29-08-2014, 11:11 AM
Nagu paljudel teistel, on ka minu Jawal probleem laadimisega. Tegemist originaal süsteemiga, millel regulaator staatori küljes. Algul reguleerisin pingeregulaatori nii, et pinge tõusis mõistuse piires pöördeid andes kenasti 8.1V peale ära. Pärast seda laadimisprobleeme ei täheldanud. Ka tühikäigul täistuledega laadimise tuli vilkuma ei hakanud.
Kuid ühel pikemal sõidul, kuuma ilmaga, põles rootor maha. Eeldasin, et põhjuseks võis olla kõrgevõitu pigest tekitatud ülekoormus. Panin järgmise rootori ja reguleerisin pinge natuke madalamaks, nii et üle 7.9V tester ei näidanud. Kuid nüüd on nii, et tühikäigul kipub tuledega laadimise tuli põlema minema ja laadimine on üleüldse selgelt liiga nõrk.
Uuel rootoril said lamellid enne paidaldamise break cleaneriga puhtkas tehtud ja lamellide vahed olid ka ikka lamellidest madalamad.
Pingeregulaatorit olen seni reguleerinud ainult mutrist (8). Sellel mõjub juba väike keeramine päris palju. Kas see ongi normaalne?
Kas teiste reguleerimisvõimalustega oleks võimalik saavutada olukord, kus pinge oleks madaltel pööretel kõrgem, aga ei tõuseks samas üle normi?
Soovitage mõnda konkreetset tänapäevast elektroonilist pinge regulaatorit ka. Kui palju selle paigaldamine asja muudaks? Kas on mõtet?
Kas 634 alumiiniumist regulaatori karp annaks midagi juurde?
Parim lahendus oleks muidugi Vape komplekt, aga seda praegu kohe veel paigaldada ei plaani.
Ehk siis küsimus eelkõige selles, et kas originaal süsteemi oleks põhimõtteliselt võimalik paremini toimima saada ja mida selleks tuleks teha?
Kuid ühel pikemal sõidul, kuuma ilmaga, põles rootor maha. Eeldasin, et põhjuseks võis olla kõrgevõitu pigest tekitatud ülekoormus. Panin järgmise rootori ja reguleerisin pinge natuke madalamaks, nii et üle 7.9V tester ei näidanud. Kuid nüüd on nii, et tühikäigul kipub tuledega laadimise tuli põlema minema ja laadimine on üleüldse selgelt liiga nõrk.
Uuel rootoril said lamellid enne paidaldamise break cleaneriga puhtkas tehtud ja lamellide vahed olid ka ikka lamellidest madalamad.
Pingeregulaatorit olen seni reguleerinud ainult mutrist (8). Sellel mõjub juba väike keeramine päris palju. Kas see ongi normaalne?
Kas teiste reguleerimisvõimalustega oleks võimalik saavutada olukord, kus pinge oleks madaltel pööretel kõrgem, aga ei tõuseks samas üle normi?
Soovitage mõnda konkreetset tänapäevast elektroonilist pinge regulaatorit ka. Kui palju selle paigaldamine asja muudaks? Kas on mõtet?
Kas 634 alumiiniumist regulaatori karp annaks midagi juurde?
Parim lahendus oleks muidugi Vape komplekt, aga seda praegu kohe veel paigaldada ei plaani.
Ehk siis küsimus eelkõige selles, et kas originaal süsteemi oleks põhimõtteliselt võimalik paremini toimima saada ja mida selleks tuleks teha?