27-08-2014, 19:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-08-2014, 19:16 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(27-08-2014, 17:17 PM)v6sa Kirjutas:Ei ole kusjuures, kahtlustasin ka kummitorsioone. Või õigemini on see loogiline nii odava hinna puhul. Aga see ei muuda palju asja, lihtsalt saab aastakese kiiremini otsa... ja tühja käruga on tüütu sõita. Aga miks peaks tühjana sõitma? Teine pool asjast on see, et kuniks on olemas rellakas ja keevitus, pole keeruline kummipukside surres või põrkepalli tüütuks muutudes laagripukid koos trumlitega otsast lõigata ja need olemasoleva nelikanttoru külge keevitada, tööriistamarketist 2X65 euro eest 850kg 6-lehesed vedrud + 2X13,50 amordid tuua, paar kiigekest garaažist otsida ja asi lehtvedrule teha? No kulutad 200 eurot ja 3 tundi tööd, so what? Ikka need paberid-VIN, pidurid ja ka kast-tiisel on olulised! Ise tehes ei saa kuidagi odavamalt, kui just kõike niisama kodus ei vedele... aga kas asjal on üldse mõtet ehitada? Sama keiss - teeb oma töö ära, ostad kasvõi uue ja vana müüd kellegile maha või siis tõesti teed selelle kapitaalse ehituse "millekski muuks". Näiteks muutub mul kohe lehtvedrudel paaditreila jäiga sillaga rannatreilaks ning üht-teist üle jäävat läheb ju "tallele"(27-08-2014, 16:57 PM)PlyVal64 Kirjutas: ...
Ja neljas: lehtvedrud.
...
Oled selles päris kindel? Mina piltidel lehtvedru päid ei näe, kirjas ka kusagil ei paista olevat...
Eesti kodukas on kehvade piltidega, sestap tuli mujalt otsida: