02-11-2017, 19:53 PM
(02-11-2017, 18:38 PM)PlyVal64 Kirjutas:No käruvedamise kogemustest mul puudust pole, aga see konkreetne konnavedu on üks koledamaid. XJ chero tohib päris asjalikku käru vedada, aga hädine golf konna otsas lõhkus ja raputas ikka igast asendist. 2500kg haagis Kia Ceedi sabas oli igatahes märgatavalt lihtsam sõita, kuigi kindlasti mitte mõistlik tegu. Kummagi rongiga kiirust üle 70 ajada ei tulnud küll mõttessegi.(02-11-2017, 11:32 AM)v6sa Kirjutas: Tuletan meelde, et pukseerimisel on kiirusepiiranguks 50 km/h ja pukseerida ei tohi endast raskemat asja, kui see ei pidurda. Ehk veduri tegelik mass peab olema suurem, kui pukseerimise abivahendi ja veetava tegelik mass.
Siit vist isand Zaziku ebameeldiv kogemus pärit ongi Või tegelikult sellest, et isegi 750kilo pidurita sabas annab tunda, nii kerget autot koos konnaga leida on peaaegu võimatu. Lisaks on konnad ju enamasti vedrustamata. Nii ongi kooslus autol sabas õudus. Aga see on ka ainus legaalne võimalus B-katiga teist autot, näiteks oma hobispordi vahendit vedada, ilma kuni-3500kilo laibavedukit ostmata/rentimata. See on ju mõistetav, miks nad nii popid on Aga puhtalt ehituslikust eripärast tingituna sobib see lühikeseks sõiduks linnas või siledal maanteel. Ning siis ka ei tasu unustada, et kahekordne mass on topelt inerts, mis piduritele üldse ei meeldi. Kui vaadata, siis enamusel uutel käuladel pole isegi 750 kilo piduriteta lubatud!!!
Tavaline autoveotreiler on väga palju mõistlikum lahendus. Isegi 1000km Volga vedamine E-mersu sabas treileril ei olnud midagi väga ülejõukäivat, igatahes tunduvalt inimlikum kui mingi konnaga jantida.
Aga no selle konnatamise peapõhjus on tavaliselt vist vastava kategooria puudumine juhiloal.