Projekt: JUMZ 6KL EO2621 - V2
#21

(29-09-2014, 13:04 PM)Naabrivana Kirjutas:  
(29-09-2014, 12:48 PM)saarrand Kirjutas:  
(29-09-2014, 10:16 AM)Naabrivana Kirjutas:  
(29-09-2014, 09:53 AM)saarrand Kirjutas:  Teise asjana vajab kohest remonti küttepump, sealt lekib kütust nii kõvasti, et kohapeal käies on mõistlik ämber alla panna.

Otepääl lased ära remontida.

Mõtled  Techne töökoda?


Oi ei! All autoremondis http://www.autohunt.ee/koduleht.htm  Lindi pihustid ja pump tehti seal, kohapeal osad olemas.
 

Pump läheb remonti Otepääle.

Kas keegi saaks postitada pildi oma traktori tagasilla blokeeringu hoovastikust. Mul sellega mingi jama, pedaal on vastu käigukasti korpust (jah, vastu korpust, sest kabiini põrandat pole üldse sees). Eelmine omanik ütles, et võttis küljest ja tagasi ei osanud panna. Seega paar pilti kuluks ära ja tänud ette juba selle eest!

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#22

saarrand
Tsitaat:Kas keegi saaks postitada pildi oma traktori tagasilla blokeeringu hoovastikust. Mul sellega mingi jama, pedaal on vastu käigukasti korpust (jah, vastu korpust, sest kabiini põrandat pole üldse sees). Eelmine omanik ütles, et võttis küljest ja tagasi ei osanud panna. Seega paar pilti kuluks ära ja tänud ette juba selle eest!

Kas siit midagi ei saa?
http://www.konsulavto.ru/acat/farm/jumz/...ferenciala

Minu JUMZ-i eelkäijal oli sama probleem. Põhjus: Pedaali ja hoovastiku liigendid kinni roostetanud. Roostesurm, kannatlik meel, heebeli ja vasar vaheldumisi viisid sihile. Kas tagsilla differ ka blokis?
Kunagi oli sama probleem ja lahendus ka LTZ-ga.
Vasta
#23

(03-10-2014, 17:47 PM)jürimees Kirjutas:  saarrand

Tsitaat:Kas keegi saaks postitada pildi oma traktori tagasilla blokeeringu hoovastikust. Mul sellega mingi jama, pedaal on vastu käigukasti korpust (jah, vastu korpust, sest kabiini põrandat pole üldse sees). Eelmine omanik ütles, et võttis küljest ja tagasi ei osanud panna. Seega paar pilti kuluks ära ja tänud ette juba selle eest!

Kas siit midagi ei saa?
http://www.konsulavto.ru/acat/farm/jumz/...ferenciala

Minu JUMZ-i eelkäijal oli sama probleem. Põhjus: Pedaali ja hoovastiku liigendid kinni roostetanud. Roostesurm, kannatlik meel, heebeli ja vasar vaheldumisi viisid sihile. Kas tagsilla differ ka blokis?
Kunagi oli sama probleem ja lahendus ka LTZ-ga.

See on õige pilt, hakkan asjaga tegelema. Differ on plokis jah, sest keerata on väga raske. Selle pildi järgi on mul tagasitõmbe vedru ka puudu, mul hetkel seal ainult pedaal ja metallvardast hoob, vedru on puudu.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#24

Nii, kirjeldaks vahepealset progressi ka. Kuna ksf v6sa - lt sain MTZ-82 laiad esiporiplekid, siis juba varem garaaziz oma aega oodanud MTZ-80 esimesed kitsad poriplekid lähevad Jumzile külge. Kui kellelgi on üleliigsed esiporitiibade ORIGINAAL kinnitused, siis kiri posti! Kuna minu masina esirehvid on siledad ja miskipärast välimistest servadest oluliselt rohkem kulunud (vist paralleelvardad liiga pikad?), hankisin ka tutikad esirehvid, 2 tk kokku 90€. Vahepeal on paigaldatud ka ksf jürimees käes saadud kapoti parempoolne küljeplekk, OOTAN PAKKUMISI KA VASAKPOOLSELE!. Lähiajal vajab paigaldamist kabiini põhi, ootan ka millal ksf mlsluik oma originaal istme välja viskab ja selle mulle loovutab, et saaksin tabureti salongist välja visata. Veel tahan mootorile paigaldada töötunni lugeja, aga poest seda saada ei ole, olen küsinud nii Võrust kui ka Türilt. Russi oma vist ei sobi, teab keegi?
Ühesõnaga tegevust on veel küllalt, aga põhiline on see, et mootor tuksub ja kopp kaevab! Millalgi tulevad ka pildid!!

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#25

Töötundide lugejaid on kaubandusest igasuguseid saada, osa töötavad vist suisa vibratsiooni peale. Kui tahad koos tahhomeetriga saada, siis VDO-l on vastavad näidikud täitsa olemas, ei olnud ka väga kallid. Vajalik geneka W-klemmi olemasolu, sealt saavad impulsi. Kui soovid lihtsalt töötunde näha, pääsed veel lihtsamalt.
Vasta
#26

Aga pane tahomeeter koos töötunni lugejaga. Armatuuris auk ju ka olemas. Väilimisse plekki ainult vaja avavus teha. Minu uuringute kohaselt sobib sinna MTZ komplekt ehk siis nurkreduktor lugeja asemele tross pikkus sobib ja kell salongi. 

MTJ.EE
Vasta
#27

(22-10-2014, 15:46 PM)Veiko Varik Kirjutas:  Aga pane tahomeeter koos töötunni lugejaga. Armatuuris auk ju ka olemas. Väilimisse plekki ainult vaja avavus teha. Minu uuringute kohaselt sobib sinna MTZ komplekt ehk siis nurkreduktor lugeja asemele tross pikkus sobib ja kell salongi. 

Veiko, oled kindel, et sobib Russi komplekt? Ma ei ole armatuuri lahti veel võtnud,  aga kui ava on olemas, läheb kindlasti tahhomeeter sinna.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#28

Ma panin oma 40-le ja sobis. Vaatasin oma (väikse kabiiniga) JUMZ-i ja ma ei näe põhjust miks ei peaks. Eksport masinatel oli tehase poolt olemas. Pump ju käib ka sama pidi mis MTZ-il. Lihtsalt kiiruse skaalad ei kalapi kuid pöördeid ja tunde näitab korrektselt.

MTJ.EE
Vasta
#29

Hästi, siis ostan MTZ jupid ära!

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#30

Eile vedasin oma õuele ka greiferkopad. Telefonis müüjaga suheldes tundus asi oluliselt ilusam kui kohapeal, olin põhimõtteliselt juba loobumas aga lõpuks ikka võtsin ära. Müüja väidab küll, et viimati kaevas aasta tagasi, aga hetkel põhimõtteliselt ühtegi sõrme liikuma ei saanud, kuvaldaga sai lõpuks mõned sõrmed välja , et mahuks sõiduauto kärusse panema. Mõned sõrmed on kinni keevitatud, silinder ei liigu jne. Lõpuks kui koju jõudsin, oli juba kottpime ja sinna kärru see kompott praegu jäi.
Tundub, nagu oma tehnikaga ei käigi praktiliselt mitte keegi normaalselt ringi, absoluutselt mingeid hooldusi ei tehta ja lihtsalt tuimalt tehakse seni, kuni veel liigub ja siis hädaldatakse, et näe raibe ei tööta jälle jms...masendav. Aga kuna selle aasta sõnnik veel põllule vedamata ja ka ehitusel liivateisaldamine plaanis, siis kibekiiresti tuleb sellele komplektile elu sisse puhuda ja toimetama hakata. Kuulmiseni!

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#31

Tsitaat:Tundub, nagu oma tehnikaga ei käigi praktiliselt mitte keegi normaalselt ringi, absoluutselt mingeid hooldusi ei tehta ja lihtsalt tuimalt tehakse seni, kuni veel liigub ja siis hädaldatakse, et näe raibe ei tööta jälle jms...masendav

Tean, mida sa tunned Smile Nõukaaja raske pärand, mis muud. Inimene, kellele tehnika kallilt kätte tulnud, loogiliselt võttes ikka hoolib oma varast. Kuigi mitte ka alati. Eks vaesus algab ikka mütsi alt, mitte sellest, et raha põle. Ehk siis ega igast sulasest ei saa peremeest.
Vasta
#32

Saan samuti aru, mida tunned. Kõige tähtsam on ise joonel püsida ja enda remondid korralikult teha. Mul on küll vahel nii, et lihtsalt on kiire ja siis teed ajutiselt, üle jala. See tuleb hiljem ümber teha. Kui ise parandused rahulikult ja põhjalikult teed ning edaspidi hooldad korrapäraselt, pole sinna osakonda enam asja ka. Seega siin pole muud kui jaksu ainult soovida! Ja loomulikult seda, et lagunemiste ajal närv vastu peaks Wink
Vasta
#33

Kas keegi on ka sellel lehel ennast kasutajaks registreerinud: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2125030.html
Saan aru, et kui ennast kasutajaks registreerida, siis saab pdf faile alla tõmmata jne. Seega kui keegi on registreeritud, siis ehk saab mind pisut aidata.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#34

Jumzi teema suht seisnud. Täna sain endale puuduoleva vasakpoolse armatuuri kattepleki Big Grin Endiselt otsin kapoti vasakpoolset küljeplekki!

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#35

Üldiselt olen alati imestanud et mida seal armatuuri alt nii tihti otsiti et seda plekki tagasi ei viitsitud panna....   Jagajat pole ju võimalik nii tihti umbe ajada... Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#36

Eks ta vist omal ajal käis nii, et korra oli vaja ära võtta, siis tagasi panemata ta jäigi...mul olid algselt enamus plekke puudu, eks neid siiani mitmed puudu veel ,aga vaikselt hakkab looma.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#37

Metsateel oli vaja truupi vahetada ja sai seekord pisut suurem kopp käima tõmmatud. Ühtlasi sai ka ohtralt kopratamme likvideeritud. Peab tõdema, et oluliselt mugavam on toimetada kui JUMZiga, aga saab ka viimasega kenasti hakkama.

   
   
   
   

JUMZ sai vahepeal omale siin foorumis palju teemaks olnud reduktori starteri jaoks. Ka starter riiulis olemas aga paigaldada veel ei ole jõudnud. Mõned küsimused on hoopis tekkinud, nimelt kuidas ühendada käivitusmootorist läbi käivad jahutusvedeliku torud. Meelis ehk teab aidata, kõige parempoolne mis läheb ette alla mootori juurde peaks tegelikult olema vist kabiini soenduse oma hoopis, sellega saan aru, et ei ole probleemi, panen lihtsalt kinni. Aga ülemine, mis tuleb klapikambri kaane kõrvalt termostaadi juurest ja teine mis läheb käivitusmootorist akukasti poole, kas need peaks omavahel ühendama (on vajalikud suure mootori jahutamise mõttes) või võib ka need ära võtta? Hetkel nendest pole pilti käepärast kahjuks....

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#38

Selle akukasti poolse ja termostaadi vahelise võid omavahel kokku panna või siis mõlemad pimedaks, vahet pole, plokikaanel on piisavalt kanaleid et suudaks end jahutada. Starteriga versioonil ongi mõlemad kohad kinni.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#39

Kui mul käivitusmootor maas oli ja oli mõte, et tõmbaks rattast käima, siis ka mul oli probleem, et kuidas nende veetorudega tegutseda. Üks mõte oli see, et ülejäänud mootor jäägu maha, aga silindri koos peaga võin ju tagasi voolikute külge kruttida, kui vaja. Ma seda küll ei teinud, aga arvan, et oleks töötanud küll. SUl on võimalus ka seda varianti proovida Smile

Liikuv tehnika kulub, seisev tehnika laguneb.
Vasta
#40

Ei lähe küll minu kopale, aga ei hakanud teisi teemasi ka risustama. Kas keegi on kursis ja tellinud kütusepumba siit:  http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...&Itemid=20  Kuivõrd kvaliteetse asjaga võib tegu olla=? Ilmselt vajab küll üle stendimist, aga muus osas ok?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne