K: Kas 2101 kärukonks sobib 2102 alla 1:1
#21

(01-11-2014, 21:13 PM)Marko Kirjutas:  Mõned on jälle omaalgatusliku "ristiretke" ette võtnud. Kas on siis tõesti NII KEERULINE küsimusele vastata?
Teemasse ka: konksusid saab suht lihtsalt sobitada, vaja rella, keevitus ja töökorras aju, legaalsus on eraldi teema. 

 Tõepoolest, hea et sa selle nüüd ära lahendasid Wink

 Üritaks siis ka ajudega meest mängida.
 Sigulle olnud mitmeid ja paaril korral on ka kärukonksu alla topitud. Mis mudelitele täpselt, ei mäletagi. Ammugi ei mäleta, mis kõverusega konksu torud täpselt olid. Selles suhtes olen nõus, et nüanssides nad väga palju erineda ei saa ja keevituse/relakaga saab asja jutti.
 Vene tehnikaga jaurama hakates on kõige lihtsam vahel vastuseid otsida sealt, kus need asjad tehtud on.
 
Kõrvutades võiks nad välja näha sellised:

 VAZ 2101

 [Pilt: farkop-lider-plus-dla-2106-2103-2101.jpghttp:]

 VAZ 2102

 [Pilt: farkop-lider-plus-dla-2102.jpghttp:]
 
Vasta
#22

Väga palju auto saba äravajumisel mängib rolli konksu muna kõrgus. Ise konksu tehes võib sellega väga alt minna. Omal nahal proovitud. 
Lada saba võib tõesti ära vajuda kui kui eirata tehase kaalu piiranguid. Lada kandevõime ju ainult 400 kg ja pakkiruumi paigaldatud esemete suurim suurim kaal tohib olla 50 kilo. Vaevalt, seda kunagi jälgiti. Samuti kärukonksule lubatud suurim koormus on 50 kg. Kui kärule valesti koorem paidagaldada siis pole mingi ime kui konksule langeb rohkem kui 100 kilo ja see juba venitab korralikult aukudes saba alla.

Eesti Ladaklubi
Vasta
#23

kes tahab proovida siis on üks selline vidin üle
paistab täitsa uus välja isegi munakas on veel kiles
kelle saba alla sobib ma ei tea

[Pilt: %255BUNSET%255D.jpg]
Vasta
#24

(02-11-2014, 19:30 PM)giguli Kirjutas:  Kui kärule valesti koorem paidagaldada siis pole mingi ime kui konksule langeb rohkem kui 100 kilo ja see juba venitab korralikult aukudes saba alla.
Käruteemas on seda juba lahatud, aga kibe tõde ta on - on kodanikke, kes võtavad rendist käru, igaks juhuks kõige pikema, ja laevad selle esi või tagaosa peale ntx alusetäie telliseid. Olenemata tulemusest on süüdi KÄRU.
Õnneks on enamuses ehituspoodides tõstukimehel nii palju aru peas, et kliendi eest koorma ära tasakaalustab. Muidu oleks meil õnnetusi palju rohkem.
Olen ehituspoodide laoplatsidel päris palju järjekorras seisnud ja igasugust nalja näinud...

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#25

Hirmsasti peate ikka lõhkuma autot, et pära ära vajub. Maksimum on selle isendi jaoks olnud 0,9 kuupi betooni. Rolleyes

Muide 2101 ja 2102 stangekronsteinid täiesti erinevad!

[Pilt: 8303.jpg]
Vasta
#26

(03-11-2014, 10:02 AM)Basilio Kirjutas:  
(02-11-2014, 19:30 PM)giguli Kirjutas:  Kui kärule valesti koorem paidagaldada siis pole mingi ime kui konksule langeb rohkem kui 100 kilo ja see juba venitab korralikult aukudes saba alla.
Käruteemas on seda juba lahatud, aga kibe tõde ta on - on kodanikke, kes võtavad rendist käru, igaks juhuks kõige pikema, ja laevad selle esi või tagaosa peale ntx alusetäie telliseid. Olenemata tulemusest on süüdi KÄRU.
Õnneks on enamuses ehituspoodides tõstukimehel nii palju aru peas, et kliendi eest koorma ära tasakaalustab. Muidu oleks meil õnnetusi palju rohkem.
Olen ehituspoodide laoplatsidel päris palju järjekorras seisnud ja igasugust nalja näinud...
 Alusetäis telliseid pole kõrge vähemalt. Aga eelmise aasta Postimehes oli pildid avariist/teelt väljasõidust kus Ford Focusel oli kärus vist T16. Hakkas tõenäoliselt lengerdama ja kraavi see asi läks.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#27

Mul on paar tuttavat omal ajal just Žiguli (+käru) abil omale ikka päris viisakad eramud valmis ehitanud. Ühel oli 02 (mees oli tööl väiksemat sorti ülemus ja just sel eesmärgil 02 ostuloa omale sebis), tõsi küll, ametiauto - UAZ-kastikas - sai ka ehitusel omajagu vatti. Sõbra isal oli 01. Seitsmekümnendate alguse masin. Ja tollega said käruga igasugu telliskivid, tuhaplokid, eterniiditahvlid, tõrvapapirullid, tsemendikotid jne. objektile taritud. Ja auto elas selle kõik vapralt üle. Lõpuks, kui maja juba valmis, oli veel avariigi: üks oluliselt uuem Lääne masin sõitis tagant päris hea laksuga sisse. Žigull märkimisväärset remonti ei vajanud, aga otsasõitjal olnud tänu kärukonksule kogu plastmassist esiosa puruks pluss radiaatoris suur auk.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne