07-06-2017, 10:20 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-06-2017, 17:00 PM ja muutjaks oli jürimees.
Muutmise põhjus: ...
)
Tere.
Nüüdseks seis selline, et eelmise postituses jutuks olnud mootori mahavõetud detailid remonditud/puhastatud/vahetatud ja uuesti kohale pandud. Kutsikas käima ja ...rõõm kahjuks üürike. Selgus, et suur katel ikkagi kinni. Ilmselt pikast seismisest. Sisselülitatud pendiksi ja siduriga (kompressioon maas) käivitusmootorit käsitsi ringi ajades tundus, et suur mootor käib küll raskelt, aga siiski käib ringi. Pettis ära, et tegelikult hoopis käivitusmootori sidur libiseb. Kuna ees saha silinder, siis vändaga ligi ei pääsenud. Et ka geneka rihm lõtv, ei omistanud tähelepanu faktile, et ventilaatori tiivik seisab kutsikat ringi ajades paigal.
Nüüd siis küsiks ka siin keskkonnas praktikutelt nõu, mida alustuseks leotamiseks silindrisse valada. Nõukaaegset petrooli kahjuks tagavaraks varutud ei ole.
Netis kolades soovitatud roostesurma, WD 40, automaatkäigukasti õli ja atsetooni segu.
Nüüdseks seis selline, et eelmise postituses jutuks olnud mootori mahavõetud detailid remonditud/puhastatud/vahetatud ja uuesti kohale pandud. Kutsikas käima ja ...rõõm kahjuks üürike. Selgus, et suur katel ikkagi kinni. Ilmselt pikast seismisest. Sisselülitatud pendiksi ja siduriga (kompressioon maas) käivitusmootorit käsitsi ringi ajades tundus, et suur mootor käib küll raskelt, aga siiski käib ringi. Pettis ära, et tegelikult hoopis käivitusmootori sidur libiseb. Kuna ees saha silinder, siis vändaga ligi ei pääsenud. Et ka geneka rihm lõtv, ei omistanud tähelepanu faktile, et ventilaatori tiivik seisab kutsikat ringi ajades paigal.
Nüüd siis küsiks ka siin keskkonnas praktikutelt nõu, mida alustuseks leotamiseks silindrisse valada. Nõukaaegset petrooli kahjuks tagavaraks varutud ei ole.
Netis kolades soovitatud roostesurma, WD 40, automaatkäigukasti õli ja atsetooni segu.