Projekt: JUMZ 6KL EO2621 - V2
Töökojas üht-teist tehtud. Lōpetatud hüdrotorustiku taastamine, tehtud korda torude klambrid jne.
Paikka said radiaatorid ja lödvikud. Paikka sai kütusepaagi alus ja paak ise. 
Edasi tegin korda tagused poritiivad ja hakkasin taastama kabiini pōranda tagumist osa, mis oli eelmise omaniku poolt välja lōigatud. Selleks tegin rihvelplekist uue tagumise osa tüki. Vanast osast jäävad alles vaid vertikaalsed servad. Uuele pōrandale tuleb ka uus igas suunas reguleeritav iste.
Vaja nüüd teha veidi tugiraamistikku uue pōranda alla ja siis hakkab asi looma ka juba.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
http://www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
Tahaks näha pilte sellest projektist. Ise lubasid ka pilte Big Grin . Tõotab tulla järjekordne korralik masin.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta
Panen natukene vananenud pilte üles. Tehtud enne selle nädalasi toimetusi töökojas. 
Paak mis sai otsitud aga ei sobinud mulle:
   
Saha silindri torustiku ja sõrmede ehitus. Sõrmed olid kulunud ja loks torustiku otstel sees.
   
Suur hüdropump paigas. Otsin jätkuvalt pildilt puuduolevat toru.
   
Roolivõimendi kokku laotud ja ca pooled jupid vahetatud.
   
Üldilme enne möödunud nädala toimetamisi oli selline. Nüüdseks küljes ka poritiivad ja enamus põrandast ehtiatud. Need pildid uuel nädalal.
   
Kuulmiseni!
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
http://www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
Saha silindri pöörlevad stutsid viska minema ja pane tavalised voolikud vast otse silindri külge.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
(15-03-2018, 10:31 AM)mlsluik Kirjutas: Saha silindri pöörlevad stutsid viska minema ja pane tavalised voolikud vast otse silindri külge.

Ma olen ka proovinud neid pidama saada paar korda, täiesti tulutult Big Grin
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
Viibisin taaskord töökojas, aga paraku lühemalt kui plaanitud. Sellegipoolest sai paikka kabiini põhja tagumine uus osa ja uue tabureti alusplaat. Uus taburet on igas suunas liigutatav bussi iste. Põhjapleki tegin rihvelplekist ja 40x20 nelikanttorust raamistik sellele alla. Peaks ütlema, et sai oluliselt parem kui originaal. Teha jäi veel põranda esimene osa, st vaja sealt osad üleliigsed detailid eemaldada ja mõndasid kohtasid parendada, siis saab põhi valmis ja üleüldse saab traktori türkiissinine osa valmis ja jääb veel pisut puhastamist ja värvimine. Kabiini tõin ka töökotta laoruumist tagasi, et seda pisut kõpitsema hakata. Kui alumine osa värvitud saab, tuleb kabiin peale panna ja saab elektrisüsteemi tegema hakata. See tuleb täielikult uus ehitada, nagu neljakümnelgi sai. Kui saab töökojast välja, siis saab kopaosa külge tagasi ja läheb tõsisemaks tööks loodetavasti.  Cool
Järgmine projekt ka juba kõrvalruumis ootab....
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
http://www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
Jälle sai toimetatud töökojas. Tegelesin ikka veel kabiini põranda parendamisega, lõpuks said paikka kõik kangid mis põrandal on. Pikalt mässasin ka kabiini trepi paikka sobitamisega, aga paikka ta lõpuks sai. Tegin veel osadele torudele klambreid, et nad ei väriseks. 
Siis hakkasin armatuuri paigaldama ja seal jäi ka töö pooleli. 
Tarvis esimese jagaja kangid võlli uut, vana on utiili. Järgmine nädalavahetus saab ilmselt kõik valmis ja saab värvimisele mõtlema hakata.  Cool
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
http://www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
Sel korral sai ka pisut töökojas toimetatud. Lõpetatud sai armatuuri sättimine ja komplekteerimine ning sai pandud paikka ka uus esimeste jagaja kangide võll koos kangidega. Vana oli ikka täielik utiil. Teistele teadmiseks, et soolo oma ei sobi kopa versioonile 1:1, vaja pisut modifitseerida, siis saab sobima .Ühe kronsteini peab soolo omal ka ära vahetama. Edasi on vajategeleda natukene eeltööga ja siis saab värvima hakata. Lõpp paistab, aga kevad ka juba käes.
Saha silindri võtsin ka lahti, vaja on uut vart või uut silindrit. Vana kabiiniga masinal silindri silmad peenemad ja too ei sobi.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
http://www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
Kuna omal vaja ka see saha silindri remont peagi ette võtta, siis teen äkki kohe kaks uut vart koos kolbidega, mis võtavad omaks kaasaegseid tihendeid?
Vasta
(14-04-2018, 22:31 PM)Lapik Kirjutas: Kuna omal vaja ka see saha silindri remont peagi ette võtta, siis teen äkki kohe kaks uut vart koos kolbidega, mis võtavad omaks kaasaegseid tihendeid?

