26-11-2019, 21:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-11-2019, 21:29 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(26-11-2019, 21:15 PM)zazik Kirjutas: I rea saba takistab näiteks Tehnika suunas (kaamose auku) mahakeerajaid, eespool oli sellest juttu ju.
...
Mille poolest 2. reas sõitmine ja lõpus kokkureastumine halvem on kui 1. reas lõputult passimine?
...
Varem reastumine ongi ebaviisakas just seetõttu, et kui lõpus toimub ridade 1:1 koondumine, siis lisandub ju juba reastunud autole veel 1 auto, kelle ta lõpus enda ette laseb. Nii tulebki 1 varemreastunud auto kohta 2 autot parempoolses reas ootajate ette.
Parempööre Tehnika suunal võib jääda pikema saba taha vist küll. Ma olen ise hommikusel tipptunnil seal nii harv külaline, et pole nii pikka saba näinud. A ju ma siis liiga hilja (kaheksa paiku) sõidan.
Küll palun harida lolli, kustkohalt see "teine auto" ikkagi tekib? Sellest ühest leidlikust ma saan aru, kelle aeg on kallim, kui teistel ja sõidab parempoolsest rivist ette. Aga kust tekib see teine? Või mõeldakse siin järgmist II reas liikujat?
Me võime ükskõik, milliseid viisakusmudeleid siin genereerida, aga kui üks rada laseb korraga läbi ühe auto ja minutis seega X autot, siis X+n auto lisandumisel ummik vaid kosub. Aga kui liikluseksperdid on ette näinud tõmbluku kohustusliku rakendamise, eks tuleb siis ümber õppida. Pole esimene kord ja ilmselt ei jää ka viimaseks. Kuigi on arusaamatu...
See osa on väga õige, et liikluses tasub olla viisakas ja ette mõelda, siis ei teki ka erineva koduse kasvatusega inimeste põkkumisel olulisi ekstsesse.