tsikli raam, millega tegu (NSU 201 K, 1929)
#61

Minu vana klassivend lapiks säärased augud, klaaskiud pahti,vedelmetalli ja muu möginaga kokku ja sa ei saaks aru ka Wink Aga jättes huumori kõrvale asi kisub sinna poole,et pead hakkama suhtlema mõne plekkseppaga,kes teeks uueväärsed detailid asemele ja asendaks siis läbiussitanud toru osad. Aga sääraseid mehi eriti eestis pole,kes seda tööd teha tahaks.


Vasta
#62

Tsitaat:Minu vana klassivend lapiks säärased augud, klaaskiud pahti,vedelmetalli ja muu möginaga kokku ja sa ei saaks aru ka Aga jättes huumori kõrvale asi kisub sinna poole,et pead hakkama suhtlema mõne plekkseppaga,kes teeks uueväärsed detailid asemele ja asendaks siis läbiussitanud toru osad. Aga sääraseid mehi eriti eestis pole,kes seda tööd teha tahaks.

Nojah, õigesti ikka tsiteeritud ei saa ja ei viitsi punnitada ka... aga
Jääks ikka huumori juurde!?
Mina suhtlen ise ka ainult selliste meestega, kes tööd ei taha teha, ma ise ka ei taha! Aga õudselt käivad pinda ja siis ma vahel teen sellist nägu nagu teeks midagi, mingit tööd vms või siis valetan, et kohe-kohe saab valmis, varsti hakkan tegema jne...
Plekksepa all mõtlesid ilmselt torumeest, mul siin on üks sõber FIE. Eestlased ja eestimaalased siis ei taha teha, aga meil on firmas pooled mehed Lätist, need tahavad küll kangesti tööd teha, ei tea, mis neil viga on?
Vanatsikli huvilised/omanikud ka meil vahel veavad oma risud Lätti ja lasevad seal spetsialistidel ära vuntsida. Nii et lootust on!

Muide, fibiplokid ostsin ka ikka poest juba ära, neid pole hetkel rohkem tarvis!
Vasta
#63

Tead milleks sa vaeva näed, too see raami minu juurde ja ma panen sulle sinna mootrori ja rattad alla ning siis saad mõnel, peerukaarikute võistlusel sellega osaleda.


Vasta
#64

Ei, Sul oli ikka enne õigus, jätaksime huumori siiski kõrvale, või ehk ma ise teinekord proovin midagi natuke teha!
Ja mina pole mees, kes nii kerget vastupanu läheb!  Rolleyes
Vasta
#65

Ütleme nii,et raam on nohu selle kõrval,kui pole mootorit. Sad Olen üritanud kaasa mõelda aga tegu on raske juhusega, kus miu elukogemus jääb ebapiisavaks.


Vasta
#66

(23-09-2014, 19:41 PM)kass Kirjutas:  Mootor on juba leitud, nüüd oleks vaja see kuidagi Arno käest kätte saada.

No aga ajage kamp kangeid kokku ja minge Arnole külla - pidi teine seal Viljandi pool elutsema.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#67

(30-09-2014, 21:06 PM)Walter Kirjutas:  
(23-09-2014, 19:41 PM)kass Kirjutas:  Mootor on juba leitud, nüüd oleks vaja see kuidagi Arno käest kätte saada.

No aga ajage kamp kangeid kokku ja minge Arnole külla - pidi teine seal Viljandi pool elutsema.

Eks ole käidud ka, isegi rohkem kui korra! Käidud on nii palju ja põhjalikult, et kui kodus küsin luba, et kas tohin poistega välja hängima või tšillima minna, siis kui vahel lubataksegi, siis manitsetakse alati üle, et ainult siis võib välja minna, kui selle võhma-arno poole ei lähe. Korra käisin ka luba küsimata ja koju tulles seletasin naiivselt, et käisime Võhmas Arnol külas. Aga kuna tookord tulin omal jalal uksest sisse, riided enam-vähem puhtad ja hingeõhus ka mingeid anomaaliaid ei tuvastatud, siis mind ei usutud ja tuli suuremgi pahandus, kui tavapärase Võhmas käigu puhul.
Nii et ei ole asjad siin ilmas nii lihtsad nagu mõned teoreetikud arvavad! Ja et ega ma mingi tuhvlialune ka ei ole, ärge seda küll arvake! Lihtsalt targem annab järele ja vastu tuult ei maksa lihtsalt vett visata...
Vasta
#68

Arno kohta on oma arvamine aga see ei ole hetkel obligatoorne, kuivõrd küsimus on oma hea kraami (loe padrunite) raiskamises viinas leotatud kassi peale, kes just toimetab risti-vastupidi Arno kunagistele sõnadele (me toome kõik Poolast) ja üritab siin haleda kränumise saatel välja lunida hüva kraami oma lillepotile ... sestap peab ka padruneid hoidma kindlas kohas (loe ema käes), et ei tekiks nõrkusemomenti ning hüva kraami oma keeva loomuse tõttu asjata raisku laseks.

Dad.
Vasta
#69

No see võttis küll tummaks! Nutan nüüd natuke oma ette ja mõtlen, mida edasi teha!  Rolleyes
Vasta
#70

No Dad on ikka muhe mees! "Viinas leotatud kassi hale kräunumine..." Kuldsed sõnad, karm aga õiglane konstanteering, lisaks väike ladina keelne kaunistus juurde. Paistab, et palderjani kvaliteetnaljad on aga otsas, või on need ka koos padrunitega ema käes hoiul?
Aga sõnum Dadile on tegelikult hoopis selline - selle teema lugemine ja siia postitamine pole samuti obligatoorne, seda isegi administraatori kõrgel aujärjel olevale temperamentsele ksf!-le !

Vahepeal on aga mees, kes küll ei postita siia sisult sügavaid ja vormilt kauneid sõnumeid, vaid toimetab vaikselt ja tagasihoidlikult ning toob meile Saksamaalt vajalikku kraami koju kätte (vastupidiselt siis mõnele teisele ksf!-le), rõõmustanud mind esirattaga. Ratas on suurepärases seisus ja näeb välja selline
http://i58.tinypic.com/2qvxiit.jpg
http://i60.tinypic.com/245zxic.jpg

Lõpetuseks jällegi minu poolt "hale kräunumine" - andke keegi tagaratas ka!
Ah jaa, mootorit ju ka ikka veel pole!
Vasta
#71

See on lausa õppematerjal need pildid esirattast: ärge pakkige jää ja vanade jäätisepaberite sisse vanatehnikat, kohaletoimetamise ajal läheb kaup rooste ja mitte vähe.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#72

Kas sind see aitaks kui annan sulle ühe teise NSU mudeli kõvera tagavelje? Ehk leiad mõne lolli,kellele see maha ärida või ära vahetada "õige" osa vastu. Big Grin


Vasta
#73

(04-10-2014, 21:48 PM)aavu Kirjutas:  See on lausa õppematerjal need pildid esirattast: ärge pakkige jää ja vanade jäätisepaberite sisse vanatehnikat, kohaletoimetamise ajal läheb kaup rooste ja mitte vähe.

vekg on ideaalilähedases seisus ja tegu on hoopis mullikile ja ehtsate saksa keelsete ajalehtedega, viimastest on just majapidamises suur puudus, sest algamas on aktiivne kütteperiood ja kodumaist perioodikat ei ole ammu kasti tellitud.
Aga jää ja jäätisepaberite teemal on mul õpetlik tõsilugu pajatada, paraku ei viitsi seda praegu Teile kuulutada.

Sõber MAZ-ile vastuseks - usun, et minust lollimat on suhteliselt raske leida ja kahtlen, kas Sul seda NSU velge ikka üldse olemas on. Aga kui on, siis aitaks ikka!
Vasta
#74

(04-10-2014, 21:35 PM)kass Kirjutas:  ...või on need ka koos padrunitega ema käes hoiul?

Neegri vanasõna ... Kui miski enam ei aita, siis solva oponendi ema! ... nagu näha kehtib ka kassidele.

Tsitaat:Aga sõnum Dadile on tegelikult hoopis selline - selle teema lugemine ja siia postitamine pole samuti obligatoorne, seda isegi administraatori kõrgel aujärjel olevale temperamentsele ksf!-le !

Kahjuks pean tunnistama, et ise võtsin kunagi risti kanda ja hakkasin "noorte kukkede" ja "käunuvate kasside" järele valvet pidama, MINU VIGA ... AUSÕNA enam EI TEE!!! Aga seni kuni mind sellest vabastatud ei ole, pean siiski oma kohuseks lippu kõrgel hoida, nii et kräunu aga vaiksemalt

Tsitaat:Lõpetuseks jällegi minu poolt "hale kräunumine" - andke keegi tagaratas ka!
Ah jaa, mootorit ju ka ikka veel pole!

http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-...ref=search

Kas need ei sobi? Või need pole piisavalt "kosser"? Või on sul veel mõni viga külges? Peale kräunumise siis...

Dad.
Vasta
#75

PHP Kood:
No mis oponendid nüüd meieajame ju ikka ühte asjamina muidugi rohujuure tasemel ja valestiSina aga hoiad lippu kõrgel ja oled varmas aitama ja parandamaJa pole ma soovinud ei Sind aga kellegi ema ammugi mitte solvata.

Aga nüüd peamisestJahmul on veel palju muidki vigu küljeslihtsam oleks üles lugeda need veadmida mul ei oleaga ma ei hakka seda siinkohal tegema
Rataste viite eest tänanaga tõesti ei tahaks neid "piisavalt "kosseriks"" tunnistadaIseenesest huvitav pakkumineei saagi arumis seal tehtud onkas on mõlemad rummud täiesti uued tehtud või on esiratta rummul kodaraaugud täiskeevitatud ja uued puuritud36 kodaraleTagaratta rumm on justkui üldse midagi muudkui algne peaks olemaPaistab kaet on "tavalistele"saalevõrudega kuullaagritele ümber tehtud.
Või peaksin ikkagi sellised rattad soetamaSamas on esimene raras originaalkujul juba olemassama moodi ilma piduriplaadi ja klotsidetalsaks võlllaagrid ja laagrikoonused puuduKordan igaks juhuks veel üleet rattad peaksid olema 48 kodaraga (või nagu hilisemad40-gaja haakmantli rehvlie sobiliku veljegaEga mul päris selget ettekujutust ei olemilline see tagaratta rumm elusast peast välja peab nägemaolen ainult pisikese pildi pealt vaadata saanudAga loodan,et runnu saame kohapeal ka tehtudvelgesid plekist ka painutataksesedagi mainisin eelnevaltvaja ainult lasta 48 kodaraauku sisse teha 40 asemel ja kodarad soetadaMuidugi oleks lihtsamparem ja vb ka odavam soetada õige asi valmiskujul.
Loodanet selle postitusega kedagi ei solvanud ja kräunumine oli piisavalt vaikne ning meloodiline näugumine
No nüüd olen mina ka foorumiga hädas, et ei taha minu käes töötada!  Sad
Vasta
#76

Veidi väärtuslikku infot kaasa- ja muidu elajatele!
Tõesti, suvi on käes, naabrid kärsatavad õues liha jms söödavat, mida on õnnestunud kinni püüda ..., iseliikuv aiagrill Kalevipoja t. 2-s aga ei liigu ikka veel!  Sad Isegi Kassi tappu ei õnnestunud Lillelaadalt saada, kuna jäi sel vanatehnikaüritusel osalemata. Samas oli seal pakkuda kuusetaimi, mis on ka foorumi kuum teema olnud, aga millegi pärast viimasel ajal soiku on jäänud!  Sad
Aga et ei oleks ainult kurb jutt ja hale kräunumine, siis annan teada, et mootoreid ärge enam tooge, viimased 4 meest saatsin juba mootoritega tagasi. Tõsi küll, silniku asemel sai raami pandud motors, aga suurt vahet pole, masin on heas korras ja kui saaks tagaratta ka, siis võiks juba miniviineritega ettevaatlikult proovida, kuidas seade funkab.  Cool 
[Pilt: 2nhm6fc.jpg]
http://i58.tinypic.com/vi2u07.jpg
http://i61.tinypic.com/o5cks5.jpg
http://i59.tinypic.com/1zfq8ap.jpg

Nagu näha, motors on heas seisus ja istub raamis nagu ema süles!

Ja sooviksin veel tervitada vana sõpra Ivo Schenkenbergi, ei, vabandust, ksf! Armexi, kel ka viimaks meelde tuli, palju silnikud Poolas ja Võhmas maksavad! Unista edasi!  Toungue  Nagu tegelik elu näitab, on selliseid silnikuid Poolas hunnikutes ja hinnad on zlotikutes, mitte selles teises rahas!
http://allegro.pl/silnik-nsu-201t-201ts-...38663.html 
Vasta
#77

http://www.ebay.de/itm/Seltene-Nsu-251-R...3aab96e5b5
siin tagaratas täiesti olemas, arvatavasti saab ka miskit muud mudru kaasa

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#78

Tänan viite eest, minu ebays jällegi seda eset ei pakutud! Aga masin pole veel 251R vaid peaks kandma varasemat mudelinime ja tagaratas pole ka just see, mille eest 2 tonni euri välja käia, velg on küll sobilik, vb veidi laiem, nende velgedega on segased lood (minu jaoks!) eri mudelite lõikes. Eks otsin edasi...
Vasta
#79

[attachment=85079 Kirjutas:Raudpats pid='347020' dateline='1406562967']
(28-07-2014, 16:54 PM)Sidorov Kirjutas:  See on teada-tuntud vana Soome firma :Kari Munne: toodang.

See Kari Munne on Soomes tuntud kokk ja sellisel juhul peaks raam olema taignast. Mida ta muidugi ei ole. Või kui on, siis on see piparkoogitaigen.

Tükk aega olen ennast selle jutuga vaevanud, ei saanud aru, kas tehti jälle mingisugust rumalat nalja või on tegu tõsijutuga. Mida aeg edasi, seda raskem on mul vahet teha, kas lollitatakse niisama või räägitakse tõsiselt, eriti olen hädas ksf! sõber Illi123/129-ga, mitte ei saa mehe jtutst ega tegemistest aru!  Sad

Aga teemasse ka, ikka teemasse ka veidi! Ilmselt on tõesti tegu ikkagi soome firma K-M toodanguga, midagi samast seeriast kui see aparaat


Manustatud failid Pilt (pildid)
   
Vasta
#80

Üle aasta on möödas, huvitaks, kas midagi on siis ikkagi edasi likunud ka selle iseliikuva grilliga, või on olukord sama, mis kassi tapu aegu oli? Kas ksf! Armex on loovutanud enda absoluutselt mittevajaliku mootori, või loodab siiani mingisugust 1.000.000 $ loteriivõitu meie Yamamoto.ee keskkonnas? Vihjan, et ksf! Kopraonu vennad-torumehed on teinud tubli tööd kopraflexiga  ja raam on juba suhteliselt auguvaba....
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne