17-11-2019, 08:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-11-2019, 08:17 AM ja muutjaks oli Mahno.)
Ma pole näinud autot, millel oleks lubatud vedada piduriteta haagist üle 750kg. Kui sellel 825kg haagisel oleks ka pidurid, siis oleks sel teoreetiline mõte - aga miks siis ennast selle 825kg piirata, kui võiks olla natuke üle tonni?
Järele mõeldes on see 825kg haagisega ikka pointless, sest:
1. kui haagis kaalutakse eraldi kolme punkti järgi ära, saad selle eest, et ületasid lubatud haagise massi
2. kui kaalutakse auto sabas ainult haagise telje pealt, võid ka praegu 825 kg sabas hoida ja kõik on seaduse piires (kui oled nii perfektne kaalujaotaja)
Ja lisaks - selgub, et kõik haagisekonksud ei lubagi 75kg või rohkem ennast koormata.
Järele mõeldes on see 825kg haagisega ikka pointless, sest:
1. kui haagis kaalutakse eraldi kolme punkti järgi ära, saad selle eest, et ületasid lubatud haagise massi
2. kui kaalutakse auto sabas ainult haagise telje pealt, võid ka praegu 825 kg sabas hoida ja kõik on seaduse piires (kui oled nii perfektne kaalujaotaja)
Ja lisaks - selgub, et kõik haagisekonksud ei lubagi 75kg või rohkem ennast koormata.