23-07-2018, 08:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-07-2018, 08:52 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(20-07-2018, 15:56 PM)PlyVal64 Kirjutas: ...
Aga O1 - siis ei ole rehviprobleemi EGA probleeme selle sama haagise kasutamisel 3500kg täismassiga auto sabas. Nimetatakse "universaalsuseks"
Ainult rehviteema pädeb. Kui Micra täismass on 1475 kg, jääb B katiga lubatud haagise täismassiks 3500-1475=2025 kg. Mida on väga palju rohkem, kui lubatud 800 kg piduritega. Seega kogu juhtimisõiguse teema langeb suvalise <2000 kg haagise puhul ära. Ainus mure suurematega on see, et nende tühimass on suurevõitu ja koormale jääb vähe.
Autoringi koostamisel loeb tegelik mass, mis ei tohi olla suurem autole lubatust. Sealhulgas (vertikaal)koormus haakekonksule!
O1 kategooria piduritega haagised on hinnalised, kuna on nišikaup. Kas kodumaised tootjad ei paku? Tiki, Respo, Brentex? Kodulehel neil ei paista, aga kui küsida? Kewnerist pole mõtet küsida, nad ei saa isegi laiatarbekauba tähtaegse tootmisega maha Neptun juba tuli.
Samas on väga tervitatav, et keegi mõtleb natukenegi end aja teiste ohutusele.
Kasti all olevate rataste üks põhjusi on ka tõstukitega laadimine - kui ported käivad maha ja haagis muutub platvormiks, saab laadida igast küljest.
1,5x3 kastiga kerghaagisele tellisealust ei pane kuidagi silla peale ilma tõstuki (keelatud) käpapikendusi kasutamata või haagist lõhkumata.