Harkovi tehase T-25
#1
Tere.

Kas keegi oskab juhatada kus eelmainitud traktoril võib asuda raaminumber.
Edu
Veiko
MTJ.EE
Vasta
#2
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=46127
Vasta
#3
Seda linki ma uurisin kuid leidsin ainult Vladimiri tehase T-25A sealt. Mul aga tegemist Harkovi tehase omaga ja näidatud kohtade peal numbreid ei ole.
MTJ.EE
Vasta
#4
Kuskil käigukasti korpusel oli, jõuvõtuvõlli läheduses.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#5
100 euri sellele, kes selle asukohta teab. - huumoriga.
Mina otsisin 2 aastat ja peale 3 suuremat leotamist ei leidnud. Siis küsisin ja juhuslikult vihjati.

harkovi t25 raami number asub käigukasti korpusel.

Võta nii:
Mootor ettepoole jääb parema jala alla käigukasti kahvlite fiksaatorkarp. Selle ees on mingi 5x5cm sirge osa. Pealt vaadates ja kindaslti 10 kihi värvi all peitub ainuke raaminumber.

Vene ajal ei leindud seda keegi üles ja seetõttu on ka paljude traktorite passides tühi koht raaminumbri kohapeal.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#6
Aitäh info eest. Peale pesu nägin seal mingit sirgemat kohta kuid sealt midagi ei paistnud. Lähen laupäeval lambi ja peegliga asja uurima. Annan teada tulemusest.
MTJ.EE
Vasta
#7
Nii. Väike tükk liivapaberit ja lamp tegid imet. Nähtavale ilmusid 5 numbrit korralikult ja üks veidi ähmasemalt kuid kõik täitsa loetavad.
Aitäh info eest.
MTJ.EE
Vasta
#8
(27-10-2014, 00:06 AM)Veiko Varik Kirjutas: Nii. Väike tükk liivapaberit ja lamp tegid imet. Nähtavale ilmusid 5 numbrit korralikult ja üks veidi ähmasemalt kuid kõik täitsa loetavad.
Aitäh info eest.

Ma oleks tahtnud näha pealt, kui "lapiliseks" sa selle masina liivapaberiga lihvid, et leida kohtasid, kus see olla võiks.

NB 5 numbit näitab, et masin suht  algusaastate oma. Kui siia pildid üles paned öeldakse sulle ka aastaarv  juppide järgi.

Jagaja, masslüliti, elektriplokid ja 3ne kaitsmeplokk omavad aastaarvu numbreid tootmisest.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#9
Kusjuures mitte ültsegi lapiliseks. Kirjeldus oli 100% õige nii, et õige koha leidmine polnud probleem.
Teen järgmine nädalavahetus mõne pildi.
MTJ.EE
Vasta
#10
Hakkasin juba kahtlustama, et kodanik Alzheimer on järjekordse sektori minu mälust endale saanud, sest, nagu te mäletate, väitsin ma veidi eespool, et number on käigukasti tagaosas. Parempoolse pedaalisüsteemi kandis on mideks keegi hoolikas ülevaataja põhjalikku kraapimist teinud, aga seal tol konkreetsel masinal numbrit ei ole, täiesti sile pind. Pilt on tehtud suunaga tagumise tõstesilindri ette.
   
Selle koha peal said fotoka akud tühjaks, loodan, et saite aru asukohast, mida mõtlesin.
Kui nüüd keegi väidab, et number peab olema kuskil mujal ja minu viidatud kohas on iselöödud numbrid, ei oska vastu vaielda, sest masina ajalugu kaob nõukogude aegade hämarusse ja väidetavalt olevat ta kap. remondis ka käinud.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#11
To wiki432 kas sinu masina puhul on tegu vladimiri või harkovi tehase masinaga? (kõige lihtsam vaata kapoti otsas kas on kiri XTZ või VTZ)
Olen umbes 5-6 masinat näinud millel see raaminumber asetses fiksaatorkarbi ees.  Sinu näidatud silindri taga näen raaminumbrit esmakordselt ja nii suurelt sisselööduna. (tean üht mtzi millel löödi niimoodi peale kapitali numbrid sisse.  Ma kahtlustan, et kapitalis läks korpus vahetusse ja löödi uued numbrid.

Samas hea teada, kus neid numbreid veel löödud on. Minu masinal näiteks ei ole arki ülevaataja arvele võtu ajal leidnud seda numbrit ja masina paberites ei ole raaminumbrit sees. (dokid on, arki number on, raaminumbrit netu)
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#12
Kapott on ümarama otsaga, peal kiri ХТЗ. Samas ei ole aimugi masina varasemast ajaloost või mis juppidest kokku pandud.
Edit: lisan, et rool on ka veel pronksmutriga ja mittereguleeritav, seega peaks ka tagumine osa ХТЗ-i aegne olema.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#13
Lihtsalt väike teema arendus edasi. Tegin mõne pildi ja need peaks avanema siit:
https://plus.google.com/photos/111333372...xpHNuOaUAQ
Esimesel on näha raaminumber, teisel on kaitsmekarp tagant poolt ja kolmandal pinge regullaatori karp. Masslülitist ei teinud kuna see on värske.
Kaitsme karbi taga on 70 kirjutatud seega võib arvata, et masin on kas 1970 või 1971.
Kus juures nägin minagi taga silindri juures löödud numbreid kuid piduripuhastus aine sai otsa,et lõplikult neid näha. Proovin nädalavahetusel uuesti neid avastama minna
Tekkis veel küsimus roolilõtku kohta. Lähtuvalt raamatutest saan ma aru, et reguleerimis võimalust ei ole. Seega jääb üle ainult asjade asendamine. Siit ka küsimus suurele ringile: kas sinna veel kuskilt juppe leiab?


Edu
Veiko
MTJ.EE
Vasta
#14
Kui sinna roolikarbile uus mutter ja kruvi õnnestub leida siis see on pea nagu ime.
Küll aga saab remontida kui mutter on terve.
Mutter surutakse vastava rakisega kokku ja kruvi keere lõigatakse üle.
Seal aga on selline konks, et on kolmekäiguline keere asjadel ning enamus treialeid ei võta seda teha.
Eks seal nikerdamist on aga on võimalik teha küll.
Kavalam on mõni muu lahendus leida juhtimiseks kui originaalsus pole tähtis.
Vasta
#15
Aasta otsa otsimist ja leiab ka selle vanatüübilise UUE roolikarbi sisu endale. Paljud nihverdasid omalajal selle kodu tagavaraks.  Kahjuks 40aastaga on paljud juba ka kasutuse leidnud, mistõttu nende leidmine ei ole kergemat laadi.
Endal on üks uus pronkspuks olemas tagavaraks, kui mõni treial tahab seda järgi teha võin aidata mõõtude osas.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#16
Mul peaks isegi Harkovi tehase T-25 käigukasti hammasrattaid vedelema, kuid paraku pole võrdlusmaterjali kõrval,et öelda kas see ka selle masina oma on. Sad
http://www.kodu.pri.ee/ta
http://www.kolhoos.pri.ee/
http://www.talleks.pri.ee/
https://picasaweb.google.com/118166576673254374648

Oodatud on kõigi Elva EPT endiste töötajate mälestused,pildid ,seose maaparandustöödega või muidu erinevate juhtumistega tööpostil!
Vasta
#17
Kahekäigulisel keermel on tõus suurem ehk siis vähem peab keerama kui ühekäigulist keeret.
See keere võis ka vabalt kahekäiguline olla, kuna tegin sellist keeret 3 aastat tagasi ja ei ole enam täiesti kindel mitu käiku oli.
Kes tahab seda asja remontida siis võllil peaks keerme teraga üle lõikama kulumisjälgede kadumiseni.
Siis keerata mutter keerme otsa, toetada alt paraja auguga plaadi peale ning üles ka vastav detail otsa paraja auguga ja siis hakata pressi all kokku pressima seni kui käega enam keerata ei jõua.
Ja ongi mõneks ajaks asi tihe.
Pädevam tihendusseade näeb ette mutri otste koonusesse treimist ja vastavaid koonusavasid, mis lisaks lühemaks surumisele ka ava kokku suruvad.
Materjali olemasolu korral poleks ka uue mutri tegemine tänapäevasest pronksist mingi ületamatu tegevus.
Vasta
#18
Väidetavalt Harkovi tehase T-25 rooli asjadega tegemist http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=50567
Asjad uued, kes tahab andku teada.
Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta
#19
(11-12-2014, 23:10 PM)Naabrivana Kirjutas: Väidetavalt Harkovi tehase T-25 rooli asjadega tegemist http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=50567
Asjad uued, kes tahab andku teada.

Sealt saaks rooli mutri, kuid seda keermega võlli ma ei kasutaks.
See on liialt roostes ja isegi kui püüda seda puhtaks teha jääb ta ikka karvane ja sööb selle mutri ära.
Küll aga soovitaks seda kasti kaant igale traktorimehele.
Seal on asi konkreetne, kuna igale asjale on oma kang ja pole vaja vao otsas tagurdamiseks teha 6 liigutust käigukangiga.
Tahad reeversit-palun väga üks liigutus ja lülitatud.
Tahad kiirendit ja aeglustit-palun väga.
Boonusena ei saa kahte asja korraga sisse jääda.
Vasta
#20
Liivapritsiga puhastades peaks asi suht sile jääma. Mutter silmajärgi oli alumiiniumist üldse
Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne