K: Kas 2101 kärukonks sobib 2102 alla 1:1
#1

Tahan siis oma 2102 -ga Zubrjonokit vedama hakata. Selleks vaja aga eelnevalt kärukonks installida. Mulle on pakutud 2101 oma, aga enne kui ära toon... äkki oskab keegi kinnitust anda, et kas ka sobib see tükk, või esineb neil 2 mudelil kõhuall ka mingeid erinveusi?

Ette tänades!
Vasta
#2

Erinevus on ju kohe "saba" alla vaadates. Kummardu korraks. 02 varuratas käib teise koha pääl ...
   
Vasta
#3

Sigulile ei maksa üldse kärukonksu panna, tal see perse ju niigi vedel. Kui ikka midagi vedada vaja siis tuleb UAZ osta.
Vasta
#4

aastakümneid inimesed käru vedanud ziguliga ja nüüd tuleb välja et ohh sa imet, ei saagi üldse käru vedada ning kiiremas korras tuleks hoopis teistsuguse kujuga sõnnik osta et käru vedada saaks. Uaz jällegi ei tõsta nii hästi kui avant, seega tuleks ehk hoopis mõni avant rentida...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#5

Loll jutt suhu tagasi, mul on 35 aastat vana Zigull, millega 25 aastat järelhaagisega igasugu kraami veetud. Suurimad koormad on küündinud tonni ligi.
Tagaosal ei ole midagi häda, kannatab küll. Isegi praegu, mil roosteuss juba tublit tõõd teinud, ei ole midagi pehme. Paar nädalat tagasi sai 10 tonnisele freesasfaldi hunnikule tuul alla tehtud üsna kiiresti.

01 konksust võid 02 oma ise kombineerida, natuke kombineerimist ja keevitamist.
Tegin kunagi oma 06-le kunagi Škoda konksust ja probleeme polnud.



(31-10-2014, 08:51 AM)vanapagan Kirjutas:  Sigulile ei maksa üldse kärukonksu panna, tal see perse ju niigi vedel. Kui ikka midagi vedada vaja siis tuleb UAZ osta.
Vasta
#6
Star 

Tänan Info eest!
Vasta
#7

Omal ajal turukoormate vedajad toppisid tagavedrud tennisepalle täis, pidi paremini pidama ja rohkem kannatama.
Iseasi, kuidas see "jäik vedrustus" tühjal autol tundub, ehk hakkab kargama, nagu tennisepall...  Big Grin 
Ise pole proovinud, kuigi Žiguliga sõitsin 2003a-ni välja.
Vasta
#8

Mingil määral annab käru, ju siis ülekaaluliste, vedamine ikka siksi kerele tunda. Silmnähtavalt on mõni kärukonksuga lada kere ikka veidi banaanis/tagaots alla vajunud ning tagatiivad veidi kokkutõmmanud V-kujuliselt. Viimast sedaanide korral eriti hea märgata. Võimalik et universaali kere tugevam ja sellist moondumist ei esine, samas inimlikke koormaid vedades ei tohiks ka midagi juhtuda.
Vasta
#9

(31-10-2014, 18:48 PM)mossepower Kirjutas:  Mingil määral annab käru, ju siis ülekaaluliste, vedamine ikka siksi kerele tunda. Silmnähtavalt on mõni kärukonksuga lada kere ikka veidi banaanis/tagaots alla vajunud ning tagatiivad veidi kokkutõmmanud V-kujuliselt. Viimast sedaanide korral eriti hea märgata. Võimalik et universaali kere tugevam ja sellist moondumist ei esine, samas inimlikke koormaid vedades ei tohiks ka midagi juhtuda.

Volgade puhul oli 2402 isegi õrnem kui 24. Nendel vajusid sabad igal juhul ära, isegi ilma haagiseta. 2102 näeb ka üsna õbluke välja.

Kuigi mõjutada võis ka see, et oma "esimese elu" elasid kõik 2402-d ettevõtete autodena, alles peale mahakandmist sattusid erakätesse. 


Samas (pool)tühja Zubrjonksi stiili pärast vedamine ei tohiks ühelegi masinale liiga teha. Mis see paarsada kilo siis on. Isiklikult soovitaks Zubriku asemel Skifi, näeb vingem välja.
Vasta
#10

Kuna olen 02-ga kärutanud päris kõvasti siis võin väita,et kannatab käru vedada küll. Lagunesid igasugused tagasilla kronsad mille keevitused ei pidanud vastu. Need sai lastud üle keevitada ja muid hädasid nagu ei täheldanud. Kehva tee pärast sai sõidetud tagasilla sukk kõveraks,mille tagajärjel sõi ära pooltelje nuudid. Kere võib tagant pigem sellepärast ära vajuda,et vaadake poisid kalendrisse ka vahest.... Wink
Vasta
#11

Ei ole täheldanud, et mõnele minule kuuluval VAZ autol oleks kärukonksu pärast tagatiivad koos või vastu maad vajunud.
Kui nii juhtub peab kere vaga mäda olema või tagapagassi mingi tonnine raskus pandud.
Teema algatajale oleks lihtsam leida 2104 kärukonks ja see paigaldada.
Vasta
#12

(31-10-2014, 18:48 PM)mossepower Kirjutas:  Mingil määral annab käru, ju siis ülekaaluliste, vedamine ikka siksi kerele tunda. Silmnähtavalt on mõni kärukonksuga lada kere ikka veidi banaanis/tagaots alla vajunud ning tagatiivad veidi kokkutõmmanud V-kujuliselt. Viimast sedaanide korral eriti hea märgata. Võimalik et universaali kere tugevam ja sellist moondumist ei esine, samas inimlikke koormaid vedades ei tohiks ka midagi juhtuda.

Eriti hästi paistab välja 03 ja 06 kerel see tagaosa äravajumine kui iluliist jookseb tagant allapoole. 01 kerel ei ole liiste siis ei paista see eriti välja ja nii mõni arvabki et võib tonniseid koormaid vedada. Vaadake ikka siguli kere ehitust ka natuke. Isegi moskvits on kõvem.
Vasta
#13

(31-10-2014, 22:34 PM)vanapagan Kirjutas:  
(31-10-2014, 18:48 PM)mossepower Kirjutas:  Mingil määral annab käru, ju siis ülekaaluliste, vedamine ikka siksi kerele tunda. Silmnähtavalt on mõni kärukonksuga lada kere ikka veidi banaanis/tagaots alla vajunud ning tagatiivad veidi kokkutõmmanud V-kujuliselt. Viimast sedaanide korral eriti hea märgata. Võimalik et universaali kere tugevam ja sellist moondumist ei esine, samas inimlikke koormaid vedades ei tohiks ka midagi juhtuda.

Eriti hästi paistab välja 03 ja 06 kerel see tagaosa äravajumine kui iluliist jookseb tagant allapoole. 01 kerel ei ole liiste siis ei paista see eriti välja ja nii mõni arvabki et võib tonniseid koormaid vedada. Vaadake ikka siguli kere ehitust ka natuke. Isegi moskvits on kõvem.

Vaatasin seda kere ehitust ja mitte midagi ei näinud !!!
Äkki räägid täpsemalt mida peaks vaatama VAZ kere ehituse juures ???
Minumeelest oli Moskvitsil juba tehasest tulles pee vastu maad Big Grin Ja ega seal rohkem vajuda ei saanudki Big Grin
Vasta
#14

Kollane mull ei aita, sigulli pee ongi pehme. Kui august läbi sõites pisutki massi konksule vajutab, on pidevama kasutuse puhul taguotsa ära vajumine üpris tõenäoline. Esmajärjekorras juhtub see mõistagi sõidukiga, millel väsinud/roostetanud pagasniku põhi ja tagumised lanžeroonid. Aga ka uuest peast oli nimetatud aparaadil tagumistest porikoobastest tahapoole jäävat kereosa käru vedamisega lihtne ära väsitada.
Vasta
#15

 Siis peaks kaheteljelist vedma see rapib vähem  Big Grin

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#16

Mõned on jälle omaalgatusliku "ristiretke" ette võtnud. Kas on siis tõesti NII KEERULINE küsimusele vastata?
Teemasse ka: konksusid saab suht lihtsalt sobitada, vaja rella, keevitus ja töökorras aju, legaalsus on eraldi teema. 

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#17

03/06 ja kopika vahel on mõned cm tagumiku pikkust kopika kahjuks. 03 oli oma tagumendi ära vajumisega vähe aldim kui 06 ja veelgi jõhkram kui kopikas aga kui neile käruga liiga tehti, siis andis kõigil kere järele. Mõnel võtab vägistamisest tulenev saavutus lihtsalt rohkem aega kui teisel, kuna parim raudratsu koostati kuu keskel Smile.
Mosse oli kere poolest tugevam. Siin ei tohi tähelepanu pöörata mosse tagumendi alla vajumisele, sest mossel ei vajunud kere läbi vaid tegemist oli vedrustuse eripäradega.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#18

Selles häda ongi et mõni ei saa aru kuidas ta ikka ära vajub. Ega ladal need tagumised poolraamid seal palju hoia, enamus raskust kannavadki tiivad ja kui tagaosal suur koormus peal siis tõmbabki tiivad alt kaardu, ülevalt mõrad või voldi sisse ja sellega koos kogu tagaosa allapoole. Ega seda vist enne ei mõista kui ühe kere ise juppidest kokku oled pannud. Mossel ju lehtvedrud ja seega pool kandvat päris tagaosas, sel vajuvad ainult vedrud ära aga ladal paindub kere läbi. Aga kui ikka väga tahate eks siis painutage seda pehmet keret ja eriti hea kui veel ise arugi ei saa.
Tegelikult mida vähemaks neid korralikke isendeid jääb seda väärtuslikumaks nad muutuvad.

Ära ise seda konksu kinnitust aretama küll hakka, juhtub pärast liikluses midagi ja tapad veel kellegi ära siis ei jõua seda suppi ära helpida.
Vasta
#19

Minu kadunud vanamehel vajus 01-l tagument ära ilma igasuguse konksutagi. Mäletan, kuidas sai minna pikka teed sõitma nii, et 20L benzaini oli paagis(rohkem ei julgenud lasta), teist sama palju kanistriga kajutis kaasas ja pagassi oli surma ähvardusel keelatud midagi udusulest raskemat panna.  Big Grin Varurataski oli sees tagaistme ees põrandal.
Tagumenti hoidsid Tigulil üleval ju kaks kõverat plekitükki ja roostetanud poritiivad...
Tonniste koormatega kurgimüüjatel oli põhja alla ikka hullult rauda lisaks keevitatud, ühe sõbra isal ntx tagant kuni mootorini välja. Muidu oleks Leningradi vahet uhades Lada nagu karmoška laiali tõmmanud.
Mosse on tõepoolest kõvem. Oman ise mosset ja konksu leidsin vanarauaplatsilt. Kohendasin ise parajaks ja täitsa bro. On saanud vist isegi poole tonnist söekoormat tõmmata ja ei kedagist. Pole ka ülevaatusel kordagi konksu üle virisetud, ju siis väga hull ei ole.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#20

Kisub ohvtopikuks, aga isiklikud seasilmad on tuvastanud kunagi kilulinnas Tina uulitsas kopika, millel taguots püsis stardipositsioonilähedasel kohal toredate lattraudade (vast 4 mm) ja mööblipoltide abil. Sedamoodu, et tagumisi uksi polnud põhjust proovida avada.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne