Isetehtud võrr
#1

Alustan siis päevikuga põhimõtteliselt kuhu hakkan pilte lisama kuidas panen rattale võrri mootorit peale Smile

[Pilt: 10479585_711453152223481_6446667055342473856_n.jpg]

Praeguseks siis kõik asjad ostetud puudu magneeto ja tagumine hammasratas.
Rattal on võetud kett ja keskjooks kõik koos pedaalidega ära ning rattal praegu D8 mootor peal,Järgmised pildid esmasp

Alati võite anda soovitusi vms kuidas parem teha Smile Sest ise alles laps ning õpin seda asja Smile
Vasta
#2

Pane pedaalid tagasi, kui käima ei lähe saad koju vändata Big Grin

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#3

Alguses paningi mootori peale ning avastasin kui pedaal ringi peae teeb siis riivab mootorit,uurisin et pedaali rauda vms peab kuumutama ja siis väänama aga sellist võimalust pole Sad Ja sellel on nii kui saad mootori tööle siis pedaalid peaksid kaasa käima se jällegi halb Sad
Vasta
#4

kuidas need pedaalid hakkavad mootoriga kaasa käima ? ja kuidas seda asjandust pidurdama hakkad , kui pedaale pole. vända koolutamine ilma kuuma andmata pole mingi suur probleem.
jutust jooksis läbi ,et puudu magneeto , kui tegu traktorikäivitusmootori magneetoga , siis see võiks puudu jäädagi , kuna tänapäeval ikka kordades paremaid lahendusi .
Vasta
#5

(20-09-2014, 21:04 PM)RaudseppArmin Kirjutas:  Alguses paningi mootori peale ning avastasin kui pedaal ringi peae teeb siis riivab mootorit,uurisin et pedaali rauda vms peab kuumutama ja siis väänama aga sellist võimalust pole Sad Ja sellel on nii kui saad mootori tööle siis pedaalid peaksid kaasa käima se jällegi halb Sad

Kas su rattal, siis vaba jooksu polegi? Pedaalid seisavad kohapeal ja mootorri hammasratas veab ratast. Kurvist välja tulles annad veel väntta, siis lähed kiiremini edasi.
Vasta
#6

No kui ma rattaga sõitsin siis kui ei vändanud siis olid vändad ühe koha peal,ma vist mõtlesin valesti.Aga ühte vändapoolt ma väänata ei jõua kahjuks :S Saab kuidagi teistmoodi ka?
Vasta
#7

kui ei jõua näpuvahel väänata , mis olekski pisut harukordne võime , siis kasuta abivahendeid: kruustangid , pikem jõuõlg sobiva toru näol . kui esteetiline tulem pole väga oluline võid kuvalda appi kutsuda .
see oli minu nooruses nii , et kõik pidi olema nagu mootorratas ja igast mootorrattast pidi tegema krossimootorratta . praegune trend võiks olla ikka retropill , mis sisaldab võimalikult palju autentsemapoolseid aksessuaare , et cool olla . kindlasti on väärtuslikum ka . on õnnestunud paar sellist vanajalgratast , ajastuõigete mootoritega arvelegi saada . edu !
Vasta
#8

Palju vänt karterisse jookseb, ehk on mõistlik otsida pikem keskjooksu võll?
Vasta
#9

Justkui oleks näinud väntasid kahe painutatud kohaga tehasetootena.. Äkki vanavaralaatadelt leiad sellise.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#10

Minu isiklik arvamus on, et ..no olen näinud paljusid selliseid abimootoriga rattaid ja enamuses on tagaratas all viltu. Ehk siis esirattaga võrreldes tugevalt kaldu keti suunas. Jalgratta raam ei ole päris hea selle jaoks või siis vajab suht õrna ringikäimist - ei tohi üle koormata jne.


Vasta
#11

(21-09-2014, 11:37 AM)aavu Kirjutas:  Justkui oleks näinud väntasid kahe painutatud kohaga tehasetootena.. Äkki vanavaralaatadelt leiad sellise.
täitsa nii ongi mingil riga (18) mudelil oli juba mootoriinstalli valmidus , raamitoru oli ka pisut motoketi liini kohapealt õgvendatud , et ketiga kontakti ei tekiks. kuid , sellist detaili on ilmselt keerukas leida , või minetea tagadiüritus ukseees.
sarnane keerukam lahendus oleks ka d4 mootori kasutamine , mis ongi jalgratta raami vahelt mahtuma loodud ja mitmeid millimeetreid kitsam.
Vasta
#12

Homme lisan kindlasti pildid sest homme jõuab pakk kus enamus võrri jubinad Smile
Aga kas keegi oskaks öelda kust võimalik seda metall komplekti vms saada millega
saab hammasratta tagumise rummu külge paigaldada?
Vasta
#13

(22-09-2014, 20:43 PM)RaudseppArmin Kirjutas:  Homme lisan kindlasti pildid sest homme jõuab pakk kus enamus võrri jubinad Smile
Aga kas keegi oskaks öelda kust võimalik seda metall komplekti vms saada millega
saab hammasratta tagumise rummu külge paigaldada?
selline hammakapaigaldus sari on igas hiina-sääru mootori komplektis kaasas , koos 44-se hammakaga , ning ilmselt jääb kõigil üle , kes mootori võidusõiduks , või ka lihtsalt mõne riga raamile toppimiseks , on soetanud. eriti kiita lahendus ei ole , kodarad annavad üsnapea järgi , kui mootor vähegi tõmmata jäksab .
Vasta
#14

[/quote]
täitsa nii ongi mingil riga (18) mudelil oli juba mootoriinstalli valmidus , raamitoru oli ka pisut motoketi liini kohapealt õgvendatud , et ketiga kontakti ei tekiks. kuid , sellist detaili on ilmselt keerukas leida , või minetea tagadiüritus ukseees.
[/quote]

Tuleb üks võrri raam ära lammutada ja need jupid jalgratta raamile vahele keevitada. Kas siis oleks probleem lahendatud?
Vasta
#15

täitsa nii ongi mingil riga (18) mudelil oli juba mootoriinstalli valmidus , raamitoru oli ka pisut motoketi liini kohapealt õgvendatud , et ketiga kontakti ei tekiks. kuid , sellist detaili on ilmselt keerukas leida , või minetea tagadiüritus ukseees.
[/quote]

Tuleb üks võrri raam ära lammutada ja need jupid jalgratta raamile vahele keevitada. Kas siis oleks probleem lahendatud?
[/quote]

Probleemi lahenduseks piisab lihtsalt raami ära lammutamisest, keevitamine oleks jba liiast.
Vasta
#16

probleem oleks lahendatud , kui tegu oleks nõukogude venemaa inseneriga, sama suhtumine on õigusjärgsuse korras pärandunud ka putinivenemaa nn inseneridele.
nende sääreväristajate kurbel teatavasti evib liuglaagreid , mis jõhkrad malmjurakad , sisuliselt avatud , tolmule jne . ehk määrimine tekitab ennem kahju , kui kasu , tekitades abrasiivpasta pindade vahele.
lahenduseks võiks olla dr Kassi poolt käsitletud avatud keskjooksu kogpusega raami tekitamine , mil oli ka miski teaduslik nimi , mis on mu mälust haihtunud. sellisesse saaks istutada tänapäevase kinnise keskjooksu, mida on vist tõepoolest olemas ka pikema võlliga kui tavajalgrattal kombeks. sellise sõlme tekitamine poleks vast keeruline kuid eeldaks ka ikka väikest metallitööd , mille maht võib isegi ületada väntade koolutamiseks kuluva pingutuse hulga .
Vasta
#17

http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid175707
No hangi sellised tehases tehtud vändad, milles küsimus! Miks keevitada-freesida-treida-painutada ja veel sada imet teha!

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#18

Vabandust et pilte pole lisanud kuna üks inimene kellelt mootori ostsin ei anna mulle karpat,esiveohammasratast jne,Lisan pildid siis mis mul pooleli praegu
[Pilt: IMG_6141.JPG]

[Pilt: IMG_6143.JPG]

[Pilt: IMG_6144.JPG]

Kui kellegil on müüa odavalt tagumist hammasratast,karpat,magneetot,või seda komplekti millega hammasratas rummu külge panna siis võtke ühendust Smile
Vasta
#19

Neid tagahammakaid oli mingi hetk tutikaid terve punt traadiga kokku seotult vanaraua kokkuostus...
Vasta
#20

Võtsid kaasa? Jaga teistega ka.

(26-09-2014, 21:25 PM)urmet48 Kirjutas:  Neid tagahammakaid oli mingi hetk tutikaid terve punt traadiga kokku seotult vanaraua kokkuostus...

Teemaalgatajale: Vaatan, kas leian, kuid sulle vaja olevad osad peaks leiduma.

Do'nt panic
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne