Projekt: JUMZ 6KL EO2621 - V2
Tnx, mul siduri vahetus ees ootamas. Peaks need tihendid ära ostma.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
Kui ei leki siis mis sa sitta ikka vahetad. Ja kui vahetad siis nö vene tihendit ära küll sisse pane muidu saad varsti jälle vahetada...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
(12-01-2018, 00:05 AM)mlsluik Kirjutas: Kui ei leki siis mis sa sitta ikka vahetad. Ja kui vahetad siis nö vene tihendit ära küll sisse pane muidu saad varsti jälle vahetada...

See leke selgub siis kui laiali on. Aga mis sinna panna kui vahetuseks läheb?
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
(12-01-2018, 00:05 AM)Ma Jmlsluik Kirjutas: Kui ei leki siis mis sa sitta ikka vahetad. Ja kui vahetad siis nö vene tihendit ära küll sisse pane muidu saad varsti jälle vahetada...

Ma olen 99% kindel, et sidurivōlli omad on läbi kulunud. Ma olen 10 aastat omale tihendeid Servemetist ostnud ja ei ole pidanud pettuma. Pakun, et neil ka vene omad, kuigi pole kindel.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
http://www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
(12-01-2018, 17:48 PM)saarrand Kirjutas:
(12-01-2018, 00:05 AM)Ma  Jmlsluik Kirjutas: Kui ei leki siis mis sa sitta ikka vahetad. Ja kui vahetad siis nö vene tihendit ära küll sisse pane muidu saad varsti jälle vahetada...

Ma olen 99% kindel, et sidurivōlli omad on läbi kulunud. Ma olen 10 aastat omale tihendeid Servemetist ostnud ja ei ole pidanud pettuma. Pakun, et neil ka vene omad, kuigi pole kindel.

Servemet on minuteada Poola edasimüüja. Vähemalt laagrite, puuride, õõritsate, keermelõikurite osas. Nad küll venelasest mingi 20% kallimad, kuid kvaliteedilt ei pea pettuma.

Kõrgemat klassi jah saab tihendeid juba 1 tänav kõrgemalt Tartus :Big Grin  hind ka sellevõrra kõrgem kordades.

Kurat kas venelane üldse teebki neid simmereid ja muid tihendeid enam Guffero oli varem, nüüd aga on EU peale pressinud enda toodanguga.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
Seekord töökotta ei jõudnud, tegin puid hoopis metsas. Cool  Aga tekkis küsimus, et kas peaks ka suure hüdropumba ajami küljest võtma? St on seal mingit tüüpviga, mis kindlasti vajaks ülevaatamist või lasen tal olla? Näpud natuke sügelevad, et vaataks järgi, aga kui konsiilium arvab, et seal midagi oodata pole, siis jätan torkimata...
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
http://www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
(11-01-2018, 00:26 AM)saarrand Kirjutas: Tegelikult on vahepeal väga palju vett merre voolanud ja tehtud on palju palju. Vahepeal niisis käis traktor pulkadeks. Maha sai võetud mootor ja vahetatud hoorattakarter. Paigaldasin uue hammasvöö ning tegin sidurile kapitaalremonti. Uued käpa poldid, käpad, ketas. Surveplaadid olid korras. Sidur tundus üldse üsna uues olema, lihtsalt üks käpp oli peal jooksnud ja kulunud viltu, seega panin kõik uued. 
Samuti sai vahetatud väntvõlli otsatihendid. 
Uue siduriketta leidmine oli tõeline vägitükk, poes on ca 50% kettaid kõverad  Cool, seega tuli uued katted panna vanale kettale.
Edasi sai mootor tagasi oma kohale tõstetud ja ka esisild tagasi alla pandud. Peab ütlema, et suve lõpul soetatud 2t garaazikraana on Jumzi mootori mahavõtmiseks ideaalne, pealepanek võttis vast 15 minutit.  Toungue
Samuti sai mootor uue õlipumba ajami ja tahtsin panna ka uue õlipumba, aga no krt ei leidnud kaubandusest korralikku. Pumpadel juba uuena nii hull loks sees, et täitsa veider. Tundus, et vana on oluliselt parem.
Edasi toimetasin eesmise hüdropumpade ajamiga ja siinkohal jäigi asi katki. Ei saa aru miks, aga roolivõimendi pump suru pumba ajamile liiga tugevalt peale ja ajam käib vastu teise pumba lülituskahvlit. Ka enne on käinud, sest vana kahvel kulunud. Kas uuel pumbal nuut pikem või milles asi, jäi hetkel arusaamatuks.
Mõned pildid ka:

