headuses, nagu ikka.
aga eraldi kiidan selle nokisemise video eest. väga lahe.
Vasta
(09-06-2018, 06:36 AM)overspeed Kirjutas: Valmis nad on. Kui tagasi töös, eks siis ole näha, kuidas nokitsemine ka välja tuli:

Hetkel toimivad kenasti lekkevabalt ja alarmideta.

Katus maha

Katus peale
Arrogance diminishes wisdom ! 
Tean üht väga head pottseppa: http://www.tulepesa.ee
Vasta
(14-05-2018, 16:29 PM)motamees Kirjutas:
(14-05-2018, 15:47 PM)Envir Kirjutas: ... mis tähendab "panin pingis rullikusse"?...

Treis rihmarullikusse laagripesa ja lukustusrõnga soone ja pani laagri sisse. Puuri(tsentri) pukiga  on väga lihtne laager sisse kruttida. Kui kasutada veel vastavat rakist, siis ei lase laagril ka poolviltu avasse minna.

Väga tänan selle töövõtte eest!

Siit leitud idee järgi kasutasin treipinki montaazilauana ühe pisut suurema reduktori koostamisel. Tegemist oli reduktoriga, mis jagab sissetuleva pöörlemise kolmeks. Superluks oli suportite abil reduktor õigesse asendisse panna, vajadusel tugi padrunisse ja tsentripukiga teiselt poolt suruda või vastupidi. Tegemist oli reduktoriga, mille võllid on lollaka 40 kraadi all, piisavalt raske ka, et pressi all majandada ja tornimajandust sättida. Reduktorit reguleeritakse õhukeste vaherõngaste abil ning reguleeringu muutmiseks tuleb kogu sisu välja võtta. Kuskil põlve otsas toksides või isegi pressi all olnuks raske täpsust ning puhtust hoida. Treipingis nagu miilenki - hea valguse käes kokku-lahku nagu parasjagu vaja. Pmst isegi mittetöötaval treipingil on olemas montaazilaua väärtus Smile
Vasta
Krossikad, nagu ikka, söidus ja vajavaid vaid pesu ning keti määrimist.
Vötsin siis kevadel omale ette uue nokitsemise projekti. Pajatanud sellest palju pole, kuna ... pole palju pildi materjali, lihtsalt nokitsen üld hooldusega, kuna masin sai kasutatud ostetud.

Nokitsemise all on siis üks Arctic Cat zr700 aastast 2000.

   

   
Arrogance diminishes wisdom ! 
Tean üht väga head pottseppa: http://www.tulepesa.ee
Vasta
Möned nokitsemised olen ülesse jäädvustanud ka, kuid neist hiljem. Hetkel sattusin probleemi ette, milles vajaks abi, kuna jään jänni:
Olles teada saanud, et kogu see masin on toll-möödus, oli väljakutse seda hooldada veelgi pönevam. Aga sain ka teada, et selle varuosad on köik kordades kallimad kui Suzukidel.
Nüüd olen järjega amortide (esi) juures:

   

   

   


Siis sain ka teada, et tollel on amordid samuti tollmöödus. Amordid aga puhta tühjad ja tihendid kövad.

Nüüd otsingi uusi tihendeid.

Kas keegi oskab öelda, kust ma vöiksin leida tollmöödus mansette ja tihendeid ?

Ja ma ei mötle mitte üldse aint Eestist, ma ei suuda neid e-bayst ka eriti leida ... vöi siis ei oska.

mansett säärele: 0,500 x 0,802 x 0,203 tolli
tolmutihend: 1/2 x 3/4 x 1/8 tolli
o-röngas, no seda möötsin nihikuga: 12,5 x 17,2 x 2,8 mm

   

   

   
Arrogance diminishes wisdom ! 
Tean üht väga head pottseppa: http://www.tulepesa.ee
Vasta
(13-11-2018, 00:05 AM)overspeed Kirjutas: ...

Kas keegi oskab öelda, kust ma vöiksin leida tollmöödus mansette ja tihendeid ?

mansett säärele: 0,500 x 0,802 x 0,203 tolli
tolmutihend: 1/2 x 3/4 x 1/8 tolli
o-röngas, no seda möötsin nihikuga: 12,5 x 17,2 x 2,8 mm

Näib, et saan abi sellelt firmalt. Lubasid ära tellida köik vajaliku.
Eks röömupäev ole suur, kui jubinad kohale jöuavad ja käepeal hoian.

ps otsimisel tuli siiski kasutada meeter-möödustikku, tuli lihtsalt tollid ümber arvutada millimeetriteks kahe komakohaga.
Arrogance diminishes wisdom ! 
Tean üht väga head pottseppa: http://www.tulepesa.ee
Vasta
Eelnevast tehtu:

Stabilisaator puksid (#3), mis on plastikust, olid liiast kulunud.

   


Tegin joonise vastavalt möötmistele, ning treisin uued puksid, mustast plastikust.

   


Siis freesisin nelikandi sisse. Pildil olevad on esimesed, mis ei sobinud. Nelikant tuli teha teravama nurgaga. Tegin uued (tagumised) kus kasutasin nurga tegemiseks peenemat puuri ja hiljem veel muukviili, nii sain nelikandi teravate nurkadega.

   
Arrogance diminishes wisdom ! 
Tean üht väga head pottseppa: http://www.tulepesa.ee
Vasta
Eelmine (vöi pigem üle-eelmine) omanik oli tagaosaga mingi avarii teinud. Stange oli katki, nurk mölkis pisut.
Stanget oli kuidagitmoodi väga prostalt paigatud, kuna stanget on väga vaja. Mitte asjade vedamiseks, vaid masina liigutamiseks tagurpidi, kuna sellel versioonil reevers puudub (lisana vöimalik panna).

   



Too kiire paikamine sikutamist palju ei kannata, tahtsin, et see oleks taas tugev ja jäik.
Algul oli plaan osta uus stange, kuna see plastikust on ja suht pooleks oli. Saades teada aga hinna, otsustasin teha metallist uue.
Jäin aga plaani tehes pisut takerduma kinnituste väljamötlemisega, kuna need sellised omapärased on.
Vaatasin siis seda vanat taga-stanget lähemalt, vötsin tolle prosta paikamise lahti ja leidsin, et parandan hoopis vana ära.
Käepideme sisse ehitasin roostevaba toru, mis on sinna sisse liimitus tugeva seinaliimiga ja veel lisaks ka polditud.
Sissepoole veel nurgavinkel RV plekist ja tagaseina tugevdus, köik taas tugeva silikooniga ja lisaks ka needid.

   

   

   

   

   

   
Arrogance diminishes wisdom ! 
Tean üht väga head pottseppa: http://www.tulepesa.ee
Vasta
   

   

   

   

   


Taga-lapaka jaoks tegin ka rv plekist parema kinnituse, kuna selle poldiava vigasaanud on:

   


Nüüdseks on tunneli taganurk sirgeks koputatud/valtsitud/misiganes söna see kasutatakse plekk-sepa töödel, kus haamri ja mamsliga nikerdad ning stange küljes, kena jäik ja tugev.
Saab taas talvel ka kelku vöi muud haagist järgi vedada. Pilte hetkel pole.
Arrogance diminishes wisdom ! 
Tean üht väga head pottseppa: http://www.tulepesa.ee
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne