Mõistusevastased manöövrid liikluses
#1
See teema on ammu mõttes olnud. Täna tuli viimane piisk, kui rattaga poodi vändates nägin pealt, kuidas valge Golf keeras tuimalt ette peateel sõitnud rekkale. Laipu ja verd küll ei saanud, ka pilpaid mitte, sest rekkajuht sai pidama. Pasunat aga andis rekka küll, pikalt ja vihaselt.
Golf litsus kohakuti jõudnud rekka kõrval mööda teepeenart tolmupilves muudkui edasi, kuni parkiva postiauto taha pidama jäi.
Olen ise kaks korda elus üle elanud ehmatuse, kui oma arust hoolikalt vaatad ja lihtsalt EI NÄE. Liikuma hakates vaatad veel korra ja auto nagu maast välja kasvanud. Minu on päästnud see, et vaatan vähemalt 2, tavaliselt 3 korda. Hea küll, juhtub. Siis pidurdatakse!
Antud juhul ja tihtipeale mujalgi nähtud on aga see, et juht ilmselgelt NÄEB, peateel liikujat, sest ei hõiva tervet rada vaid kütab parempoolsete ratastega loppadi-loppadi mööda teepeenart. Peateel sõitjale jäetakse vastutulija ning enda sõiduki vahele ahtake pilu, et ähh, küll nad ära mahuvad! Aga kolme sekundit OODATA tal millegipärast ei ole! Ta ei jõua kuhugi varem, isegi kui tal kiire on. Teepeenar lõhub autot. Manööver ehmatab peateel sõitjat ja võib avarii põhjustada. Mitte ühtegi õigustust sellisel debiilsel teguviisil ma ei näe, aga sellise manöövri harrastajaid on teisigi nähtud.
Mind huvitakski - mis kurat sellistel peakolus toimub? Kas keegi oskab seletada? Ja kas üldse midagi toimub? Vahel tundub, et mõnes ajus pole enam elektrit... Autokoolis oleks nagu kõik ühtemoodi käinud ja ühtesama eeskirja tuupinud. No hea küll, mõnel on juhiluba ehk lambakarja eest ostetud kah. Big Grin
---------------------
Siin võiks postitada ja lahata veel igasuguseid kretinismi ilminguid liikluses.
Iga töö tulemus on selle riista nägu, millega seda tehti.
Vasta
#2
Rutiin tapab ettevaatuse! Kui Laitse poolt olin sõitnud Ääsmäe Haapsalu maanteele Tallinna suunas välja aastaid ilma vhejuhtumita, siis ükskord ei vedanud. Nimelt kunagi polnud vastassuunast ühtki autot tulnud ja ma ei näinud tõesti seda ZIL kallajat enne kui olin maanteel väljas ja valmis rooli vasakule keerama, kui ta tolmupilv sabas must mööda tuiskas nii 60-ga. Vat siis võttis kõhedaks küll. Bussitäis rahvast ka selja taga. Nüüd jälgin ka piinlikult ümbrust, mälu toob iga kord selle situatsiooni ohtlikkuse esile.
Инвалид информационной воины.
Vasta
#3
Enamus sarnaseid olukordi on tingitud ilmselt kas mingisugusest joobest, juhi taltsutamatust egost, olematust arusaamast liikluses toimuvast v6i väga suurest väsimusest. Iga variandi puhul pole palju fantaasiat vaja, et leida näide elust enesest, olgu siis tegu joodikute-narkaritega, rullnokkadega, loa ostnud tegelaste, lihtsalt madala intelligentsiga juhtide v6i t6esti inimliku eksimusega.
Audi 90 2.0 R5 1986
Audi 100 2.8Q V6 1991
Audi 200 2.1 5E 1981
Ex Audi 100 2.2 R5 1985 ja Audi 100 2.8E V6 1992
Vasta
#4
Eks omal ajal sai ka sõidetud ja leiba teenitud Kamaz'ide ja Maz'idega. Pool- ja täishaakega. See tähendab, et oli ikka hea meel, kui lõpuks auru üles sai! Endal ikkagi enam-vähem 50 tonni selja taga... siis veel neid massipiiranguid ka suurt polnud, kaalumisest rääkimata.
No ja teeb ikka hinge täis küll, kui mõni oma väikese saaniga minust mööda uhab ja siis minu ees pidurit paneb, et kohe kuhugi ära pöörama hakata... Vahest mõtlesin küll, et triigiks teise ära, ei tunneks vist ka kui alt läb käib. Alati on neil õnneks läinud, sest jalg on mul automaatselt enne tegutsenud, kui mõte. Selliseid „möödasõite“ on minu praktikas ikka (mitme)kümneid!
Vist on ikka nii, et paljud inemised ei saagi aru, mis tähendab täislastis rekka ja selle pidama saamine, või mingi muu järsem liigutus sellise aparaadiga.
Aga, kui arusaamisega on arusaamatusi, kas siis tohibki inemist rooli taha lasta...?
Vasta
#5
Üks ülimalt kerge võimalus, kuidas kõrvalt tulev auto ära kaob, on esiklaasi post. Mul on korduvalt tekkinud situatsioon, kus kõrvalt tulev auto liigub täpselt posti taga ja samas posti liikumiskiirusega kaasa. Vastik raisk.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#6
Kinnitan, oli kunagi ammu juhus kui oleksin hea tuttava kraavi surunud. Pobeda A piilar varjas Golfi niimoodi ära, et probleemist sain aru alles siis kui ta must möödas oli. Õnneks oli roolis kogemusega inimene.
Teemasse ka :
Ilma vajaliku ajavaruta ettekeerajaid on liiga tihti.
Müün: keermetõrv, puidulakk.
Vasta
#7
Alles üleeile oli võimalik imetleda mingit punnsilmamersuga ajudoonorit, kes Mustamäe teel suunaga kesklinna otsustas Välja tänava fooritaga peatunud autodest mööda sõita vastassuunavööndi kaudu. Loomulikult üle topeltjoone ja nii, et vastassuunaski seisid autod punase fooritule taga. Vaid teiste autojuhtide adekvaatne tegutsemine vältis tarbetut avariid (õnneks olid jalakäijad juba tee ületanud selleks hetkeks). Sõitsin siis sõidumeistrist mööda ja täiesti tõsiselt kaalusin ahv teeserva kinni manööverdada (loobusin, kuna oli kellaajapeale Nigulistesse kontsertole minek). Igatahes avanes soodne võimalus roolisolevat organismi takseerida. Joujou vonabiineegri särk, mingi huiteabmillest kett ja loomulikult korralik neegrinokats viltu peas. Kogu selle sitakihi alt polnud võimalik isegi mitte arvata, kas oli tegemist pärismaalasest sileajuga või kultuuritoojaga.
_______________________
KKK all the way...
Vasta
#8
(08-08-2014, 00:37 AM)viplala Kirjutas: Üks ülimalt kerge võimalus, kuidas kõrvalt tulev auto ära kaob, on esiklaasi post. Mul on korduvalt tekkinud situatsioon, kus kõrvalt tulev auto liigub täpselt posti taga ja samas posti liikumiskiirusega kaasa. Vastik raisk.
Täpselt sama siin. Mõlemad eelpoolmainitud 2x toimusid just niimoodi.

(08-08-2014, 02:21 AM)DevilDeVille Kirjutas: ... avanes soodne võimalus roolisolevat organismi takseerida.
Seesamuse organismi maailmavaade on väga lihtne. Peab ennast peremeheks. Ja pastuhh, tõ baran! Pole sellisel "karjusel" sooja ega külma kui mõni "lammas" alla jääb või muul viisil otsa saab. Kui keegi oleks ta peatanud ja ukse lahti rebinud, oleks tulnud üllatunud küsimus: "A tšjo?"
Iga töö tulemus on selle riista nägu, millega seda tehti.
Vasta
#9
(08-08-2014, 00:36 AM)samodelkin Kirjutas: Vist on ikka nii, et paljud inemised ei saagi aru, mis tähendab täislastis rekka ja selle pidama saamine, või mingi muu järsem liigutus sellise aparaadiga.
Aga, kui arusaamisega on arusaamatusi, kas siis tohibki inemist rooli taha lasta...?
liiklus jääks kole hõredaks, kui pikivahesid mitte-lahtimõttestanud juhid eemaldada. Miskipärast peljatakse ka nn neljarealistel teedel mööda sõites rahulikult teises reas sõita ning kibeletakse paaniliselt esimesse ritta tagasi. Ilmselt on tegu mõtlematusega. Tunnistan, et kui mul on mõnikord "maailmaparandajalikum" päev, sõidan nn neljarealise tee puhul omakorda möödasõitjast mööda ja demonstreerin protsessi ebameeldivust möödasõidetavale. Kui paljud aru saavad, ei oska arvata. Kardetavasti mitte paljud. Käitumist korrigeerib ilmselt veel vähem.

T,
ise LEs sätestatud (überpikkasid) pikivahesid küll ei hoia, aga teiste omasid põhjuseta ära ei võta
insenerlik lähenemine: kui suurusjärk on õige, on kõik korras
Vasta
#10
teema alguse juurde tagasi tulles, siis minul on kodunt välja keeramine veidi sarnane. suvisel ajal on vasakult tulijad (kurv ka) taimestiku varjus. paremale näeb õnneks hästi. siis vaatangi parempöörde jaoks paremale ja kui vastassuunas kedagi ei tule siis imbun tee peale välja ja kipun ka peenrale hoidma. ühtepuhku ilmub ootamatult sappa masinaid, kellele ma oleks pidanud teed andma. a kuda krt sa annad teed kui ei näe.
et piisava varuga näha, pean täiesti maanteele välja sõitma. parem siis juba veenduda, et vastasuund tühi ja keerata peenrale.
äkki oli natuke midagi sarnast?

mind ennast aga häirib parema käe reegli massiline mitte tundmine. edgorskisse on viimasel ajal ohtralt selliseid piirkondi tekitatud, kus kogu liiklus käib parema käe järgi. ja täiesti tüüpiline olukord on selline, et jõuan ristmikule, paremalt tuleb masin, jään seisma, et ta läbi lasta. siis kodanik vahib mind tükk aega lamba näoga, mõni puurib näpuga meelekohta või näitab sõrme. mõni jälle viipab tänutäheks justkui ma oleks mingi heateo teinud. ja siis ilma oma paremale käele vaatamata hakatakse rõemsaste sõitma. murphy seaduse järgi sealt aga reeglina keegi tuleb ja siis tekib igasugu olukordi. napikaid näeb sageli, matsu pole õnneks minu nina ees veel pandud.
Vasta
#11
OK, autodega tehtavad mõistusevastased manöövrid on tihtipeale tingitud väsimusest, aknapostist jne - nõus. Aga see, millega tsiklistid tegelevad, on lausa jäle ja tekitab minus iga kord sadistlikkuse puhangu!
Kaks viimast: lähen päris hästi liikuva "järgiaidatud" turbo-Saabiga Pärnu poole, kiire on ka sest purjekas vajab kohe uut roolilehte, et Väinas edasi võidelda heade kohtade eest. Seega rikun natuke seadust ehk sõidan keskmist 100+/-. Ikka jääb ju siis keegi ette: kohe algamas pikk sirge, viimane vastutulija möödub kohe, panen vasema suuna VARAKULT sisse, sest näen peeglist u. 300 meetrit tagapool lähenemas mingit elundidoonorit. 3.käik sisse, mis teeb 90-160 "mõne hetkega". Olen ise peaagu telgjoonel, suund vilgub juba 5-6 sekundit, vajutan siis gaasi põhja... ja kuuleb kõrvalt signaalitamist!!! See faking ajudoonor ARVAB, et LS talle ju ei kehti ja eeldab, et tal on "nii kiire pill", et võib kõigist tuimalt hoogu maha võtmata mööda sõita. Tuhandiksekundiga jõudsin vaadata ja mõelda, kas saadan selle inimjätise teise ilma või on heade sõprade roolileht olulisem. Sõbrad on olulisemad... ja "uue" rooliga tuli kohe pikimal etapil ka 2.koht.

Eile Kadaka puiestee, jälle turbo-Saab, seekord automaadiga ja "rahulik" ehk enda oma: keeran Tähetornist paremale alla Mustaka pool ja mingi järjekordne idioot sõidab tuima näoga tsikliga vastumäge vastassuunas! See, et ta kogu ootavast rivist möödub, on ju tsikli puhul OK aga seda tuleb teha OMA SUUNAVÖÖNDI piires, kui on selelks ruumi. Kui pole, seisad kui kõik "tavalised" inimesedki rivis. Kuna juhiukse tagaserval on niigi kerge kriim, jõudsin jälle mõelda, et aitaks seda idiooti uksega...

Vaat sellised asjad on minu jaoks "mõistusevastased", kus tegu on ilmselgelt (paha)tahtliku arrogantse käitumisega liikluses. Too teemat ajendanud keiss on muidugi sama...
Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta
#12
Mina hakkasin kunagi vallutama lauluväljaku mäge Narva maanteel ja veoautoga. Esimeses reas ja teeääres liikus kaks jalgratturit, saksa lipp lehvimas jalgrattal. Võtsin vähe vasemale ja ei pööranud asjale erilist tähelepanu, sadu kordi sama olukord. Teisest reast tuli sõiduauto minust mööda ja jäi nii, et tema pagass ning minu kabiin olid kohakuti. Samal hetkel kui ratturid olid minu kabiini kohal tegi ta järsu manöövri paremale ehk minu ritta, nagu oleks tahtnud mind rammida. Oleks ma instinktiivselt teinud sama manöövri, siis oleks kaks ratturit vähem... Nähes, et midagi ei juhtunud järkati naerdes teed koloraado lint antenni küljes.
Vasta
#13
Aga kas neid ajuinvaliide nii ei saa dresserida kui autos pardakaamera mis salvestab pildi,saadad sinikuubedele ja nood premeerivad?
Vasta
#14
(08-08-2014, 10:47 AM)PlyVal64 Kirjutas: Tuhandiksekundiga jõudsin vaadata ja mõelda, kas saadan selle inimjätise teise ilma või on...

Mine ravile, "eluvõtja".
Vasta
#15
(08-08-2014, 10:40 AM)diesel Kirjutas: a kuda krt sa annad teed kui ei näe.
et piisava varuga näha, pean täiesti maanteele välja sõitma. parem siis juba veenduda, et vastasuund tühi ja keerata peenrale.
äkki oli natuke midagi sarnast?
Ei olnud. Umbes 1km sirget teed, lageda teeäärega peaks olema nägemiseks piisav. Mittenägemine vabandatav ainult juhtkoeraga seltsimehele.
Pidasin oma sõnavõtuga silmas ikka meelega ettesõitmist hea nähtavusega sirgel teel. Ei sõideta ette ainult üksikule autole, olen näinud ka kolonnile ettesõitu ja siis teepeenart pidi kolonniga võidusõitu. Kahjuks levimas trend. Arvatav päritolu idanaabri teedel leviva "lisasõiduraja" tekitajad ehk paremalt möödasõitjad(obotšenniki)...
Illustratsiooniks paar videot:
https://www.youtube.com/watch?v=WygbTE4cGyc
https://www.youtube.com/watch?v=3Ea1D8hV...FE05DC57CE
https://www.youtube.com/watch?v=1xUgIf73HE0
Üks selline "obotšennik" oleks mu eelmisel aastal peaaegu alla ajanud, kui vöötraja ees minu üle laskmiseks peatunud autodest paremalt bussitaskut pidi mööda kupatas. Pani mul peaaegu üle varvaste, endal kivistunud kalapilk otse ette vaatamas... Pääsesin ainult tänu iseenda ettevaatusele.
Iga töö tulemus on selle riista nägu, millega seda tehti.
Vasta
#16
(08-08-2014, 09:59 AM)13piisab Kirjutas:
(08-08-2014, 00:36 AM)samodelkin Kirjutas: Vist on ikka nii, et paljud inemised ei saagi aru, mis tähendab täislastis rekka ja selle pidama saamine, või mingi muu järsem liigutus sellise aparaadiga.
Aga, kui arusaamisega on arusaamatusi, kas siis tohibki inemist rooli taha lasta...?
liiklus jääks kole hõredaks, kui pikivahesid mitte-lahtimõttestanud juhid eemaldada. Miskipärast peljatakse ka nn neljarealistel teedel mööda sõites rahulikult teises reas sõita ning kibeletakse paaniliselt esimesse ritta tagasi. Ilmselt on tegu mõtlematusega. Tunnistan, et kui mul on mõnikord "maailmaparandajalikum" päev, sõidan nn neljarealise tee puhul omakorda möödasõitjast mööda ja demonstreerin protsessi ebameeldivust möödasõidetavale. Kui paljud aru saavad, ei oska arvata. Kardetavasti mitte paljud. Käitumist korrigeerib ilmselt veel vähem.

T,
ise LEs sätestatud (überpikkasid) pikivahesid küll ei hoia, aga teiste omasid põhjuseta ära ei võta

Ei pidanud oma postituses silmas pikivahe mõistmist, või selle hoidmist. Jutt oli sellest, et peale möödasõitu pannakse kohe pidur blokki ja hakatakse pöörama kõrvalteele. Heal juhul tuleb sel möödasõitjal päris seisma jääda, sest vastutulijad on vaja siiski mööda lasta.
Vasta
#17
(08-08-2014, 11:38 AM)ivo86 Kirjutas:
(08-08-2014, 10:47 AM)PlyVal64 Kirjutas: Tuhandiksekundiga jõudsin vaadata ja mõelda, kas saadan selle inimjätise teise ilma või on...

Mine ravile, "eluvõtja".

Nonoh, Sa ka üks neist elundidoonoritest või???
Vaata ehk loe ja SAA ARU: alati on mitu võimalus - kas juhtub, kuidas juhtub ja kes on "süüdi". Kuid MEIL KÕIGIL on kodus lähedased, meil on sõbrad jne. Ja siis on mingi hulk neid elundidoonoreid (aju küll ei kõlba), kellel on kõigist ja kõigest "poohui". Selline inimjätis, käitudes selliselt teel, ei arvesta:
1. oma lähedastega, kes õnnetuse puhul jäävad leinama
2. oma sõpradega, sama asi
3. seal situatsioonis minuga, kui ma oleks fekaal autojuht ja poleks suutnud reageerida.

Ja see ongi MÕTLEMISE KOHT tuhandiksekundi jooksul: esiteks MINA ARVESTAN oma lähedaste ja sõpradega, seega MINA jään ellu. Siis on mul jälle MITU VALIKUT: sõltuvalt olukorrast, kas saata see doonor doonoritemaale ja ISE terveks jääda; olla kindel oma oskustes ja auto võimetes, et õhtusse kaduva sigatseja-jätise pärast ei leia ma ennast kraavis katkise sõbra autoga; et ma kellegi jätise elu päästes ei tapa kogemata ära hoopis eessõitvat süüta inimest; lahendan probleemi kõige paremal ja kõiki säästval viisil. Mina suudan selle kõik oma peas läbi lasta sajandike jooksul ja teha ÕIGE otsus. Aga see inimjätis isegi ei saanud aru, et ta midagi valesti tegi ja MINU sellisesse JÕHKRASSE olukorda pani.

Kas Sa arvad, et selles eilses tsikli laibamatsus absoluutselt süüta olnud rekkamehel on HEA TUNNE??? Kaugel selelst... Kuid me kõik tahame elada ja elu ongi olelusvõitlus: kas mina või tema! Üks teistega mittearvestav jätis on surnud, teda leinavad mitmed iniemsed, kes ei saa aru, MIKS see noormees oli enda ja teiste suhtes siga. Samas on rekkamehe lähedased õnnelikud, et selle mehega midagi ei juhtunud. JULM aga see ongi ELU! Ning IGA MÕRVAR on jätis, ka enesetapp on mõrv. Eriti, kui enesetapp käis süütainimeste kaasabil nende nõusolekuta. See ei ole eutanaasia või pöönigul iseendale nööri kaela panemine. Ning nagu ikka, siis kõik enesetapud ehk mõrvakatsed ei ole edukad kuid jätise nimetust see ei muuda.
Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta
#18
(08-08-2014, 11:38 AM)ivo86 Kirjutas:
(08-08-2014, 10:47 AM)PlyVal64 Kirjutas: Tuhandiksekundiga jõudsin vaadata ja mõelda, kas saadan selle inimjätise teise ilma või on...

Mine ravile, "eluvõtja".

Kuule, mehehakatis, keda siin ikka ravida tuleb?
Tervitab Veteran.
Vasta
#19
(08-08-2014, 10:47 AM)PlyVal64 Kirjutas: ... Tuhandiksekundiga jõudsin vaadata ja mõelda, ...
Tõsises teemas ei maksaks nalja teha.
Vasta
#20
Leidub meil teedel igasuguseid ja püüame olla ikkagi positiivselt meelestatud, on meil ikkagi kord teedel parem kui mujal... Muidugi on veel arenemisruumi kuid idamaades ja islamiriikidest oleme me siiski eespool kus inimelu ei maksa mitte kui punast krossigi.

Endal seik kevadest kui üks neandertaal alevis stop märgi alt läbi tuiskas ning otse mulle sahaplaadi alla, sitaga pooleks jäi hing sisse... tal muidugi. Pidurdasin muidugi esimesed rehvid kandiliseks, oleks teadnud et tibla umbjoobes oli siis ehk sõitnud rahulikult paarkümmend meetrit edasi... poleks rehve lõhkunud ja meil kõigil tulevikus vähe turvalisem. Sai mingi mõned päevad aresti ja aastaks load... Väljastaks heameelega ise ühe loa sellisele, mahalaskmiseks muidugi.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne