Takisti süütesüsteemis
#1

Kuna elektroonika on mul nõrgavõitu, siis paluksin selgitada targematel, et miks on süütesüsteemis takistid? Autoks siis Gaz 66 ja kontaktivaba süüde. Piibud olid 10k oomi takistusega, rootoril vist 75k oomi. Näppisin just teise sama ajastu originaal jagajat, mis tehasest tulnud ja seal rootor ilma takistita. Sama jama piipudega ja asi hakkab suht ajuvabaks muutuma ja ei mõista asja vajalikust...:/
Vasta
#2

Kolmanda liigi autojuhi õpikus on algkursus algajale autojuhile ...seal ka sellest täpsem jutt.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#3

(27-09-2014, 22:51 PM)Külahull Kirjutas:  miks on süütesüsteemis takistid?

Raadiohäirete vähendamiseks. Praegust digiajastut ei tea aga analoogajastul läks teleka pilt triibuliseks kui ilma takistiteta sääreväristaja väi auto majast möödus. Keegi kuskil oli kuri ka kui puudusid takistid, kas miilitsaonud või tehniline ülevaatus või hoopis pensionärid, vat meelest läinud kes täpselt.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#4

Kindlalt penskarid-kui 25 aastat tagasi oma fiatikuga külavahelt läbi sõitsin ja muttidel tahmanäod solgipange kukkusid lubasid mul aknad sisse lüüa.Rookisin ka sellel autokujulisel asjal kõik takistid küljest ära ja käivitus läks hulga kergemaks.
Vasta
#5

Voolu piiramis takisti. 
Sädemel on väga madal takistus ja tähendab süütepooli jaoks sisuliselt lühist. Takisti piirab voolu.

Pikendab süütepooli eluiga ja vähendab raadiohäireid.

Kui takistid segama hakkavad, siis on ilmselt kusagil mujal mingi asi hapu. Näiteks juhtmed vanad või pooli toide nõrk jne... takistid peetis.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta
#6

Peetis ei ole ilmselt midagi, vähemalt veel mitte. Küsimusi tekitas just see, et miks on piibud ja rootor takistitega. Ühest nagu piisaks täielikult ju. Kuna takistite koguvõimsus on mingi 85k oomi lähedale, siis see on pisut palju vist nagu. Tänapäevasemad Ngk piibud on enamasti mingi 5k oomi takistust. Teemat tegema innustus just see, et samatüübilistel jagajatel ( mõlemad uued, karbis, näppimata) on ühel rootor takistiga ja teisel ei.
Vasta
#7

(29-09-2014, 21:15 PM)Külahull Kirjutas:  Küsimusi tekitas just see, et miks on piibud ja rootor takistitega. Ühest nagu piisaks täielikult ju. 
Minu teada piisabki. Küllap on keegi piipe või rootorit vahetades selle pisiasja kahe silma vahele jätnud.
Aga võimsus oomides ... (vibutab näppu) oi-oi-oi!  Rolleyes
http://www.oppekava.ee/index.php/%C3%95p...a_9._klass
Õppetükid 17 ja 19 ja homme tahvli ette vastama või vanemad kaasa!  Big Grin

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#8

Võimsust oomides mõõta tuleks vast mõnel fiat unol näiteks Big Grin

Takistita rootor käib kokku takistiga piipudega ja vastupidi.
Takisti võib olla ka igal pool, aga siis on takistused vastavalt väiksemad.

Tänapäeva takistused on väiksemad sest süütepoolid kannavad suuremat koormust. Süüdata on vaja suuremal pöördel mida lahja säde enam ei suuda.

Kuidas selle 85kilooomi arvutasid?

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta
#9

75+10... No mõni ei oska laulda, teine tantsida ja mina eelpoolnimetatutele lisaks ka veel elektroonikat. Andke mulle andeks Wink
Vasta
#10

Kui pinge on 10 000V ,siis 85koomi juures on pinge lang kusagil 1163V.

Kuna täna väga unine päev, siis loodan, et tuli enamvähem õige arvutus.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta
#11

Vanad juhtmed olid jämedamad ehk takistust peaaegu polnud, sinna pandi takisti. Uuemad juhtmed (VAZ 2101 jne) olid juba takistusjuhtmed ja sinna eraldi piibu- ja jagaja sisse ei pandud.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#12

(29-09-2014, 22:52 PM)aavu Kirjutas:  Vanad juhtmed olid jämedamad ehk takistust peaaegu polnud, sinna pandi takisti. Uuemad juhtmed (VAZ 2101 jne) olid juba takistusjuhtmed ja sinna eraldi piibu- ja jagaja sisse ei pandud.
Väga õige märkus! Unustasin selle takistusjuhtmete asja lisada. Kui nüüd sistem on komplekteeritud suvaliste masinate küljest, võib tõesti tekkida olukord, kus särts nõrgaks jääb ja elektroodide vahel üle lüüa ei jaksa.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#13

Juhtmed said uued ja siit see probleem selguski. Uuteks juhtmeteks said vaskkiudega juhtmed ja sealt erilist takistust loota nagu pole. Tellisin korralikud Ngk piibud ka küünaldele, sest isegi kaasaegsed vene piibud on sellise kvaliteediga nagu poleks aeg 25a edasi sentimeetritki läinud. Nüüd läheb peale takistita rootor, vaskjuhtmed ja 5kohm takistitega piibud. Siis peaks hea vist saama.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne