Gaz-64 ???
#21

Nii arvan minagi piltide võrdluse tulemusena.Tiiva äärtes kummid,istmete värv,labidaski on samuti ja samavärvi.Külgedelt on padrunikastid ainult eemaldatud.

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#22

kaks aastat tagasi (vist kevadel) oli kurtnas müügil 64 esikannel või vähemalt keevitatud ümmarguste raud pulkadega, suht roostes so värvi küll peal ei olnud. Pead ei anna- see võis olla ka külasepa poolt taastatud 67. Muud seda tüüpi liikrist müüjal väljas ei olnud
Vasta
#23

Vanematel Gaz-67 oli ka selline "pulkadest" kannel. Gaz- 64 otsimine on vordne kastis Harley- Davidson WLA otsimisega, so. kastis, nagu neid ja Willis GPW -d N.Liitu toimetati.

Tervitab Veteran.
Vasta
#24

(20-01-2009, 10:27 AM)Aspelund Kirjutas:  Ma arvan, et see ongi lätlaste replica. Küllap mõnel ajaloolisel üritusel tehtud pilt. Ma tõesti rohkemate eksemplaride eksistentsi ei tea.
Üks replika leidub veel.
[Pilt: gaz64.th.jpg]




vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#25

(21-01-2009, 12:25 PM)Veteran Kirjutas:  Vanematel Gaz-67 oli ka selline "pulkadest" kannel. Gaz- 64 otsimine on vordne kastis Harley- Davidson WLA otsimisega, so. kastis, nagu neid ja Willis GPW -d N.Liitu toimetati.

Tervitab Veteran.

Arvata on pakendis WLA leidmine tootmismahtusid arvestades tõenäolisem. Ühes varuosatükkidega ligi 80 000 ratast ja kõik euroopasse vs. Asp´i väidetud 600 autot.


loll on loll olla.
Vasta
#26

Legendi järgi on see õige 64.;Toungue)Kuid kindlalt mitte kõik(raam,sillad....).Infot on pildi põhjal väga vähe.Tulekopsikud tunduvad olevat samad.Ehk saab suvejooksul lisa inffi.

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#27

Kunagi aastaid tagasi (70-ndad/80-ndad) oli Za Ruljomis juttu Moskva vanatehnikaklubi SAMS tegemistest, seal mainiti ka poole sõnaga GAZ-64, mis justkui kusagil leiti ja taastamist ootas. Reaalselt pole see masin küll kunagi välja ilmunud.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#28

Naaber-riigis, näe, üks kodanik väidetavalt müüb ühte GAZ-64.
http://www.autobuy.ru/wpage/16764

Kui palju selles kuulutuses tõtt on, pole teada.
Tasuks võib-olla kontrollida?
Vasta
#29

Re/Tasuks võib-olla kontrollida?
Tehtud! Kui 64 l on tagatiivad plekist ja kandilised,ning aku on eespool klaasi siis vaevalt asi originaal on.Raamist ja muust spetsiifilisest ei osatud vastata.

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#30

    Lubasin kunagi sellest "64"st rohkem pilte.

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#31

    Lihtsalt huvitav!

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#32

Kas keegi seletaks mis suuremad erinevused 64 ja 67 vahel on?

Mart, algaja venemaasturihuviline
Vasta
#33

Sildade laius-64 on kitsam, 64 tagasild vedrude peal-, tiivad 64 kumerad ja taga puuduvad,puuduvad astmelauad,aku on salongis............
Aga uuri asja!

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#34

    http://www.carandclassic.co.uk/car/C315497#
Gaz 64 Toungue müügis!

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#35

Tootmisaasta juba ütleb, millega tegu... kes saab aru, kes mitte..

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#36

Varsti juba 10 aastat jahutakse mingist autost, mida mitte keegi pole kunagi näinud, tänaseks on 99% ulatuses surnud ka need, kes teoreetiliselt võinuks mäletada mingeidki täpsemaid detaile autost jne aga ikka räägitakse sildade laiusest, raamide erinevast ehitusest etc??? Mitu samal platformil aga väidetavalt massiliselt (3901 tk) toodetud BA-64 Venemal alles on? Kui GAZ 64 tootmisarvuks väidetakse 646 tk, siis 4547 šassiist võiks midagi alles olla küll... isegi peale Isamaasõda.
Teine pool asjast: tänaste tehniliste võimaluste juures ei ole mingit probleemi juhul, kui on olemas TÄPSED joonised, reprodutseerida täiesti autentne auto. Tuhandiku pealt täpne, kuigi polnud need käsitööna ja "baaba" kasabil ehitatud masinad ka omal ajal sellises täpsuses. Miskipärast pole seda tehtud, kuigi pildilt on täpselt näha isegi šassii number...
Kui auto näeb välja äravahetamiseni sarnane selle hüpoteetilise "originaaliga", siis ta ongi "originaal". Võtad samas mõõdus Fordi sillad, millest ka see "original" ehitati, esisillale kummalegi poole 1 toll rööbet juurde, nende m/v piltidelt nähtavad mõned eristuvad detailid ka ning ongi olemas. Värvid ramile peale 72694 ning täitsa õige asi kohe Wink
Mõnikord tekitab selline "hullus" mulle küll nalja aga teatud maalt peaks olema jällegi mõistlikuse piirid. Ju siis ei ole GAZ-64 piisavalt edev ega hinnatud kollektsiooniauto, et seda oleks reprodutseeritud. Nii nagu ta kunagi ehitati "iz podrutšnih materjal", nii võib selle ka täne ehitada.
Vasta
#37

Kes ei taha ,ärgu lugegu.
BA 64 ja Gaz 64 raam on erinevad.Sama on ka Gaz 67 ja Gaz 67 B raamiga
Kahjuks pole teadaolevalt säilind Gaz 64 ja 67 kere jooniseid.64 joonistest on detailide ja sõlmede kohta midagi olemas.Samas on Gaz 67 B kohta umbes 90 % jooniseid olemas.Eestis on jooniste järgi tehtud filigraane kere.Minu isiklik arvamus,et liigagi perfektne.
Selliseid "originaale "on vägagi vaja ,sest inimestele on kõigepealt vaja näidata milline on antud marki auto või punnvõrr.Kõik peensused jäävad spetsialistidele .Ja kui tehnika omanik ei väida asja olevat originaal ongi kõik ok!
See Gaz 61 pole ka originaal . http://www.youtube.com/watch?v=HAUFRuSp8y0

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#38

(19-12-2012, 19:40 PM)jurka Kirjutas:  BA 64 ja Gaz 64 raam on erinevad...
Kahjuks pole teadaolevalt säilind Gaz 64 ja 67 kere jooniseid.64 joonistest on detailide ja sõlmede kohta midagi olemas...
Selliseid "originaale "on vägagi vaja ,sest inimestele on kõigepealt vaja näidata milline on antud marki auto või punnvõrr.

Eks see "originaal" on ka puhas suhtumise küsimus. Piisab, kui kasvõi üksainumas detail on tõesti originaal ja see võib vabalt olla näiteks vahekast või kardaan ning kõik muu on uuesti üles ehitatud - ikkagi on see "originaal"auto. Juhul, kui mahub mõistuse piires originaalsusprotsendi sisse. Ei saa väita ,et see auto oleks "säilunud" aga põhimõtteliselt on kõik täielikult restaureeritud autod, eriti endised roostehunnikud, tegelikult replikatsioonid.
Kui Sul on olemas mingidki reaalsed GAZ-64 õiged detailid, siis nende ümber ehitadki originaalauto ja keegi ei saa kobiseda. Niipalju on igal juhul päris kabedaid pilte olemas, et peale digitaliseerimist (ehk ruumilisena arvutisse lugemist/skännimist) ja kindlalt teada olevate mõõtude sisestamist saab "tekkinud" 3D pealt millimeetri ja kõverusraadiuse pealt täpsed andmed kätte ning igati pädeva joonisegi genereerida. Maksab - jah ja palju aga on võimalik. Edasi on puhas metallitöö.
Vasta
#39

    Meistrid töötavad!

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#40

[Pilt: eHXsQx461eg.thumb.jpg.3a23becf999abe9360...fa47d5.jpg]

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne