#1

kas selline auto on tänapäeva mõistes ka haruldus:
http://www.autogallery.org.ru/gaz63.htm
nägin ühte sellist ühe saare peal. tundus normaalses seisus olevat.

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#2

Loomulikult tasub seda hoida. 51 ise pole
veel küll mingi haruldus (neid vedeleb veel
küllalt, kuigi heas seisus isendeid ka napib,
endalegi sai üks jäänus lohistatud),
kuid 4veovariant 63 on juba haruldasem.

Mina tean 5-6 heas korras isendit mitmel pool
Eestis + jäänuseid. Niisama hoobilt seda enam
aga ei leia.

Suur osa autost on identne 51-ga, suuremad
erandid on vahekast ja sillad ja rattad.
Seetõttu on ke vedelevad 63 sillad/raamid
minu silmis väärtus.

Parimat,

Valdo

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

Mul on üka GAZ 63 pakkuda.Mõned aastad tagasi veel sõitis,siis jäi huvi puuduse tõttu seisma.Kõik jupid on originaalid,Eesti kehtivate dokumentidega.Vajab värvimist ja muud remonti,aga ma arvan ,et kui paar tundi pusida,siis peaks liikuma saama.Auto on putkaga ja halli värvi.
Vasta
#4

Kas keegi oskaks anda väikse vihje ,kus kohast võiks leida gaz 63 kasti jäänuseid.Puu osa seisukord pole tähtis ,küll aga oleks oluline metall osad.
Vasta
#5

arvan et valdo oskaks kindlasti mõne vihje anda.

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#6

Pakun kongi 63-le, sobib ka 51-le, seisukord pole just väga hea, aga mingi algmaterjal on. Kasutasin seda tööriistade seifina. Tegemist on tsiviilvariandiga. Kui keegi ei taha, siis lõikan tükkideks ja viin EMEX-i purustajasse.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#7

Tänan küll pakkumast,aga olen otsustanud uue kasti ehitada-kongi taastamine ju tunduvalt suurem töö.kasti peaks vähe kergema vaevaga tehtud saama kui leiaks vaid puuduvad metall osad.Oleks õnnelik ka gaz 51 jäänuste üle kui seal oleksid algsed inged ja sulgurid.
tänudega Mati
Vasta
#8

kui mõtlete gaz 63-e all seda nagu on gaz 51 aga neliveoga siis mõned aastad tagasi üks kohalik oli oma õuele vedand ühe... oli topeltkabiiniga...asi ei liikund oli kuskil seisnud 10 aastat... aga omanik oli (minuarust) täielik jobu ja lammutas tollee juppideks ja rattad pani mingile kärule ja ülejäänd emex :S kahju
Vasta
#9

Gaz 63 esitiivad on natuke teistsugused ,kui 51 omad.63-l on külju pealt väiksed ribad plekki äralõigatud ,et rattaid saaks rohkem ristsi keerata.Nende kohtade peale on kinnitataud kummiribad originaalis.Üritan pildi ka panna.
http://www.album.ee/?o=207971701
Vasta
#10

Üks 63 on Tapal Suurtükiväegrupi rivis, kasutatakse peamiselt majandustööde jaoks (igapäevaselt!), juht teadis rääkida, et pidi suures osas originaal olema. Täpsemalt pärida tookord ei saanud, tean aga, et mahakandmise korral lõigatakse masin juppideks.
Vasta
#11

Laupäeva hommikul üheksa paiku, olles Järvamaal ühe Volga otsinguil, vist nägin seda SuurTükiväe Grupi rivi Gaz-63. Väljastpoolt paistis raud hea väljanägemise juures ja ka furgoon oli heas konditsioonis. Olin just Särevere bensiinijaamast mööda sõitnud, kui nimetatud Gaz-63 \"hoogsalt\" tankima keeras. Rooli taga kaitsejõudude nokk ja furgooniaknast piilusid ülejäänud nokad - reisijad. Autoküljes olev number oli 263 EVR. Vist suunduti salajast ülesannet täitma, sest üks pooltuli ei põlenud.
Vasta
#12

Siin pilt ühest õigete esitiibadega 63-st:
http://www.pilt.ee/photo/245966/4747992/
Vasta
#13

andres22 Kirjutas:Siin pilt ühest õigete esitiibadega 63-st:
http://www.pilt.ee/photo/245966/4747992/

Tiibade osas küll, aga sel autol on muid \"küsitavusi\":

1. Hunt teab mille kaitseraud talle ette kruvitud on.

2. Ei ole iial ühelgi \"viiekümneühelisel\" (sh ka 63-l) olnud parempoolset peeglit. See ilus ümmargune peegel peab paiknema juhi pool selle kandilise asemel. Ja teisel pool vaid tühjus ise oma aus ja hiilguses.

3. Kellelegi \"kuldkäele\" on meeldima hakanud paarikaupa pandud väikesed tuled Smile Ja lausa on leidunud kaks üleliigset külgekruvimiseks Smile

Ja mis asi seal kabiini taga on (putka? furgoon? vms?)? Aga noh, 63 shassii peale pandi vahel igasuguseid erikeresid Wink

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#14

sass Kirjutas:Gaz 63 esitiivad on natuke teistsugused ,kui 51 omad.63-l on külju pealt väiksed ribad plekki äralõigatud ,et rattaid saaks rohkem ristsi keerata.Nende kohtade peale on kinnitataud kummiribad originaalis.Üritan pildi ka panna.
http://www.album.ee/?o=207971701
Nägin 67 velgesid (velg 5) mis olukorras ja kas on müügis
Vasta
#15

Kui kellelgi on huvi, siis tükk aega tagasi nägin Abja-Paluojas ühte 63 seismas. Paraku puudus kast, kuid muidu tundus kompleksne. Eks täpsemalt saab privas seletada.
Vasta
#16

valklas ikarussimees pakkus ka 63-me .kust leiaks auto aastaarvu(Gaz63-l)
Vasta
#17

Mul tuttaval seisab tuttuus 63 laos. NB! ise olen näinud ja ei ole kalamehejutt! Pole lihtsalt roostetäppigi. Ila lihtsalt jookseb kui peale vaatad!!!

Toungue kõps

Ostan M-410 või M-72. Või vahetan mingi kama vastu.
Vasta
#18

tambet varul Kirjutas:kust leiaks auto aastaarvu(Gaz63-l)

1. Kapoti alt \"pirka\" pealt (sisse löödud viimane number). Valkla masin (olen seda eemalt näinud) on igal juhul peale-1956, st ta aastaarv võib olla vahemikus 1956-68

2. Releeregulaatori (PP-24) kaanelt.

3. Spidomeetri tagaküljelt (tuleb peadpidi armatuurlaua alla ronida).

4. Tulede pealüliti küljelt (ka alla ronida).

Rohkem kohti ei meenu... need küll 51-leon omased, aga ma usun, et 63-l sama. Muuseumipapa võib pajatada, kuidas olen aastaarvu otsinud Wink

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#19

kuntsnik karmini fallose zil 157 peaks minu teada ka tutikas olema
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne