Postitused: 5,782
Teemad: 734
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Jumzi turbotamise näide on meie kodufoorumist olemas, külakostina Youtube'i vahendusel aga kaks frukti: T-25 turbo ja Zil-131 turbo ning kütuse sissepritsega.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 5,248
Teemad: 70
Liitus: Oct 2011
Maine:
129
Seda Zilli lahendust vaatasin mingi aeg päris põhjalikult ning peab mainima, et väga korralikult tehtud asi.
Gaz'i R6-le sobitasin siin paar kuud tagasi Holset HX35 peale, enne seda sai mootor korralikut taasakaalu ning esimeste kõvamate katsetuste põhjal võib väita et mootoril tegelikult ressurssi jagub. Elektrilised õlipumbad on gaz'i puhul samuti kohustuslikud.
Järgmine variant on sama R6 Schwitzeriga, ehk on gaazikule natuke sobivam ja tagab pikema eluea. Kui nüüd see variant ka üle 20h täiskoormusel sõitu vastu ei pea siis on idee olemas, mõne Sisu pealt vana 10 või 14 liitrine turbo-Cummins koos eatoni kastiga ning pole vaja enam pead vaevata...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 5,782
Teemad: 734
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Paistab, et Sa pead sellest projektist pikemalt kirjutama
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 164
Teemad: 8
Liitus: Nov 2008
Maine:
0
BTR-60 mootori õlipump ongi kahesektsiooniline ju. Pilti ei saa panna - pump on maal aga isiklikult ma peetri mootori vanarauda eraldasin. Blokk oli kutu, nukk ja muu huvitav kraam sai maha jäetud.
Postitused: 5,248
Teemad: 70
Liitus: Oct 2011
Maine:
129
01-12-2014, 05:08 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-12-2014, 11:15 AM ja muutjaks oli
mlsluik.)
Kuna peale minu vist eestis kassi föönitajaid eriti ei leidu siis aktiivsuse suurendamiseks annaks esimese näpunäite mis hoiab kõvasti raha kokku. Me kõik teame et gaz-i R6 puhul on kõige suurem murelaps õlitus. Nagu siin eelnevalt sai mainitud, võib sinna paigaldada kaheseksioonilise pumba vms, samas võib kalli raha eest osta elektrilise õlipumba nagu ise seda esimesel korral tegin, kuid nüüdseks on mul välja töötatud vähe tummisem lahendus. Selleks õlipumbaks võib kasutada vabalt tavalist roolivõimu pumpa, endal on mingi mitsu genekas millel omakorda roolivõimu pump otsas, survet annab pea 80bar... seda on ilmselgelt palju kuid raduktsiooniklapi ja ülevooluga saab surve kenasti 4-6 bar vahele millest on rohkem kui küll. Koosöös castroliga käib selline kompott nagu siidi, ei tiksu ega midagi. 0.8-1.2 bar on ülerõhku ning niisama pulli tehes kestab kenasti. Eks need kes mul külas käinud on saanud näha esimest katsealust mootorit millel igast küljest keps väljas, sinna keerasin lõpuks holsetiga 2.2bar peale ning baloonist keemiline ka otsa, alles siis viskas laiali. Praktiliselt samal ajal lahkus ka käigukast koos kardaaniga omalt kohalt. Igatahes 1bar'i ümber ülelaadimist peaks enam-vähem korras gaazik välja kannatama, on ju teine niigi igati alaforsseeritud ja tehasest saadik hõre mootor mis lausa palub rohkem kütet ja õhku hingamiseks. Sissepritse oleks samm edasi aga see lööb fun faktori mängust välja ja toob rahapakid asemele...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB