m401 käigukasti aretamine Jvv vahele
#1

Selline asi siis:

   

Kas kellelgi on kogemus selle kasti aretamisega kusagile vahele? Loogline oleks, et seal oleks ümber õli tagasikerimise keerme mingi avaus, nii nagu näiteks gaz53-el on selleks siduri survelaagri juhtpinna flantsi sees. Sellel kastil aga puuduvad igasugused kohad sellise flantsi paigaldamiseks- huvitav kuidas üldse originaalis see asi lahendatud on- kas sidurikorvi otsas on see ava? Ainuke võimalus tsentreerimiseks tundub olevat väljaulatuv laager. Kas selle ava on ka sidurikorvis? ....- täitsa tume maa mulle Smile.
 
Loogiline on ka see, et vedava võlli ots tuleks ka laagriga toestada, aga selle laagri ainuke mõeldav koht oleks siis nuutide käigukasti poolne pind, et jääks ettepoole veel ruumi kardaanikäbile. Viimane tuleks tõenäoliselt ka ise aretada. Selleks tuleks siis vast ära kasutada siduriketta nuuti, mis kardaaniristi külge pookida? Käbi võiks võllil lahtiselt olla, sest kindla pikkusega kardaani puhul hoiaks teise poole kinnitus ta seal kohal.

Enne kui edasi fantaseerin, kuulaks hea meelega ka teiste tarkust ja nägemust Smile...
Vasta
#2

http://www.m400.ru/litkat400.html Sealt pilt:


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#3

(04-10-2014, 11:32 AM)aavu Kirjutas:  http://www.m400.ru/litkat400.html Sealt pilt:

Tänan, selge pilt asjast Smile. Ongi nii nagu ma arvasin.
Arvatavasti pean ma siis treima sellise pesaga junni ja selle ühte otsapidi mingi plaadi sisse keevitama ja siis käimakasti korpuse järgi pärast kinnitusaugud tegema. Teise otsa keevitaks selle junni otsa, vastu plaati nii pika torujupi, et see oma teises otsas oleva tugilaagriga nuutideni ulatab. Laager peaks muidugi kinnine olema.... huvitav kas toimiks ??? Huvitav oleks ka teada kui palju on kinnise laagri eluiga lühem kui neil mis lahtiselt õli sees töötavad- kui ongi lühem?

Kui kellelgi on pakkuda M401 -he siduriketast ja kardaani (vaja siis ühte liigendit põhimõtteliselt), siis oleksin väga tänulik. Sidurikettast on vaja siis ainult nuudiosa, nii, et selle olukord ei oma mingit tähtsust. Sama ka kardaani puhul. Loodetavasti on neid kardaaniriste ikkagi saada kui vahetada tuleks- või on need ka defkad ?
Vasta
#4

Miskipärast on mul selline tunne, et kõik mosselised on sama siduriketta nuudiga, ei pea 401 olema.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#5

(04-10-2014, 23:38 PM)Wiki432 Kirjutas:  Miskipärast on mul selline tunne, et kõik mosselised on sama siduriketta nuudiga, ei pea 401 olema.

Keegi nagu mainis mulle, et ka ziguli oma pidi sobima...- ehk keegi teab täpsemalt. Ei ole ju võimalus neid kõiki prooviks endale muretseda. Aga nii väikese kasti võib muidugi ka poodi kaasa võtta Smile
Vasta
#6

Zigulli nuut ei sobi.
Vasta
#7

(06-10-2014, 13:56 PM)ahtos Kirjutas:  Zigulli nuut ei sobi.

Ma ei oska vaielda, aga inimene kellelt ma selle m401 kasti ostsin, et oli ziguli ketast otsa proovinud ja oli sobinud- ei tea aga millise oma ta proovis, pean üle küsima...
Just helistasin ja pidi 01 he oma täpselt otsa istuma.
Vasta
#8

(06-10-2014, 14:18 PM)maitus Kirjutas:  
(06-10-2014, 13:56 PM)ahtos Kirjutas:  Zigulli nuut ei sobi.

Ma ei oska vaielda, aga inimene kellelt ma selle m401 kasti ostsin, et oli ziguli ketast otsa proovinud ja oli sobinud- ei tea aga millise oma ta proovis, pean üle küsima...
Just helistasin ja pidi 01 he oma täpselt otsa istuma.

Mosse ja Ziguli nuut  on ju absoluutselt erinevad... volga ja mosse on sarnased..st. mossele panime GAZ 24 kasti õpekale alla ja volga võllil tuli nuute pealt madalamaks ja vahed sügavamaks nii putsu karva jagu. Ole kena ja tee mõned pildid siis võllist ja ketastest. mõni kuliibin on seal toimetanud siis

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#9

Täienduseks veel, et ehk rääkija mõtles-rääkis hoopis siduri katetest? Need on diameetrilt samad. Või kuulas kuulaja vale kõrvaga... Big Grin  Üldiselt enamus teksti siin foorumis võib liigitada teema alla  " Naised saunas rääkisid" Saan täitsa aru Kass´i meeleheitest sest taandareng on ikka meeletu.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#10

(06-10-2014, 15:24 PM)h2rra Kirjutas:  
(06-10-2014, 14:18 PM)maitus Kirjutas:  
(06-10-2014, 13:56 PM)ahtos Kirjutas:  Zigulli nuut ei sobi.

Ma ei oska vaielda, aga inimene kellelt ma selle m401 kasti ostsin, et oli ziguli ketast otsa proovinud ja oli sobinud- ei tea aga millise oma ta proovis, pean üle küsima...
Just helistasin ja pidi 01 he oma täpselt otsa istuma.

Mosse ja Ziguli nuut  on ju absoluutselt erinevad... volga ja mosse on sarnased..st. mossele panime GAZ 24 kasti õpekale alla ja volga võllil tuli nuute pealt madalamaks ja vahed sügavamaks nii putsu karva jagu. Ole kena ja tee mõned pildid siis võllist ja ketastest. mõni kuliibin on seal toimetanud siis
Ma arvan küll, et asi on originaal, sest töötlemise jälgi ei paista olevad, aga pilt on siin:   http://www.upload.ee/image/4294975/p8310012.jpg
Aga äkki on asi selles, et 401 on ju Opel ja uuem Mosse on BMW Big Grin ....
Vasta
#11

    No kui Sa nüüd kah aru ei taipa ja ei oska võrrelda, siis on probleem meditsiiniline

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#12

(06-10-2014, 16:52 PM)h2rra Kirjutas:  No kui Sa nüüd kah aru ei taipa ja ei oska võrrelda, siis on probleem meditsiiniline

No raske on vastu vaielda jah-  puust ette ja punaseks - tänan väga Big Grin! Annan selgitustöö ka endisele kasti omanikule edasi. Aga huvitav, kas siis mossede siduri nuudid on alates 400-st kuni .. ... jne, kõik ühesugused?

Ka selline mõte tekkis, et ehk ei ole vaja sellele kastile üldse hoobasid paigaldada. Käega on need kangid väga kättesaadavad ja ühe konkreetse töö jaoks ei ole ju vaja ka jvv pöörlemiskiirust vahetada. Käikude sees seismine ju hoovastikust ei olene ?
Vasta
#13

Tagaveoliste mossede vedava võlli nuudid on kõik ühesugused... vaz siduriketta nuudid on kõikidel vaz´idel ühesugused... 401...407... ja 408 kardaaniristid on samad ja samad on ka siis loogiliselt mõeldes kardaani flantsid jne.
Pole vaja ju otsida 401 kardaani, kui saad flantsi ja edasi aretad ise sinna otsa nii pikka ja jämedat, kui just parasjagu vaja. 
Ps. Väga palju sõjatehnikat oli aretatud mosse 408 mootorile ja agregaatidele (masslevinud)

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#14

(06-10-2014, 19:23 PM)h2rra Kirjutas:  Tagaveoliste mossede vedava võlli nuudid on kõik ühesugused... vaz siduriketta nuudid on kõikidel vaz´idel ühesugused... 401...407... ja 408 kardaaniristid on samad ja samad on ka siis loogiliselt mõeldes kardaani flantsid jne.
Pole vaja ju otsida 401 kardaani, kui saad flantsi ja edasi aretad ise sinna otsa nii pikka ja jämedat, kui just parasjagu vaja. 
Ps. Väga palju sõjatehnikat oli aretatud mosse 408 mootorile ja agregaatidele (masslevinud)

Ma saan veel tänu sinule enne surma targakski Smile- .. aga ok, ...ega sa muidugi kogu seda au omale ei saa- olen siin paljudelt head nõu ja näpunäiteid saanud- ka osi Smile. Tänan veelkord!
 Ma sain täna tegelikult ühe 401 he kardaaniga kaubale. Mulle oli uudiseks see, et need kinnitusflantsi mutriaugud ei olegi sümmeetrialised- omal asi kodus aga tähele ei pannud et tegu on ristkülikuga- no ei uurinud Smile.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne