08-01-2015, 19:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-01-2015, 19:31 PM ja muutjaks oli unimüts.)
Vana jauramine, kuid jättis ennastki kripeldama küsimus selle raaminumbri osas.
Mõlemad vihjatud kohad on õiged. Nii käigukasti fiksaatorkarbi ees olev, kui hüdropaagi kõrval silindri taga olev. Üks numbritest on lihtsalt käigukasti enda number. (sarnaselt mootorinumbrile ei ole see lihtsalt pirka peal.)
Vaatasin ise täna ka enda vlarimiri tehase 78a masinat ja sellel on ka käigukasti peale löödud käigukasti number (käigukahvlite karbi peal) Ja raaminumbriga on väike erinevus.
ja hüdropaagi peal on harkovi tehase masinatel teine number.
Arkis igatahes ei suudeta kumbagi numbrit üles leida ja seetõttu on paljudes paberites tühjus raaminumbri kohapeal.
Mõlemad vihjatud kohad on õiged. Nii käigukasti fiksaatorkarbi ees olev, kui hüdropaagi kõrval silindri taga olev. Üks numbritest on lihtsalt käigukasti enda number. (sarnaselt mootorinumbrile ei ole see lihtsalt pirka peal.)
Vaatasin ise täna ka enda vlarimiri tehase 78a masinat ja sellel on ka käigukasti peale löödud käigukasti number (käigukahvlite karbi peal) Ja raaminumbriga on väike erinevus.
ja hüdropaagi peal on harkovi tehase masinatel teine number.
Arkis igatahes ei suudeta kumbagi numbrit üles leida ja seetõttu on paljudes paberites tühjus raaminumbri kohapeal.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.