Nädalavahetusel jätkan ja loodetavasti saab juba asja oluliselt kokku panna jälle, seniks kuulmiseni!

Hooratta karter sul endal aretatud starteri jaoks või lasid kuskil teha?
Igasugune tehnika, mis seisma jääb, sureb Sad
Vasta
(19-01-2018, 00:10 AM)Tehnikamees Kirjutas:
(11-01-2018, 00:26 AM)saarrand Kirjutas: Tegelikult on vahepeal väga palju vett merre voolanud ja tehtud on palju palju. Vahepeal niisis käis traktor pulkadeks. Maha sai võetud mootor ja vahetatud hoorattakarter. Paigaldasin uue hammasvöö ning tegin sidurile kapitaalremonti. Uued käpa poldid, käpad, ketas. Surveplaadid olid korras. Sidur tundus üldse üsna uues olema, lihtsalt üks käpp oli peal jooksnud ja kulunud viltu, seega panin kõik uued. 
Samuti sai vahetatud väntvõlli otsatihendid. 
Uue siduriketta leidmine oli tõeline vägitükk, poes on ca 50% kettaid kõverad  Cool, seega tuli uued katted panna vanale kettale.
Edasi sai mootor tagasi oma kohale tõstetud ja ka esisild tagasi alla pandud. Peab ütlema, et suve lõpul soetatud 2t garaazikraana on Jumzi mootori mahavõtmiseks ideaalne, pealepanek võttis vast 15 minutit.  Toungue
Samuti sai mootor uue õlipumba ajami ja tahtsin panna ka uue õlipumba, aga no krt ei leidnud kaubandusest korralikku. Pumpadel juba uuena nii hull loks sees, et täitsa veider. Tundus, et vana on oluliselt parem.
Edasi toimetasin eesmise hüdropumpade ajamiga ja siinkohal jäigi asi katki. Ei saa aru miks, aga roolivõimendi pump suru pumba ajamile liiga tugevalt peale ja ajam käib vastu teise pumba lülituskahvlit. Ka enne on käinud, sest vana kahvel kulunud. Kas uuel pumbal nuut pikem või milles asi, jäi hetkel arusaamatuks.
Mõned pildid ka:

Nädalavahetusel jätkan ja loodetavasti saab juba asja oluliselt kokku panna jälle, seniks kuulmiseni!

Hooratta karter sul endal aretatud starteri jaoks või lasid kuskil teha?

Lasin teha siinsel kasutajal 2715. Väga korrektne töö.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
http://www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
(16-01-2018, 23:19 PM)saarrand Kirjutas: Seekord töökotta ei jõudnud, tegin puid hoopis metsas. Cool  Aga tekkis küsimus, et kas peaks ka suure hüdropumba ajami küljest võtma? St on seal mingit tüüpviga, mis kindlasti vajaks ülevaatamist või lasen tal olla? Näpud natuke sügelevad, et vaataks järgi, aga kui konsiilium arvab, et seal midagi oodata pole, siis jätan torkimata...
Pead ei anna, aga vanasti remondikontori omad läksid utiili nii, et pumbareduktorit polnud keegi küljest võtnud. Tüüpiline kuluartikkel oli siduriketas, siis igasugused mansetid-tihendid ja liigendite puksid-sõrmed. Kette lagunes ka vahel, neil oli ju suhteliselt abrasiivne töökeskkond. Isegi käigukang murdus ühel ära.
Kõik, mis liigub, see ka kulub.
Vasta
Nädalavahetusel veetsin jälle portsu aega töökojas. Paikka sai suvel hangitud mootori karter, seejärel paigaldasin roolivõimendi hüdropumba ja ka teise mootorilt ringi ajatava hüdropumba. Asjaolu, miks mul varem pump ei läinud, oli lähemal uurimisel lihtne. Uue pumba võlli nuut lõppeb pisut varem ära, kui vana tüübi pumbal. Mingi ratsionaliseerimine vist? Igatahes treisin pumba ajamile väikese faasi peale ja asi sobis nagu valatult. Imestan, et teistel pumbavahetus libedalt on läinud. Kuigi FB vanatehnika grupis ikka leidus mõni, kellel sama jama on olnud.
Edasi paigaldasin uue siduripedaali hoova, uue sellepärast, et vanal oli alt keere täiesti maas. Seejärel reguleerisin siduri ja panin kaaned peale. Edasi võtsin olude sunnil ikkagi maha ka ns 100 hüdropumba ajami, sest pumba kinnitused olid katki 2 tk. Avad taastasin ära ja jäi kokkuu panemata, sest uusi O-rõngaid ei olnud kodus. Paroniit tihendid lõikasin kõik juba valmis, et järgmine kord saab kenasti kokku panna.
Siis saab edasi tegeleda juba akukasti ja armatuuri paigaldamisega, radiaator paikka ja veidi veel torustikku ehitada ja hakkab looma juba. Smile Tegelikult on teha veel kõvasti, kabiinile vaja uus põrand teha ja poritiibasi ka taastada vaja omajagu. Pluss muidugi kopa masti osa, mis vajab ka veel sättimist.
Lisaks otsin veel saha hüdrosilindrit, kellel üle, pakkuge!


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
http://www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
Küsim6s, kas Jumzil armatuuri all olevas hüdropaagis peaks filter ka olema seal neljakandilise kaanekall? Kui jah, siis kas kellelgi on pakkuda koos kinnitustega? Mul pole seal midagi sees.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
http://www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
(02-02-2018, 00:34 AM)saarrand Kirjutas: Küsim6s, kas Jumzil armatuuri all olevas hüdropaagis peaks filter ka olema seal neljakandilise kaanekall? Kui jah, siis kas kellelgi on pakkuda koos kinnitustega? Mul pole seal midagi sees.

https://mtz-umz.ru/14-rabochee-oborudovanie_2.html  Vana tüüp lühike.
https://www.youtube.com/watch?v=ooCt9N2uvC8  Uuem ja selle ümberehitus.
Инвалид информационной воины.
Vasta
Kas kellelgi oleks pakkuda mulle seda nn uuema paagi filtrisüsteemi?
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
http://www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
Toimetasin töökojas jälle. Remontisin roolivarda otsad. Uusi kattekumme poest ei saanud, aga sinna sobisid hästi MAZ roolivõimendi kattekummid. Edasi panin kokku ca aasta tagasi laiali võetud rooliroolivõimu. Seal oli tarvis panna uued teovõlli laagrid, uus roolivõimendi kaas, uus roolivõll ja muidugi uued tihendid. Selgus ka rooli kinnipoomise põhjus: nimelt roolisilindri tugilatt vajas ca 2mm jagu peilide lisamist.
Edasi sai paikka aku kast ja eesmine hüdrojagaja ning ka mitmed torud. Aku kasti tegin pikemaks, et mahuks suurem aku.
Pildid uuel nädalal!
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
http://www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
(19-02-2018, 23:35 PM)saarrand Kirjutas: ...
Aku kasti tegin pikemaks, et mahuks suurem aku.
....

Mis tal seal algselt pidi olema? 6CT55? Ja kui suure aku jaoks ruumi varusid?
Vasta
(20-02-2018, 13:58 PM)v6sa Kirjutas:
(19-02-2018, 23:35 PM)saarrand Kirjutas: ...
Aku kasti tegin pikemaks, et mahuks suurem aku.
....

Mis tal seal algselt pidi olema? 6CT55? Ja kui suure aku jaoks ruumi varusid?

Algselt vist jah selline pisike aku nagu mainisid. Nüüd akukast 52 cm pikk.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
http://www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne