Millise tootja omad?
#21

Keda kotib võõras mure, nii ütles mulle tuttav kunagi,kui temaga ühte probleemi arutasin.

Aga mind närib ikkagi see,et raami number on väike ja ilmselt ei saa vaadata ka mööda faktist,et ratas on eestis koostatud. Aga siis jääb õhku küsimus millise muu väiketootja oma võiks ta olla?
Nii palju kui ma kodanik kassi fotosid analüüsisin mõned osad Wittleriga on 1:1 aga on ka erinevusi.
Kahjuks ei saa ma aru,kas minu rattal on ka tagaosa olnud kroomitud nagu herr kassi raamil või ei.
Küll aga sain vihje,kust otsida tehase neete Wink ehk sildikohta!
Mina kahjuks ei tea kuna Põhjala rehvitehas hakkas jalgratta kumme tootma. Sad
Valdo arvamust ma tean, kuid ta ei ole põhjendanud oma seisukohti,mis jätab asja natuke lahtiseks ja poolikuks.

Võib olla peaks vaatama peale Saare tehase teisi tootjaid ja turustajaid,kes tegutsesid eesti ajal?
Kas see nüüd teeks ratta vähem väärtuslikuks kui ta poleks Saar? Ilmselt mitte,kui asi raha numbritesse ümber arvutada.


Vasta
#22

S-kodarate kohta niipalju, et minu valduses on üks Naumann, mille üks ratastest on komplekteeritud S-kodaratega. Naumanni toodang oli Saare juures müügis, võimalik, et ka koostas neid ise pooltoodetest ja kasutas oma tehase osi. Samuti on mul üks rapetanud Victoroa Werke, mille ainus säilinud ratas on ka s-kodaratega. Ratas võib muidugi olla juba mõne teise raami alt võetud, kaunistusi säilinud pole. Tundub ka et need S-kodarad roostetavad hästi kuna mõni kodar on asendatud Unioni omaga ja need on vaid õrnalt täpilised aga S-id üleni pruunid.

Diagnoos: ahvivaimustus. Sümptomid: põhjendamatu optimism.
Vasta
#23

Kas kodanik Tolmuahvil on ka pilte millised need rattad võisid algselt välja näha? 


Vasta
#24

Kusagil varem oli juttu, et võimuvahetuse aegadel koostati sellest, mis parajasti laos veel järgi oli. Võibolla selline kompott?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#25

(30-09-2014, 20:30 PM)aavu Kirjutas:  Kusagil varem oli juttu, et võimuvahetuse aegadel koostati sellest, mis parajasti laos veel järgi oli. Võibolla selline kompott?
Pole võimatu,et tegu on mõnes värkstoas tehtud tootega? See on pakutud ka ARE tehast aga ikkagi see wittleri raam.
Samas kodanik kass teab kaua seda wittleri tüüpi raami toodeti.
Seni kuni ma pole võtnud keskjooksu lahti ei tea midagi.


Vasta
#26

(30-09-2014, 20:30 PM)aavu Kirjutas:  Kusagil varem oli juttu, et võimuvahetuse aegadel koostati sellest, mis parajasti laos veel järgi oli. Võibolla selline kompott?

Antud ratta puhul vaevalt. Ka ksf! Toluahvi poolt oletatud Naumanni jalgrataste komplekteerimist Saare tehases ei pea tõenäoliseks, suured tehased ei lasknud selliseid vigureid teha. Sellist asja küll kasutati (parim näide 20-ndate lõpu Opeli tehase hiilgeajast), et suur tootja saatis komplekteeritavad detailid edasimüüjale, kes need kokku pani, aga kasutati anonüümset silti/embleemi&nimetust. Opeli puhul Eestis näiteks Alepo, Matador, Hassia, Sport, Phöniks ja mis nad kõik olid. Ja edasimüüja sageli viitas reklaamides ikkagi Opelile. Teine näide näiteks Brennabor, kellel Eestis olid sildid Saar/Brennabor, TEMÜ/Brennabor, Lätis Lat-Brennabor jne. (Kas kohapeal neid monteeriti, mina ei tea aga vist mitte).
Tootjatehased sellist kohapeal naumanni tegemist poleks aksepteerinud ja Saar oli piisavalt suur ja soliidne tegija, et vaevalt ta pahandusi otsis. Samas on Saare toodanguks arvatud igasugust samuti anonüümse sildi/nimetusega toodangut nagu RANa, Famos, Tempo, Balitk jne...
S-kodarad olid nikeldatud ja Union ilmselt kroomitud, eks sealt ka juba erinev roostetamine. Kui jutt pidevalt nendele S-kodaratele läheb, siis üks pilt ka nende pakendist, Saare tehasele viidet jällegi pole pakendil. Täna üks tark mes väitis, et olid ka saksa keelse kirjaga S-kodarate pakendid, mina juskui näinud ei ole.
http://i57.tinypic.com/erey6a.jpg
Oleks meil antud teema ratas üksi hambus, siis võiks oletada kasvõi mingit 1-kordset aktsiooni, et näiteks Wittleri raam tehti millagi ümber, värviti üle, löödi uued numbrid, lisati saare rattad jne. Aga see Valdo tundmatu meestekas on väga täpselt samasse auku, raaminr -d peaaegu kõrvuti, sildiaukude ja lenksupöörde piduri puudumine, tagahargi sarnane ehitus ja veel üht-teist. Pole viitsinud neid kõrvutada ja analüüsida täpsemalt. Väiketootjaid oli tollal küll ja veel...
Vasta
#27

(30-09-2014, 18:24 PM)MAZ Kirjutas:  Kas kodanik Tolmuahvil on ka pilte millised need rattad võisid algselt välja näha? 

Pilte pole algsetest ratastest, küll aga saaks teha pilte praegusest seisukorrast. Käesoleva teema rattaga pole peale nende kodarate midagi ühist.

Diagnoos: ahvivaimustus. Sümptomid: põhjendamatu optimism.
Vasta
#28

Ja see Valdo valduses olev raam on nii numbritelt(nende välimuselt) kui ka disainilt minu raamiga väga lähestikku. Aga on kindel,et see on Saare raam ikka?


Vasta
#29

(01-10-2014, 09:22 AM)MAZ Kirjutas:  Ja see Valdo valduses olev raam on nii numbritelt(nende välimuselt) kui ka disainilt minu raamiga väga lähestikku. Aga on kindel,et see on Saare raam ikka?

No kus ta siis kindel on, keegi pole seda ju isegi oletanud mitte! Isegi korüfee Valdo pole sellel teema lasknud fantaasial lennata.
Aga S-rummust. Hr. Seregins Lätist ütleb, et tema pole sellist rummu näinud ja kaldub arvama, et tegu võib tõesti olla Saarega seotud asjaga. Äsja sain lõpuks hr. Mjatievilt Moskvast välja pigistatud vastuse, et temal on sellise rummuga ratas olemas, võetud mingi saksa ratta alt kunagi ning arvab, et Eestiga sel vaevalt mingit seost on, Samas väidab ta kindlalt, et Simsoniga pole sel kindlasti mingit seost, mina omakorda väidan, et ta on varemgi eksinud ja rohkem kui korra. Vaat sellised lood selle S-rummuga.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne