Tulen homme tartusse.
#21

Kuulda oli, et Jan Uuspõld läks ka kunagi Tartusse. Tea kas on viimati siiani seal?

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#22

(26-07-2014, 23:43 PM)Basilio Kirjutas:  Kuulda oli, et Jan Uuspõld läks ka kunagi Tartusse. Tea kas on viimati siiani seal?
Vot seda ei kujuta ette, kuid ise lähen homme tõenäoliselt Türile Toungue
Vasta
#23

logistika on tore asiBig Grin
Vasta
#24

Mis teema ... Big Grin
Küll on teil ikka viitsimist enda aega raisata. Big Grin
Vasta
#25

Huvitava teema jaoks pole ajast kahju. Sellepärast me siin ju käimegi.
Vasta
#26

Vabandan ette,et risustan teemat aga ma olin eila Pärnus...Big Grin
No täitsa hea teema aga hambamehed kasutavad riukalikult iga nõksu,et kasutada ära kõikvõimalikud kahtlased ja andekad jutud... aga ise-enesest ju teema püstitus ja kulg täitsa asjalik. Kui ma ka kuhugi tahaksin asju otsima minna ja ei tunne kanti,ikka küsid ju kellegi käest..... normaalne siis.
Vasta
#27

(27-07-2014, 14:50 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Vabandan ette,et risustan teemat aga ma olin eila Pärnus...Big Grin

Sinu autot nägin, sind ennast kahjuks mitte. Anti ainult veerand tundi ülevaatamiseks. Ja oli seal ühtkomateist, isegi vana LAZ soojendas südant.
Ja täna, ime küll, vana sapakas tanklas Ülejõe säästika ees. Peaaegu originaal, ainult õhupuhasti ja raadio erinevad. Seeeest missugune tuttav sirisev hääl temast väljus, lausa muusika.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#28

(27-07-2014, 18:02 PM)aavu Kirjutas:  
(27-07-2014, 14:50 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Vabandan ette,et risustan teemat aga ma olin eila Pärnus...Big Grin

Sinu autot nägin, sind ennast kahjuks mitte. Anti ainult veerand tundi ülevaatamiseks. Ja oli seal ühtkomateist, isegi vana LAZ soojendas südant.
Ja täna, ime küll, vana sapakas tanklas Ülejõe säästika ees. Peaaegu originaal, ainult õhupuhasti ja raadio erinevad. Seeeest missugune tuttav sirisev hääl temast väljus, lausa muusika.
'

Talupoeg oli kindlasti auto all- teostas mõne vajaliku detaili korralist ülevaatust
Vasta
#29

(27-07-2014, 18:21 PM)kalleb Kirjutas:  
(27-07-2014, 18:02 PM)aavu Kirjutas:  
(27-07-2014, 14:50 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Vabandan ette,et risustan teemat aga ma olin eila Pärnus...Big Grin

Sinu autot nägin, sind ennast kahjuks mitte. Anti ainult veerand tundi ülevaatamiseks. Ja oli seal ühtkomateist, isegi vana LAZ soojendas südant.
Ja täna, ime küll, vana sapakas tanklas Ülejõe säästika ees. Peaaegu originaal, ainult õhupuhasti ja raadio erinevad. Seeeest missugune tuttav sirisev hääl temast väljus, lausa muusika.
'

Talupoeg oli kindlasti auto all- teostas mõne vajaliku detaili korralist ülevaatust

Toimetasin vaikselt varjus...hirmus palavus mis tahtis silmanägemise ära võtta. Ilmataat pingutas ikka üle natuke.
Vasta
#30

UV indeks oli isegi Türil 5 , ilma keevitusmaskita pole soovitatav tänavale patseerima minna
Vasta
#31

Ma käisin ka eila Tartus,kõik oli omal kohal

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#32

(29-07-2014, 07:58 AM)hundu615 Kirjutas:  Ma käisin ka eila Tartus,kõik oli omal kohal
Siis läks seekord õnneks...

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#33

(29-07-2014, 08:17 AM)Basilio Kirjutas:  
(29-07-2014, 07:58 AM)hundu615 Kirjutas:  Ma käisin ka eila Tartus,kõik oli omal kohal
Siis läks seekord õnneks...

Kusagilt ei loe välja, et teema autor oleks juba Tartust lahkunud, vara rõõmustate! (olen isegi Tartus käinud, vist isegi korda 3, mäletan, 1979 saadeti Rapla Sõjakomisariaadist südame sondeerimisele, et uurida vana sõjamehe ja veterani (mitte ksf!) vatsakesi ja klapikesi, kubemeveenist aeti sond sisse ja sorgiti pumba juures... viimane kord sai juba järgmisel sajandil Hildemülleri isesõitjat jalgratast uudistamas käidud...)
Ja mis ikkagi edasi - Tallinn, Tartu, Türi? Kas on siis Krossi poe vastu huvi või ei?
Kas ksf! Marjakuduja on endale selgeks teinud, missugused ketirattad oleksid tema imesõiduki jaoks sobilikud - millisele ketile ja milliste hamaste arvuga? Ja kuidas ta need plaanib paika installeerida - kas on treimis/puurimisvõimalust ja keevitamise võimekust või poltitega kuhugi olemasoleva flantsi/südamiku/rummu otsa?
Iseenesest ketiratta toorikuid (ehk siis valmislõigatud hammastega kettaid) müüakse mitmel pool kauplustes, ei pea isegi Kardi või Grossi pood olema, mootori külge väike ketiratas ei maksa ka suurt midagi, ilmselt Tartusõidu bussipileti hinna eest saaks kätte?, taha suurem on kallim, materjali rohkem raisatud. Kindlasti igal teisel ksf!-l on olemas mingeid vanu põllumajandusliku minevikuga ketirattaid, aga need üldjuhul väga tummised tükid, suure-laia keti jaoks. Mõistlik oleks vist jääda kuhugi 1/2" sammu juurde või siis max nn iž-i ketiga hobused mootorist tagarattasse toimetada?
Kuidas projekt kulgeb ja mida huvitavat Tartus nägid/kuulsid? Saan aru, et ajast kahju, aga saa meist ka aru - krutid siin põnevuse üles ja kaod vaikselt ära kardiga paarutama?
Vasta
#34

(29-07-2014, 09:28 AM)kass Kirjutas:  (olen isegi Tartus käinud, vist isegi korda 3, mäletan,

Minul tuleb kordasid vähem, seeeest tähtsasse asutusse.
Olen Tartu Ülikoolis kaks korda käinud, esimesel korral kella vaatamas ja teisel WC-s.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#35

Tulemine allamäge vupsti, aga välja minnes teel Palvelakeskus- Vaimse Tervise Keskus-Motohoov- kalmistut paarsada meetrit...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne