T-25 Turbo ja Zil-131 sissepritsega turbo
#1

Jumzi turbotamise näide on meie kodufoorumist olemas, külakostina Youtube'i vahendusel aga kaks frukti: T-25 turbo ja Zil-131 turbo ning kütuse sissepritsega.






Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#2

Seda Zilli lahendust vaatasin mingi aeg päris põhjalikult ning peab mainima, et väga korralikult tehtud asi.   
Gaz'i R6-le sobitasin siin paar kuud tagasi Holset HX35 peale, enne seda sai mootor korralikut taasakaalu ning esimeste kõvamate katsetuste põhjal võib väita et mootoril tegelikult ressurssi jagub. Elektrilised õlipumbad on gaz'i puhul samuti kohustuslikud. 
Järgmine variant on sama R6 Schwitzeriga, ehk on gaazikule natuke sobivam ja tagab pikema eluea. Kui nüüd see variant ka üle 20h täiskoormusel sõitu vastu ei pea siis on idee olemas, mõne Sisu pealt vana 10 või 14 liitrine turbo-Cummins koos eatoni kastiga ning pole vaja enam pead vaevata... 

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#3

Paistab, et Sa pead sellest projektist pikemalt kirjutama Wink

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#4

(26-10-2014, 09:22 AM)mlsluik Kirjutas:  Gaz'i R6-le sobitasin siin paar kuud tagasi Holset HX35 peale, enne seda sai mootor korralikut taasakaalu ning esimeste kõvamate katsetuste põhjal võib väita et mootoril tegelikult ressurssi jagub. Elektrilised õlipumbad on gaz'i puhul samuti kohustuslikud.

Seda tahaks tõesti kohe näha saada! Vähemalt pildi pealgi...
Vasta
#5

siingi foorumist läbi käinud link http://gaz52.ru/gaz/152
Õlirõhu probleemi lahendamiseks kasutatakse BTR-50 õlipumpa või kahesektsioonilist õlipumpa, mis koostatakse kahest õlipumbast, pidi lihtsalt teostatav olema.
Vasta
#6

BTR-60 mootori õlipump ongi kahesektsiooniline ju. Pilti ei saa panna - pump on maal aga isiklikult ma peetri mootori vanarauda eraldasin. Blokk oli kutu, nukk ja muu huvitav kraam sai maha jäetud.
Vasta
#7

Kuna peale minu vist eestis kassi föönitajaid eriti ei leidu siis aktiivsuse suurendamiseks annaks esimese näpunäite mis hoiab kõvasti raha kokku. Me kõik teame et gaz-i R6 puhul on kõige suurem murelaps õlitus. Nagu siin eelnevalt sai mainitud, võib sinna paigaldada kaheseksioonilise pumba vms, samas võib kalli raha eest osta elektrilise õlipumba nagu ise seda esimesel korral tegin, kuid nüüdseks on mul välja töötatud vähe tummisem lahendus. Selleks õlipumbaks võib kasutada vabalt tavalist roolivõimu pumpa, endal on mingi mitsu genekas millel omakorda roolivõimu pump otsas, survet annab pea 80bar... seda on ilmselgelt palju kuid raduktsiooniklapi ja ülevooluga saab surve kenasti 4-6 bar vahele millest on rohkem kui küll.   Koosöös castroliga käib selline kompott nagu siidi, ei tiksu ega midagi.  0.8-1.2 bar on ülerõhku ning niisama pulli tehes kestab kenasti. Eks need kes mul külas käinud on saanud näha esimest katsealust mootorit millel igast küljest keps väljas, sinna keerasin lõpuks holsetiga 2.2bar peale ning baloonist keemiline ka otsa, alles siis viskas laiali. Praktiliselt samal ajal lahkus ka käigukast koos kardaaniga omalt kohalt. Igatahes 1bar'i ümber ülelaadimist peaks enam-vähem korras gaazik välja kannatama, on ju teine niigi igati alaforsseeritud ja tehasest saadik hõre mootor mis lausa palub rohkem kütet ja õhku hingamiseks.  Sissepritse oleks samm edasi aga see lööb fun faktori mängust välja ja toob rahapakid asemele...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#8

Ma just tahtsingi küsida et kuidas sa küttesegu paika said, aga ega karpaga ei olegi midagi head loota. Karpast imesid küttesegu läbi? Eestis mõnda üksikut autot tean mis tänaval karpa+turboga on liikunud, kuni omanik on aru saanud et ilma sissepritseta ei ole lootustki korralikult käima saada. Ise arvan ka, et ajaviiteks võib karpaga mootoreid pilbasteks lasta aga kui mingit reaalselt kasutatavat tulemust soovida tuleb see paarsada euri Megasquirdi eest välja käia ja peale keevituse jootekolviga ka sõbraks saada Smile  

Ise olen ühe Volga mootori MS-iga käima pannud, küll ilma turbota. Mootor käis tunduvalt ühtlasemalt ja vahe kütusekulus oli märgatav. Kahjuks oli mootor stendis mitte autol, konkreetset mineku vahet ei oska pakkuda. Tippvõimsuse mõõtmine jäi ka ära mootori tervise huvides.

Vene mootor+ MS+ turbo komplekte liigub Eesti teedel mitmeid, mina tean paar Ladat ja Mosset. Suvel Mosseklubi kokkutulekul oli must kastikas, millel oli ka lisa õlipump tehtud mingist roolivõimendi pumbast.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne