04-09-2022, 22:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-09-2022, 22:45 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Läheb aga jälle ära tillipikkuste võrdlemiseks Kurb, et endiselt on kõige kõvem mees see, kes suudab rohkem füüsikaseadusi rikkuda. Mitte kuidagi ei saa olla tonn piduriteta O1 peal ohutum vedada, kui seesinane tonn piduritega O2 peal. Aga las ta jääb, eks elu õpetab.
Kaheteljelisel peab rahulikuks jooksuks olema konksukõrgus õige. Muidu hakkab kergesti lengerdama.
Ning esimese silla rehvid ei tohi olla jäigemad, kui tagumised. Teistpidi pole väga viga, jooksebki rahulikumalt.
Aga kordades rohkem loeb kaalujaotus. Ja see, kui palju täpselt peab rahulikuks jooksuks konksule langema, sõltub jälle vedurist. B2500 on palju tundlikum ebaõigele konksukoormusele, kui kergem GLK näituseks. Konksu kauguse vahe tagasillast jäme meeter... Paned krusale tonni kasti ja jutt muutub (nagu ka tühimass).
Kaheteljelisel peab rahulikuks jooksuks olema konksukõrgus õige. Muidu hakkab kergesti lengerdama.
Ning esimese silla rehvid ei tohi olla jäigemad, kui tagumised. Teistpidi pole väga viga, jooksebki rahulikumalt.
Aga kordades rohkem loeb kaalujaotus. Ja see, kui palju täpselt peab rahulikuks jooksuks konksule langema, sõltub jälle vedurist. B2500 on palju tundlikum ebaõigele konksukoormusele, kui kergem GLK näituseks. Konksu kauguse vahe tagasillast jäme meeter... Paned krusale tonni kasti ja jutt muutub (nagu ka tühimass).