Mida kõike meil Eestimaal leidub, osa 6

Üks suhteliselt korralik ja remonditud  Multicar M25 siin müügis 1700 euro eest. See väike ida-saksa veok on praeguseks juba tõeliseks harulduseks saanud ning töökorras neist võib olla Eestis vaid mõned autod.
 http://www.auto24.ee/used/2875396


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta

http://www.auto24.ee/used/2932613
Veneaegsete numbrite ja passiga Granada.
Vasta

(17-09-2018, 14:23 PM)hardo Kirjutas:  http://www.auto24.ee/used/2932613
Veneaegsete numbrite ja passiga Granada.

Mind huvitab see kas aastal 2002 võis veel vene nr ringi sõita?

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Mingi aeg vahetati roolijoodikutel numbrimärgid O tähe vastu. Siis kohe näha, et oinas tuleb. Aastaid hiljem läks number tavakasutusse.
Vasta

(18-09-2018, 07:35 AM)hundu615 Kirjutas:  
(17-09-2018, 14:23 PM)hardo Kirjutas:  http://www.auto24.ee/used/2932613
Veneaegsete numbrite ja passiga Granada.

Mind huvitab see kas aastal 2002 võis veel vene nr ringi sõita?

2002. aastal enam ei võinud. 01.02.2001 jõustunud liiklusseaduse § 76 nägi ette enne 01.11.1993 väljastatud registreerimisdokumentidele kehtivustähtaja kuni 30.06.2001. Tehnilises passis olev ülevaatuse tempel on aga huvitav anomaalia, kuna oktoobrini 2002 ülevaatuse saamiseks oleks pidanud auto ülevaatuspunkti sõitma mitte varem kui 01.07.2001. Sellel päeval ei saanud enam ülevaatust teostada, kuna registreerimisdokumendid enam ei kehtinud. Päev varem ülevaatuspunkti sõites oleks küll registreerimisdokumendid kehtinud, kuid ülevaatuse tähtaeg oleks pidanud olema oktoober 2001.
Vasta

Midagi nii haruldast pole silmad tükk aega kohanud.
Tegemist on Volvoga, mudel 66, automaat!
Tootmisaastad 1975-80.
Katusel ladestuv biomaterjal viitab, et viimased kümnendid on veetnud männipuude kaitsvas embuses, numbrimärk, et vabariigi teid pole õigesti mõõtnudki, kui üldse.
Asub Lihula vanarauakokkuostus.
[Pilt: large_29816773_BPS8.jpg]
[Pilt: large_29816775_vAAu.jpg]

Tekstid ja sisuloome sinu kodulehele, e-poele, blogile!
info.pantertrade@gmail.com
Vasta

(25-10-2018, 18:48 PM)weix1 Kirjutas:  Midagi nii haruldast pole silmad tükk aega kohanud.
Tegemist on Volvoga, mudel 66, automaat!
Tootmisaastad 1975-80.
Katusel ladestuv biomaterjal viitab, et viimased kümnendid on veetnud männipuude kaitsvas embuses, numbrimärk, et vabariigi teid pole õigesti mõõtnudki, kui üldse.
Asub Lihula vanarauakokkuostus.

Täpsustaks niipalju, et ei ole automaat, see on ju Rihmajuhan, ehk variaatoriga Volvo. 
Omaaegse DAF-66 otsene kloon, kõikide halbade (Hollandi päritolu) Volvode otsene esiisa.
Vasta

(25-10-2018, 22:13 PM)zazik Kirjutas:  
(25-10-2018, 18:48 PM)weix1 Kirjutas:  Midagi nii haruldast pole silmad tükk aega kohanud.
Tegemist on Volvoga, mudel 66, automaat!
Tootmisaastad 1975-80.
Katusel ladestuv biomaterjal viitab, et viimased kümnendid on veetnud männipuude kaitsvas embuses, numbrimärk, et vabariigi teid pole õigesti mõõtnudki, kui üldse.
Asub Lihula vanarauakokkuostus.

Täpsustaks niipalju, et ei ole automaat, see on ju Rihmajuhan, ehk variaatoriga Volvo. 
Omaaegse DAF-66 otsene kloon, kõikide halbade (Hollandi päritolu) Volvode otsene esiisa.

Ma pistsin pea ukse vahelt sisse ja järeldasin pedaalide arvu ja kangi väljanägemise järgi Big Grin
Nende Hollandi Volvode alla käivad 300 seeria masinad?

Tekstid ja sisuloome sinu kodulehele, e-poele, blogile!
info.pantertrade@gmail.com
Vasta

Pigem siis muna ja kana printsiip.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(25-10-2018, 22:48 PM)weix1 Kirjutas:  
(25-10-2018, 22:13 PM)zazik Kirjutas:  
(25-10-2018, 18:48 PM)weix1 Kirjutas:  Midagi nii haruldast pole silmad tükk aega kohanud.
Tegemist on Volvoga, mudel 66, automaat!
Tootmisaastad 1975-80.
Katusel ladestuv biomaterjal viitab, et viimased kümnendid on veetnud männipuude kaitsvas embuses, numbrimärk, et vabariigi teid pole õigesti mõõtnudki, kui üldse.
Asub Lihula vanarauakokkuostus.

Täpsustaks niipalju, et ei ole automaat, see on ju Rihmajuhan, ehk variaatoriga Volvo. 
Omaaegse DAF-66 otsene kloon, kõikide halbade (Hollandi päritolu) Volvode otsene esiisa.

Ma pistsin pea ukse vahelt sisse ja järeldasin pedaalide arvu ja kangi väljanägemise järgi Big Grin
Nende Hollandi Volvode alla käivad 300 seeria masinad?

Hollandi Volvod on need väiksemad. 300-seeria, 400-seeria, s/v40, v50 jne. 
Ühesõnaga need mudelid, mis Volvo nime ei vääri. Eriti kuni selle sajandi alguseni oli kvaliteedivahe ikka märgatav.


(26-10-2018, 06:24 AM)DevilDeVille Kirjutas:  Pigem siis muna ja kana printsiip.

Kui Sa seda Volvode kohta mõtlesid, siis ei ütleks. DAF oli juba päris vana kala erinevate rihmajuhanite tootmises kui Volvo nendega koostööd hakkas tegema. Mudel 66 võeti otse DAF-ilt, lisaks tehti kõrvale oma pisut suurem 300-seeria.
Vasta

(16-12-2016, 19:05 PM)mrali Kirjutas:  
(16-12-2016, 17:11 PM)mossepower Kirjutas:  Sellise bussi niimoodi "kõnnumaale" vedelema jätmine kõigile ligipääsetavana (pildi järgi tundub nii) väga head ei tõota (vandaalide ja vanaraua-tegijate suhtes). Loodetavasti see ikka bussihuviliste käes, mitte pole vanaraua ootel sinna jäetud. Isegi kui täiesti taastamiskõlbmatu siis Järva-Jaani sobiks ju ikka.

See 158 tuntud asjahuviliste käes õnneks. Väidetavalt peaaegu komplektne ka.
Väga "asjalikud" asjahuvilised tunduvad need olevat.

2 aastat hiljem ikka buss sama koha peal avalikus kohas kõigile vabalt uudistada ja "oma käega katsuda". Tundub täiesti uskumatu, et senised kaod on visuaalselt ainult mõned katkised aknad arvestades selle bussi teoreetilist vanaraua- ja vandalismipotentsiaali:

Pilt nähtav Facebookis Nostalgiamuuseumi kommuuni liikmetele: Link

Jätkuvalt oleks minu arvates täiesti hea plaan buss Järva-Jaani deponeerida kuni restaureerimiseks läheb kuna bussi senine säilimine praeguses kohas tundub väga vedamine olema ning mine tea kui kauaks sellist õnne jätkub.
Vasta

[Pilt: large_29818835_0vsD.jpg]
[Pilt: large_29818833_fTAm.jpg]
[Pilt: large_29818809_FOa4.jpg]

Tekstid ja sisuloome sinu kodulehele, e-poele, blogile!
info.pantertrade@gmail.com
Vasta

Spetsialistid ütlevad kindlasti paari aasta täpsusega, millise auto varustusse ja millal see kuulus.

A.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Ford T?
... - 1927
[Pilt: Vtg-Original-FORD-Script-Model-T-Key-_1.jpg]
Vasta

Minu juures saab proovida.... Big Grin 

T.
Vasta

Mõnele ehk igapäevane pilt paljudele enam mitte.
Oli mõnus vaadata. Tiksus rahulikult pea tühikäigul ja tõstis usinasti. Vastav veduk samuti.

[Pilt: t760_IMG_20181107_112959.jpg]
Vasta

    Militaartehnika
Vasta

Nonoh!
[Pilt: 1_1_50937370.jpg]
Ja veel müüa ka! 
https://osta-ee.postimees.ee/volvo-440-e...65530.html

Tekstid ja sisuloome sinu kodulehele, e-poele, blogile!
info.pantertrade@gmail.com
Vasta

(20-11-2018, 23:49 PM)weix1 Kirjutas:  Nonoh!
[Pilt: 1_1_50937370.jpg]
Ja veel müüa ka! 
https://osta-ee.postimees.ee/volvo-440-e...65530.html

See on Hollandlaste Toncar. Volvo sellise appgreidiga väga nõus ei olnud, aga ega nende käest ei küsitud ka. Volvo 440-l eemaldati tagaklaas, selline kopsik pandi peale ja vola, oligi 440 Estate. Kiire ja odav lahendus.
Volvol õnnestus see pull lõpuks ära blokkida, palju neid meisterdati, ei tea. Ilmselt oli seal Hollandi Volvo diilerite käpp mängus.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Huvitav Niva


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne