Projekt: JUMZ 6KL EO2621 - V2
#1
Nagu mõned foorumlased juba teavad, siis jõudis ka lõpuks minuni see aeg, kui omale JUMZ EO 2621 koju tõin. Sobiva isendi leidsin Jõhvist siinse kaasfoorumlase käest. Masin on aastast 1988. Olukorda iseloomustavad kõige paremini sõnad, et ta on selline korralikult sissetöötanud isend, midagi otseselt laiali ei kuku, aga tegemist tahavad paljud asjad: küttepumbast lekib tugevalt kütust, kabiini põhi on demonteeritud ja osaliselt välja lõigatud, käivitusmootori küttesüsteemiga on mingi jama, vist tundub umbes olema, saha silinder lekib korralikult, kopa puksid vajavad vahetamist, tagumised hüdrojagajad vajavad remontimist jne. Transport Jõhvist sujus uskumatult lihtsalt, pool noolt pakkisin sõiduauto kärusse ja ülejäänud jäi traktori külge. Eks see teema hakkab siin jooksvalt täienema kui hakkan masinat ekspluateerima.
Mõned pildid ka:
   
   
   
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
http://www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#2
Ära näe vaeva raamatu ostmisega,EO 2621 kataloogi võid saada digitaalsel kujul minu või Mlsluige käest.Wink
http://www.kodu.pri.ee/ta
http://www.kolhoos.pri.ee/
http://www.talleks.pri.ee/
https://picasaweb.google.com/118166576673254374648

Oodatud on kõigi Elva EPT endiste töötajate mälestused,pildid ,seose maaparandustöödega või muidu erinevate juhtumistega tööpostil!
Vasta
#3
Super, väga hea! Kui mahukas ta on, kas on võimalik emailiga saata? Või tood mälupulgaga siis, kui laagritele järgi tuled.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
http://www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#4
Pigem eelistan mälupulgalt ületõstmist,sest saatmise jaoks on ta liiga mahukas.Sad
http://www.kodu.pri.ee/ta
http://www.kolhoos.pri.ee/
http://www.talleks.pri.ee/
https://picasaweb.google.com/118166576673254374648

Oodatud on kõigi Elva EPT endiste töötajate mälestused,pildid ,seose maaparandustöödega või muidu erinevate juhtumistega tööpostil!
Vasta
#5
(16-09-2014, 16:36 PM)MAZ Kirjutas: Pigem eelistan mälupulgalt ületõstmist,sest saatmise jaoks on ta liiga mahukas.Sad

Teeme nii, jään ootama!
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
http://www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#6
Jõudsin teema ära oodata, teretulemast klubisse!


Big Grin Rolleyes
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#7
(16-09-2014, 17:01 PM)mlsluik Kirjutas: Jõudsin teema ära oodata, teretulemast klubisse!


Big Grin Rolleyes

Ja kui Meelis juhtub vahepeal Tartusse, võib ka selle manuaali kaasa võtta!
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
http://www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#8
Väga vinge, Jumzid ja nende taastamised koguvad aina kuulsust Big Grin Jumz juba kuulsam kui russ Big Grin Big Grin

Kui tohib küsida siis äkki ütleksid kust kandist sa Jõhvist traktori tõid ?
Igasugune tehnika, mis seisma jääb, sureb Sad
Vasta
#9
Jumze ainult taastataksegi, aga russidega tehakse siiani tööd.
Ära karda gaasi!
Vasta
#10
(16-09-2014, 23:43 PM)huvi5 Kirjutas: Jumze ainult taastataksegi, aga russidega tehakse siiani tööd.

Issand kui vaimukas...
Toungue

(16-09-2014, 23:23 PM)Tehnikamees Kirjutas: Kui tohib küsida siis äkki ütleksid kust kandist sa Jõhvist traktori tõid ?

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=49703
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#11
(17-09-2014, 00:17 AM)mlsluik Kirjutas:
(16-09-2014, 23:43 PM)huvi5 Kirjutas: Jumze ainult taastataksegi, aga russidega tehakse siiani tööd.

Issand kui vaimukas...
Toungue

Nii üks kui teine, kuulub juba kvaliteet huumori valdkonda Big Grin Big Grin Big Grin
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#12
(16-09-2014, 23:43 PM)huvi5 Kirjutas: Jumze ainult taastataksegi, aga russidega tehakse siiani tööd.

Õnneks või kahjuks ma ei taasta otseselt seda traktorit selleks, et lihtsalt midagi taastada vaid teen ta korda, et ma saaks normaalselt tööd teha mitte ei peaks jebima iga natukese aja tagant kui midagi jälle peeti läheb. Russiomanikuna pean tõdema, et eks Russ vajab ka ikka remonti, puhas rõõm see töötegemine temaga samuti ei ole.

Jumzi sain sealt teemast, kust Meelis viitas. Pisut Jõhvi linnast välja Tallinna poole seisis ta äratoomise hetkel.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
http://www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#13
Kuidas on stoperdatud rooli varras? roolikarbis?. Praegu kabiini põranda juures roolivarrast tõstes tuleb ta mul põhimõtteliselt sealt roolikarbist välja.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
http://www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#14
vabandust, et solgin teemat, aga börsist leidsin:http://www.kuldnebors.ee/search/soidukid/muud-mootorsoidukid/traktor/search.mec?pob_post_id=34221997&pob_action=show_post&pob_cat_id=10709&pob_browser_offset=25&pob_view_language_id=et
Pildid on vanad ja kuulutus ka, aga siiski aktiivne "muude sõidukite" all. Greifer ise on juba midagi väärt.
Vasta
#15
Greifer kuluks mulle lisavarustusse marjaks ära küll. Hetkel neid veel pole aga kindlasti mingi hetk saavad olema.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
http://www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#16
Nii, eile sai pisut kopaga toimetatud. Käivitub hästi, käib ja liigub kenasti selles osas on okei, aga reedel keerasin saha raami polte kinni ja ühtlasi jäi käsi roolikarbist välja tuleva hoova külge, see loksus otsas korralikult. Keerasin peal oleva mutri kinni aga nüüd ei ole võimalik praktiliselt keerata, rool poob meeletult. Lasin mutrit vähe lahtipoole tagasi, läks paremaks. Midagi on kulunud, aga mis asi, on kellelgi kokkupuuteid?
Teise asjana vajab kohest remonti küttepump, sealt lekib kütust nii kõvasti, et kohapeal käies on mõistlik ämber alla panna.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
http://www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#17
(29-09-2014, 10:53 AM)saarrand Kirjutas: Teise asjana vajab kohest remonti küttepump, sealt lekib kütust nii kõvasti, et kohapeal käies on mõistlik ämber alla panna.

Otepääl lased ära remontida.
Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta
#18
(29-09-2014, 10:53 AM)saarrand Kirjutas: Nii, eile sai pisut kopaga toimetatud. Käivitub hästi, käib ja liigub kenasti selles osas on okei, aga reedel keerasin saha raami polte kinni ja ühtlasi jäi käsi roolikarbist välja tuleva hoova külge, see loksus otsas korralikult. Keerasin peal oleva mutri kinni aga nüüd ei ole võimalik praktiliselt keerata, rool poob meeletult. Lasin mutrit vähe lahtipoole tagasi, läks paremaks. Midagi on kulunud, aga mis asi, on kellelgi kokkupuuteid?
Teise asjana vajab kohest remonti küttepump, sealt lekib kütust nii kõvasti, et kohapeal käies on mõistlik ämber alla panna.

Roolivõimuga on küll selline lugu et pead ta masina küljest maha kruvima, siis võtad kaane maha ning võlli välja, võllide otsas on pronksist puksid mis on ära kulunud. Nüüd võtad need puksid ja viskad prügikasti, seejärel võtad võlli ja kogu jõust saadad lähima võpsiku poole teele, peale seda oleks mõistlik kuvaldaga kogu korpus lamedaks lüüa ja utiili viia. Seejärel võtad kuskil mõne korraliku dosaatori ja paned sillale hüdrosilindri peale ning sõidad ohutult ja sirgelt kogu ülejäänud elu...  



Kui aga on soov siiski orginaal korda teha siis puksid on vahest isegi müügil ning tihendikomplekt võimule maksab PM kaubamajas alla 3€... 
Võlli otsas olevad nuudid on ka nagunii omadega suht õhtal..
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#19
(29-09-2014, 11:16 AM)Naabrivana Kirjutas:
(29-09-2014, 10:53 AM)saarrand Kirjutas: Teise asjana vajab kohest remonti küttepump, sealt lekib kütust nii kõvasti, et kohapeal käies on mõistlik ämber alla panna.

Otepääl lased ära remontida.

Mõtled  Techne töökoda?


Tänud Meelis! Roolivõimu ilmselt jätan vähemalt alguses selle originaali. Kui kunagi tekib jaksu ja sobivad vidinad leian, läheb hüdrorool peale ilmselt.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
http://www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#20
(29-09-2014, 13:48 PM)saarrand Kirjutas:
(29-09-2014, 11:16 AM)Naabrivana Kirjutas:
(29-09-2014, 10:53 AM)saarrand Kirjutas: Teise asjana vajab kohest remonti küttepump, sealt lekib kütust nii kõvasti, et kohapeal käies on mõistlik ämber alla panna.

Otepääl lased ära remontida.

Mõtled  Techne töökoda?


Oi ei! All autoremondis http://www.autohunt.ee/koduleht.htm  Lindi pihustid ja pump tehti seal, kohapeal osad olemas.
 
Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne