23-07-2018, 09:14 AM
(23-07-2018, 08:48 AM)v6sa Kirjutas:Miks nüüd ainult Micrasse kinni kiilud?(20-07-2018, 15:56 PM)PlyVal64 Kirjutas: ...
Aga O1 - siis ei ole rehviprobleemi EGA probleeme selle sama haagise kasutamisel 3500kg täismassiga auto sabas. Nimetatakse "universaalsuseks"
Ainult rehviteema pädeb. Kui Micra täismass on 1475 kg, jääb B katiga lubatud haagise täismassiks 3500-1475=2025 kg. Mida on väga palju rohkem, kui lubatud 800 kg piduritega. Seega kogu juhtimisõiguse teema langeb suvalise <2000 kg haagise puhul ära. Ainus mure suurematega on see, et nende tühimass on suurevõitu ja koormale jääb vähe....
Mul nt 2 autot igapäevaselt kasutusel, üks väike millele võib 1500 kg haagise taha panna aga ei taha, teine aga millele võib 3500 kg haagise taha panna, aga b-kat ei lase üle 300 kg "päris" haagist kasutada. Üle jääb vaid universaalne kerghaagis mõlema auto jaoks, seega oleks piduritega O1 väga ok.
Enamasti on mul haagist vaja just suuremõõduliste a la ehitusplaatide veoks, st et kasti sisemõõt peaks olema min 1,5x3 m + vähemalt 5 cm mõlemasse suunda (nt 1,6x3,1 m), kandevõime pole niiväga oluline, rasked ja väikesed asjad saab ju autokastis ära vedada, sel on ametlikku kandevõimet üle tonni. Aga meie tootjate lehtedelt päris sellist nagu vaja ei leia