Probleem Druzba karburaatoriga
#1

Tervitus!

Probleem järgmine: Druzba käivitub kenasti, kuid gaasisiibri liigutamine ei muuda midagi. Segukruvi sai timmitud kinnisest asendist täiesti lahtiseni, kuid mitte midagi. Mootor popsub endiselt tühikäigul. Ujutuskambrile õhku andev kruvi( ei oska seda teisiti nimetada) on kinni, muidu uputab üle. Oma mõistusega ei oska enam midagi ette võtta.
Vasta
#2

Gaasilinki pigistades segusiiber ikka reaalselt liigub? Mahavõetud õhupuhasti avast silmaga nähtav siibri kolvi tõus kuni lõõri täieliku avanemiseni?

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#3

Ja kui siiber tõuseb - kas siibri küljes olev nõel ka tõuseb? Nõela kinnitus on mõnel variandil üsna kehvake ja kipub lahti tulema. Kui siiber tõuseb ja nõel mitte, siis peaks mootori hääl ikkagi muutuma, tõenäoliselt peaks mootor välja surema.
Vasta
#4

Nõel on siibri küljes korralikult kinni ja liigub kaasa.Siiber liigub kinnisest asendist täiesti lahtiseni. Kui siiber täiesti üles tõmmata, siis on selline hääl, nagu püüaks kinni kiilunud ketiga gaasi anda. Võtsin karburaatori täiesti tükkideks, kõik oli puhas ja omal kohal, panin kokku tagasi kuid ei midagi. Ikka sama jama.
Vasta
#5

Sul reduktor kinni. Kui tuure annad, siis tsentrifugaalsidur nühib niipalju kui jõuab...
Vasta
#6

Reduktori kinni kiilumine välistatud: see veereb ilusti ja pealegi pole mul hetkel sidurit küljes, ei leidnud paraja nuudiosa laiusega varianti üles.
Vasta
#7

http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid260717
Pöörete tõustes ei sulgu kontaktid ja säde puudub, Ilma sädemeta pöörded langevad ja tekib säde. Tilk õli kontakti võllile teeb imet. Kontakti ja võlli vahele on tekkinud plastiliini konsistentsiga ollus. Vedru ei suuda kontakti kiiresti sulgeda.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#8

Tänud, proovin kohe järele. Tekkis endalgi korra mõte, et viga võib peituda süütes, jama liikus kaasa just süütega( töötavaid mootoried kolm, aga ainult üks karburaator ja toimiv süüde, proovisin kõikide mootoritega).
Vasta
#9

Panin siis kontakti võllile tilga õli, et libedam oleks, aga ei saanud proovidagi, sest saag võttis ette, et ei lähe käima. Muidu käivitus alati esimesest tõmbest, aga nüüd ei popsugi. Selline see Druzba juba on. Lasen sel natuke seista, tavaliselt see aitab!
Vasta
#10

Ega õljumit liiga palju ei pannud, nii et see kontakti vahele läks?
Mul endal ka nüüd Sõprus issanda aastast 1971, mida vabadel hetkedel vahest torgin ja umbes sama viga on. Algul läheb külmalt käima ja saab ka pöördesse lasta, aga siis hakkab vahele jätma tönn-tönn-tönn ja gaasi andmisel teeb ainult jämedamat häält. Äsja sai pandud uus küünal ja piip. Vanad olid pehmelt öeldes kahtlased. Süütus sai lahti võetud, kontaktid viilitud, vahe reguleeritud, taht õlitatud. Vahetasin ka tuulekopsiku tikkpoldid, kuna eelmine omanik oli nii usinalt osandamisega tegelenud, et keermed maas. Karbuss sai ka lahti võetud ja ksf! Talupoja näpunäidete järgi üle käidud.
Ah jaa, selle karbussi all oleva kruvi keeramine ei muuda miskipärast kõigevähematki. Tühikäigu pöörded kipuvad ka suured olema. Pole kahjuks aega olnud asjasse väga süveneda.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#11

Nii. Palun kontrolli,ega ühe väntvõlli ringi ajal ei ava kaks korda kontakte! Vanasti liikus selliseid praak väntvõlle. Kui selline viga siis päästab ainult kontaktivahe suuremaks panek. Süütenurk tuleb ka eraldi selle asja pärast sättida õigeks. Aga kontaktide sättimist tuleb üsna tihedalt sellise väntvõlli puhul.
Järgmine asi mida soovitan kõigil selle sae omanikel ja samuti teistel,kellel vene mootoritega tuleb tegeleda. Nimelt tuleb kontakti haamri vedru ots mis läheb poldi alla liivapaberiga haljaks ajada! Paljudel juhtudel on selle vedruleht kaetud mingi galvaanilise kattega mis paistab tumedat tooni. Kui see on vale koha peal siis ei anna voolu läbi. Võite jubida lõpmatuseni,kord käib mootor ja kord ei käi.
Vasta
#12

(24-08-2014, 21:35 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Nii. Palun kontrolli,ega ühe väntvõlli ringi ajal ei ava kaks korda kontakte! Vanasti liikus selliseid praak väntvõlle.
Sädeme kontrollimiseks turbiinist ringi ajades tundus küll, et iga tiiru ajal plärtsus kaks sädet. Kratsisin kukalt, aga arvasin et ehk ei tee kurja midagi. Selge, tegelen kontaktivahega.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#13

Õlitamisel olin kokkuhoidlik, kontakt jäi puhtaks. Minu sae väntvõll tundub korras olema, ikka üks säde ringiga. Aint sädemega ka sellised lood, et muidu päris korralik, aga vahel ei ole üldse, umbes kahe tõmbe jagu. Peale on aretatud süütepool, vahetasin selle välja, kadus mure, kuid nüüd on hakkanud jälle jukerdama. See segab ka hetkel proovimist. Eks proovin seda vedru otsa lihvida väheke. Ah jaa, selline küsimus oleks ka, et kas selle gaasisiibri nõel peaks olema kergelt koonja kujuga, st. läheb alt peenemaks?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne