23-07-2018, 12:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-07-2018, 12:37 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Sul on mitu muret, millel paraku erinevad vastused. Eks pead ise kaaluma, mis on see määrav mure.
Esiteks kütusekulu tõus - see on vältimatu alamõõduliste mootorite puhul. Kui minu pereuniversaali 3,2 TD puhul lisab polutorka täiskoorem silo (kaks rulli) vaid 2l, siis sama asi 1,4 turbobensukaga Peugeot 5008 puhul kolmekordistab kulu (7 pealt 21le). Seda siis maanteekiirusel liikluse rütmis püsides. Klonksvaageni 55 kW TD ei jaksanud sama koormaga üldse mingis rütmis püsida
Teiseks plate erimõõt - kui rattaid kasti alla ei pane, siis tähendab 1,6 lai kast üle kahe meetri laia käru. Kas tahad nii laia asja alati tirida mõne väikese asja pärast? Minu lahendus paarile plaadile on Respo haagisesse laaditavad 4 alust, mis kenasti "põranda" porteservast ülespoole toob. Seod koorma viisakalt kinni ja muret ei ole. Hea väike "äkknäkk" suvalisel ajal sappa võtta, mille vedamine ei maksa suurt $ittagi. Kuni mõnesajakilosed asjad kannatab ka otse portedele toetada.
Kolmas asi on olemasolevate haagiste ümberehitamine. Mõistuse piires ei sega see kedagi. Aga vahel näed ikka sääraseid "pordekõrgentusi" mitmekordselt ülekoormatud rendihaagistel puukoormaga linna poole vuramas pühaba õhtuti, et võtab kõhedaks... Ehk Sinu lingitud haagisele saab vineerist ported tekitada küll täitsa mõistliku hinnaga, aga nende koormustaluvus sõltub juba kinnitusest.
Ehk ei ole olemas universaalselt asja. Micramees ei saa endale lubada 800-kilose tühimassiga haagist, aga vaevalt ta tahakski. Sama haagis Hiluxi taga BE lubade omanikule on aga väga mokkamööda. Ning täismõõdulise kaubiku juht läheb halliks, kui ta peaks mingi pisikese piduritega Neptuniga kuhugi mulku end tagurdama , mis Micrasugusega on käkitegu.
Esiteks kütusekulu tõus - see on vältimatu alamõõduliste mootorite puhul. Kui minu pereuniversaali 3,2 TD puhul lisab polutorka täiskoorem silo (kaks rulli) vaid 2l, siis sama asi 1,4 turbobensukaga Peugeot 5008 puhul kolmekordistab kulu (7 pealt 21le). Seda siis maanteekiirusel liikluse rütmis püsides. Klonksvaageni 55 kW TD ei jaksanud sama koormaga üldse mingis rütmis püsida
Teiseks plate erimõõt - kui rattaid kasti alla ei pane, siis tähendab 1,6 lai kast üle kahe meetri laia käru. Kas tahad nii laia asja alati tirida mõne väikese asja pärast? Minu lahendus paarile plaadile on Respo haagisesse laaditavad 4 alust, mis kenasti "põranda" porteservast ülespoole toob. Seod koorma viisakalt kinni ja muret ei ole. Hea väike "äkknäkk" suvalisel ajal sappa võtta, mille vedamine ei maksa suurt $ittagi. Kuni mõnesajakilosed asjad kannatab ka otse portedele toetada.
Kolmas asi on olemasolevate haagiste ümberehitamine. Mõistuse piires ei sega see kedagi. Aga vahel näed ikka sääraseid "pordekõrgentusi" mitmekordselt ülekoormatud rendihaagistel puukoormaga linna poole vuramas pühaba õhtuti, et võtab kõhedaks... Ehk Sinu lingitud haagisele saab vineerist ported tekitada küll täitsa mõistliku hinnaga, aga nende koormustaluvus sõltub juba kinnitusest.
Ehk ei ole olemas universaalselt asja. Micramees ei saa endale lubada 800-kilose tühimassiga haagist, aga vaevalt ta tahakski. Sama haagis Hiluxi taga BE lubade omanikule on aga väga mokkamööda. Ning täismõõdulise kaubiku juht läheb halliks, kui ta peaks mingi pisikese piduritega Neptuniga kuhugi mulku end tagurdama , mis Micrasugusega on käkitegu.