Lauri, mis selle varre ja kolvi hinnaks tuleks? Muidu iseenesest hea mõte, aga enne tahaks enamvähem hinnaklassi teada. Siis vaja vist silku korpust ka sulle, et teaks mõõte?
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
http://www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
Sinised tihendid letikaup ju, mis sest jalgrattast ikka leiutada...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
(26-03-2018, 22:55 PM)saarrand Kirjutas: Viibisin taaskord töökojas, aga paraku lühemalt kui plaanitud. Sellegipoolest sai paikka kabiini põhja tagumine uus osa ja uue tabureti alusplaat. Uus taburet on igas suunas liigutatav bussi iste.......

Istme soovitan ka ülesse/alla liigutavaks teha. Muidu kui istme 180 kraadi ümber pöörad ja kangide taha istud on pölved lõua all. 
Ise kasutasin mingit Rootsi hambaarsti tooli, liigub ülesse alla ja on fikseetiv igas asendis, väga mugav.
Autoplekksepa- ja keevitustööd,  värvimine, avariijärgne taastamine ning vanasõidukite renoveerimine. http://www.hmp.ee/
Vasta
(16-04-2018, 21:53 PM)saarrand Kirjutas:
(14-04-2018, 22:31 PM)Lapik Kirjutas: Kuna omal vaja ka see saha silindri remont peagi ette võtta, siis teen äkki kohe kaks uut vart koos kolbidega, mis võtavad omaks kaasaegseid tihendeid?

Lauri, mis selle varre ja kolvi hinnaks tuleks? Muidu iseenesest hea mõte, aga enne tahaks enamvähem hinnaklassi teada. Siis vaja vist silku korpust ka sulle, et teaks mõõte?

Arvestasin hetkel sinna ca 30-35 EUR tuuri. S]ltub, kas tahad uut silma ka varrele
Vasta
(17-04-2018, 20:21 PM)HMP Kirjutas:
(26-03-2018, 22:55 PM)saarrand Kirjutas: Viibisin taaskord töökojas, aga paraku lühemalt kui plaanitud. Sellegipoolest sai paikka kabiini põhja tagumine uus osa ja uue tabureti alusplaat. Uus taburet on igas suunas liigutatav bussi iste.......

Istme soovitan ka ülesse/alla liigutavaks teha. Muidu kui istme 180 kraadi ümber pöörad ja kangide taha istud on pölved lõua all. 
Ise kasutasin mingit Rootsi hambaarsti tooli, liigub ülesse alla ja on fikseetiv igas asendis, väga mugav.

Nagu kirjutasin, ka minu iste liigub igas suunas, kaasa arvatud üles alla.  Cool
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
http://www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
(16-04-2018, 22:26 PM)mlsluik Kirjutas: Sinised tihendid letikaup ju, mis sest jalgrattast ikka leiutada...

Tihendid tihenditeks, aga kust ma uue varre saaksin silindrile?
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
http://www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
(17-04-2018, 22:13 PM)Lapik Kirjutas:
(16-04-2018, 21:53 PM)saarrand Kirjutas:
(14-04-2018, 22:31 PM)Lapik Kirjutas: Kuna omal vaja ka see saha silindri remont peagi ette võtta, siis teen äkki kohe kaks uut vart koos kolbidega, mis võtavad omaks kaasaegseid tihendeid?

Lauri, mis selle varre ja kolvi hinnaks tuleks? Muidu iseenesest hea mõte, aga enne tahaks enamvähem hinnaklassi teada. Siis vaja vist silku korpust ka sulle, et teaks mõõte?

Arvestasin hetkel sinna ca 30-35 EUR tuuri. S]ltub, kas tahad uut silma ka varrele

Lauri, kui võimalik, siis oleksin küll uue varre ja kolvi huviline. Mul vanal varre nii tööpind kui silm otsast rikutud. Mis mõõte sa vajad?
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
http://www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne