11-03-2015, 02:40 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2015, 04:17 AM ja muutjaks oli pen.skar.)
Kataloogi järgi Mtz-2 ühekettalise ka roomiktraktoril KD-35 kasutatava siduriga. Mtz-5 kahekettaline(jõuvõtuvõlli jaoks teine). Esisillal läheb Mtz-2 rooli pikihoob roolihoovale ja siis lühikese vardaga parempoolse käändteljehoova külge, paralleelvarras ise pikk . Mtz-5 paralleelvarras poolitatud, esisilla talale kinnituv roolihoob ühendab neid. Ja Mtz-2 esisilla tala lõhikud pigistatakse eraldi kahe paki vahele mõlemal pool. Viiel on talalõhikul endal poldikõrvad. Huvitav, et tollal oli olemas üheplunzriline kõrgsurvepump OHM-C1A, mida võidi kasutada Mtz-2 kuni Mtz-7. Mtz-2 pingeregulaatorita vahelduvvoolugeneraatori ajam on päevatööl hoovast väljalülitatav. Mtz-2 paagikork malmist, puhtustnõudva kirjega. Mtz 5 ja edasi tavaline Gaz 51 plekkkork. Mtz-2 mootori D-36 klapikambri kaas malmist, järgmistel plekist stantsitud. Õlifilter on siin küll huvitav, ilmselt D-48 oma. Kataloog pakub kõigile kahekopsikulisi. Esimene jäme kõigil ühesugune Dt 54 kasutatav kahekordne pilufilter. Kõrval siis peenpuhastus Mtz-2 ja Mtz-5 vahetatava pappelemendiga. Mtz-5k, -5M, -5L, -7M ja -7L on kõrvalfiltriks madalam tsentrifuug. Ilma kabiinita olid Mtz-2, -5 ja -5k, aga igatalvise remondi ajal võidi imesid teha.