21-07-2018, 20:19 PM
(20-07-2018, 15:56 PM)PlyVal64 Kirjutas: Aga O1 - siis ei ole rehviprobleemi EGA probleeme selle sama haagise kasutamisel 3500kg täismassiga auto sabas. Nimetatakse "universaalsuseks"
Universaalsusest rääkides, siis alla 3*1.5 kastimõõduga haagist ei ostaks. Need 750Kg piduritega aga eriti selles mõõdus silma ei hakka.
Rehviprobleem on väga teisejärguline võrreldes "harju keskmise" vajatava kastimõõduga.
1300KG täismassiga piduritega haagisega saab ringi sõita pea 3tonnise vedukiga. Võlusõnaks kood 96. Tegin selle ära, naljategu. Ja rahaliselt väljaminek sisuliselt mitte midagi.
Aga koormat võrreldes selle 750Kg saab ikka oluliselt rohkem peale laduda. Seaduslikult.
Lihtsalt minu arvamus.
Teises suunas küsimus. Vahetasin autol haagise pistikut ja selline imelik oli küljes olev. Sees on lisa ühendusklemm, mis siis haagise pistiku auto küljest lahti ühendades sildab selle lisaklaemmi udutulega. Auto 2000 alguse Audi A4. Miks see vajalik on?